DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Okvara vozila. R3-642, Ig - Ljubljana (Peruzzijeva): Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R2-409, Brezovica - Vrhnika: Zastoj. R1-211, Jeprca - Ljubljana (Šentvid): Zastoj. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R2-423, Lesično - Podsreda: Delo. R3-679, Breg - Sevnica - Brestanica: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R2-418, Dobruška vas - Šentjernej: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-646, Škofljica - Šmarje Sap: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. A5 , Lendava - Maribor: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. LG-038370, Ljubljanska cesta: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. R3-642, Ig: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. H6 , Koper - Izola: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire.

Novi Mercedes-Benz Citan na poti med zvezde

Novinec prihaja v tovorni izvedbi in kot družinski velikoprostorec, prihodnje leto še z električnim pogonom.

Pri Mercedes-Benzu z manjšimi lahkimi dostavniki doslej niso dosegli pričakovanih rezultatov. Najprej so v ta razred ob prelomu tisočletja vstopili z neuspešnim modelom Vaneo, potem so se leta 2012 povezali z Renaultom in rezultat sodelovanja je bil Citan. Vendar tudi ta razmeroma bleda kopija Kangooja ni zadovoljila vseh prevozniških potreb podjetij in želja zahtevnih kupcev.

Z novo generacijo Citana, ki so ga ponovno razvijali v sodelovanju z Renaultom, želijo pri Mercedes-Benzu večji kos tržne pogače v razredu, ki ga poleg Renaulta obvladujejo predvsem Citroën, Peugeot in Volkswagen. Čeprav z osnovnimi potezami tudi tokrat spominja na francoski original, s številnimi dodatki jasno izraža pripadnost Mercedes-Benzovi oblikovni genetiki, kolikor jo seveda omogoča Citanova osnovna prevozniška namembnost v servisnih, komunalnih in proizvodnih dejavnostih. Enaka filozofija se nadaljuje tudi v notranjosti z dobro pregledno instrumentno ploščo ter z velikim sredinskim zaslonom komunikacijskega sistema, ki sprejema tudi voznikove glasovne ukaze.

V notranjosti prevladuje trda, vendar lepo obdelana plastika, ki je enostavna za vzdrževanje. Dobro pregledne merilnike dopolnjuje velik komunikacijski zaslon, pri bolje opremljenih izvedbah pa je še nekaj s kromiranim videzom obogatenih dodatkov. Drsna vrata, ki so lahko na obeh bokih, omogočajo natovarjanje na tesnih parkirnih mestih, nizek prag nakladanja (59 centimetrov) pa olajša dostop do tovornega prostora. Asimetrična zadnja vrata se lahko odprejo za 180 stopinj.

Poleg tovornega Citana, ki lahko sprejme dve standardni paleti, bo na voljo tudi Citan Tourer za prevoz do sedmih potnikov, nato pa bo prihodnje leto dobil še družbo bolj prestižno naravnanega družinskega modela razreda T. Obe izvedbi sta serijsko opremljeni z asistenčnimi sistemi za speljevanje v klanec, za izničevanje učinkov bočnega vetra, za zaznavanje vozil v mrtvem kotu in za omejevanje hitrosti s prepoznavanjem prometnih znakov. V primeru nesreče v Tourerju potnike varuje šest zračnih blazin. Citan ima nekoliko drugačno podvozje kot Kangoo. Mercedes-Benzovi inženirji so namestili drugačne vzmeti in blažilnike s prilagojeno blažilno silo spredaj in zadaj. Za manjši bočni nagib v ovinkih ima potniški Tourer učvrščen stabilizator na prednji osi. Na začetku prodaje bodo na voljo trije dizelski in dva bencinska motorja. Pri 1,5-litrskem Renaultovem turbodizelskem štirivaljniku bo mogoče izbirati med izvedbami s 55, 70 in 85 kilovati (75, 95 in 116 KM), prisilno polnjeni 1,3-lirski bencinski štirivaljnik pa lahko razvije 75 ali 96 kilovatov (102 oziroma 131 KM). Prihodnje leto se bo izvedbam z motorji z notranjim zgorevanjem pridružil še e-Citan z električnim pogonom.