DARS
A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Okvara vozila. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Ovire. G1-11 Koper - Dragonja: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A4 Podlehnik - Gruškovje: Zastoj. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Nesreča. R2-422, Podsreda - Brestanica: Delo. LC-999920, Alpska cesta: Delo. R1-230, Pušenci - Ormož: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-715, Murska Sobota - Skakovci: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. R3-752, Arclin - Ljubečna: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo. LC-490110, Prapreče - Lipa: Delo. LC--297034, Šujica: Delo. R3-734, Cerkvenjak - Vitomarci: Delo. LC-177400, Ankaranska Bonifika: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-919, Vinica - Stari Trg: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R3-723, Šalovci - Čepinci: Delo. R3-754, Planina - Unec: Ovire. R2-419, Križaj - Čatež Ob Savi: Delo. R3-658, Stari Trg - Brezovica: Delo. LC--256731, Pot na Dobeno: Delo. LC-213050, Podutik - Dobrova: Delo. LC-390070, Šenčur - Voklo: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Delo. RT-932, Slovenj Gradec - Pungart: Ovire. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. LZ-212590, Črna vas: Delo. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R3-632, Jelšane - Novokračine: Ovire. R3-643, Rakitna - Cerknica: Delo. R1-203, Predel - Bovec: (prazno). R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. R3-647, Grosuplje - Mlačevo: Delo. LC--288881, Kamnogoriška cesta: Delo. H6 , Koper - Izola: Ovire. R3-711, Rače - Kungota - Kidričevo: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire.

Novi Mercedes-Benz Sprinter tudi z vsemi štirimi

PRIKLJUČLJIV ŠTIRIKOLESNI POGON Z ELEKTRONSKIMI PRIPOMOČKI ZA NAJVEČJEGA

Največji Mercedes-Benzov dostavnik je odslej tudi v novi generaciji na voljo s štirikolesnim pogonom. Namenjen je vožnji po zahtevnejših voznih podlagah, torej tam, kjer ni urejenih cest ali po zasneženih poteh.

Štirikolesni pogon je priključljiv, voznik ga  vključi, ko vozilo miruje ali pri hitrosti do 10 kilometrov na uro, z njim pa se dostavniku krepko izboljša oprijem. V običajnih razmerah se navor med sprednjo in zadnjo os porazdeli v razmerju 35:65 odstotkov, kar pomeni, da je na suhih voznih podlagah občutek pri vožnji podoben kot pri različicah z zadnjim pogonom. Za optimalno vodljivost skrbi elektronski sistem nadzora oprijema 4ETS, ki je v celoti integriran v elektronski sistem stabilnosti. Slednji vključuje sistem za preprečevanje blokiranja koles pri zaviranju, elektronsko porazdelitve zavorne sile, zavorno asistenco in elektroniko za pomoč pri speljevanju. Če katero od koles na spolzki podlagi začne izgubljati oprijem, sistem 4ETS poskrbi za blokado in prenos navora h kolesom z boljšim oprijemom, pri zavornem poseganju pa povzema učinek srednje, zadnje in sprednje diferencialne zapore.

Glede na vozno situacijo je mogoče s stikali na volanskem obroču za kratek čas izključiti sistem za nadzor zdrsa pri pospeševanju (ASR); v tem primeru je omogočen boljši oprijem na primer med vožnjo s snežnimi verigami. Sistem se samodejno ponovno vključi v hitrostnem območju med 40 in 60 kilometri na uro, oziroma se to zgodi, če je sistem neaktiven več kot 10 sekund, pri čemer elektronski sistem stabilnosti deluje v vseh situacijah. Elektronika, ki nadzira štirikolesni pogon je torej predvsem namenjena preprečevanju kritičnih situacij, pri višjih hitrostih pa je njen vpliv zaradi zagotavljanja vozne stabilnosti manjši. Kljub temu ni možnosti za pregrevanje zavor, saj je delovanje elektronike nastavljeno tako, da zmanjša njihov učinek, dokler se ponovno ne ohladijo, voznika pa na opozori signalna lučka.

Sprinter 4×4 je opremljen tudi s sistemi za zaznavanje obteženosti in porazdelitve teže (Load Adaptive Control – LAC) in za regulacijo hitrosti pri vožnji navzdol (Downhill Speed Regulation), dodatno pa še s sistemom za nadzor vožnje med spustom po brezpotju. Prav tako na spisek dodatne opreme spada reduktor motorne moči. Čeprav vozilo nima terenskih ambicij, je od drugih pogonskih različic karoserija za dodatnih 15 centimetrov bolj oddaljena od tal. Dostavnik zmore 26-stopinjski vstopni in 25-stopinjski izstopni kot, »plezalne« sposobnosti pa so za približno petino boljše kot pri drugih izvedbah. Štirikolesni pogon prispeva dodatnih 140 kilogramov teže, vendar to ne vpliva na dovljeno obremenitev s tovorom.