DARS
A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Okvara vozila. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Ovire. G1-11 Koper - Dragonja: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A4 Podlehnik - Gruškovje: Zastoj. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Nesreča. R2-422, Podsreda - Brestanica: Delo. LC-999920, Alpska cesta: Delo. R1-230, Pušenci - Ormož: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-715, Murska Sobota - Skakovci: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. R3-752, Arclin - Ljubečna: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo. LC-490110, Prapreče - Lipa: Delo. LC--297034, Šujica: Delo. R3-734, Cerkvenjak - Vitomarci: Delo. LC-177400, Ankaranska Bonifika: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-919, Vinica - Stari Trg: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R3-723, Šalovci - Čepinci: Delo. R3-754, Planina - Unec: Ovire. R2-419, Križaj - Čatež Ob Savi: Delo. R3-658, Stari Trg - Brezovica: Delo. LC--256731, Pot na Dobeno: Delo. LC-213050, Podutik - Dobrova: Delo. LC-390070, Šenčur - Voklo: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Delo. RT-932, Slovenj Gradec - Pungart: Ovire. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. LZ-212590, Črna vas: Delo. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R3-632, Jelšane - Novokračine: Ovire. R3-643, Rakitna - Cerknica: Delo. R1-203, Predel - Bovec: (prazno). R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. R3-647, Grosuplje - Mlačevo: Delo. LC--288881, Kamnogoriška cesta: Delo. H6 , Koper - Izola: Ovire. R3-711, Rače - Kungota - Kidričevo: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire.

Novi Ford Ranger prvič uradno, a še zamaskiran

Trenutno obsežni preizkusi predserijskega modela, začetek prodaje prihodnjo jesen

Pri Fordu bodo prihodnje leto predstavili  novega Rangerja, ki je bil v odhajajoči izvedbi najuspešnejši odprti terenski dostavnik v Evropi. Novinec je na prvih uradnih fotografijah še skrbno zamaskiran, trenutno pa je še v fazi obsežnih virtualnih in voznih preizkusov,. katerih rezultati bodo služili kot podlaga za serijski model. Novo podobo naj bi dobil predvsem sprednji del, ki bi ga slogovno približali večjemu modelu F-150. Pogonu bosta namenjena  nova 2,0-litrska turbodizelska štirivaljnika s 130 in 157 kilovati (177 in 213 KM), na nekaterih trgih pa naj bi bila na voljo še 3,0-litrski turbodizelski (185 kW/252 KM) in 2,7-litrski bencinski šestvaljnik (230 kW/313 KM). Poleg tega bo Ranger v skladu s kooperacijsko pogodbo s Volkswagnom tudi osnova za novo generacijo Amaroka, oba modela pa bosta luč avtomobilskega sveta ugledala prihodnjo jesen. Za evropske kupce ju bodo Izdelovali v Fordovi tovarni Silverton v Južni Afriki, ostale proizvodne zmogljivosti  pa bodo na Tajskem, v Argentini in v ZDA.