DARS
A2-E61, Ljubljana - zah. obvoznica: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. A1-E57, Maribor - vzhodna obvoznica: Okvara vozila. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Ovire. R1-210, Obvoznica Škofja Loka: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. LC--306077, Cesta na Vrhovce: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R1-225, Črnivec - Radmirje: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. R1-204, Šempeter - Dornberk: Delo. R2--735971, cesta brez imena: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R2-424, Boštanj - Planina: Delo. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. LC-253090, Kamniška cesta: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Ovire. R3-656, Kočevska Reka - Borovec: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. R3-744, Štore - Svetina - Laško: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. LC-464080, Vojnik - Ljubečna: Delo. R3-645, Ljubljana (Litijska cesta) - Zadvor: Delo. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Delo. R3-609, Predmeja - Lokve: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-646, Cikava - Grosuplje: Delo. R3-730, Žice - Sveta Ana - Zgornja Ščavnica: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R3-741, Škofije: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. G2-102, Peršeti - Most Na Soči: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo.

Novi Ford Ranger prvič uradno, a še zamaskiran

Trenutno obsežni preizkusi predserijskega modela, začetek prodaje prihodnjo jesen

Pri Fordu bodo prihodnje leto predstavili  novega Rangerja, ki je bil v odhajajoči izvedbi najuspešnejši odprti terenski dostavnik v Evropi. Novinec je na prvih uradnih fotografijah še skrbno zamaskiran, trenutno pa je še v fazi obsežnih virtualnih in voznih preizkusov,. katerih rezultati bodo služili kot podlaga za serijski model. Novo podobo naj bi dobil predvsem sprednji del, ki bi ga slogovno približali večjemu modelu F-150. Pogonu bosta namenjena  nova 2,0-litrska turbodizelska štirivaljnika s 130 in 157 kilovati (177 in 213 KM), na nekaterih trgih pa naj bi bila na voljo še 3,0-litrski turbodizelski (185 kW/252 KM) in 2,7-litrski bencinski šestvaljnik (230 kW/313 KM). Poleg tega bo Ranger v skladu s kooperacijsko pogodbo s Volkswagnom tudi osnova za novo generacijo Amaroka, oba modela pa bosta luč avtomobilskega sveta ugledala prihodnjo jesen. Za evropske kupce ju bodo Izdelovali v Fordovi tovarni Silverton v Južni Afriki, ostale proizvodne zmogljivosti  pa bodo na Tajskem, v Argentini in v ZDA.