DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Novi e-Sprinter bo lahko prevozil do 400 kilometrov

Največji Mercedes-Benzov dostavnik z novo zasnovo električnega pogona in s tremi različno zmogljivimi baterijami

Mercedes-Benz pospešeno uvaja  elektrifikacijo tudi v lahka gospodarska vozila in bo jeseni poslal na ceste novo izvedbo električnega Sprinterja, ki bo v vseh pogledih zasenčil predhodnika. Prejšnji e-Sprinter je bil namreč precej nebogljen glede dosega, saj mu je s polno baterijo uspelo teoretično prevoziti do 158 kilometrov, v praksi pa še precej manj.

To seveda ni bilo dovolj, da bi največji Mercedes-Benzov dostavnik prepričal logistične operaterje, toda s prihodom novega e-Sprinterja bo drugače. Z največjo med tremi baterijami naj bi doseg po standardu WLTP znašal 400 kilometrov, na testni vožnji v prototipni razvojni fazi pa sta s predserijskim modelom Mercedes-Benzova inženirja na relaciji Stuttgart-München in nazaj prevozila celo 475 kilometrov z enim polnjenjem baterije in s porabo 21,9 kilovatne ure na 100 kilometrov.

Za razliko od dosedanjega dostavnika, ki je bil zasnovan na običajni platformi za termične motorje, novi e-Sprinter prehaja s sprednjega na zadnji pogon in bo na voljo  v različnih izvedbah in dolžinah karoserije ter s podaljški in nadgradnjami, kot pri izvedbah z dizelskimi pogonskimi stroji. Sprednji modul zdaj vključuje vse visokonapetostne komponente in ga je mogoče kombinirati z vsemi izvedbami, ne glede na medosno razdaljo in velikost baterije. Modul za integrirano visokonapetostno baterijo je nameščen v podvozju med osema, kar skupaj z zaščitnim ohišjem baterije zagotavlja nizko težišče. Na zadnjem modulu je nov pogonski sklop, ki ga sestavljata električno gnana zadnja os in integriran električni motor. Sinhroni motor s trajnim magnetom ima največjo moč 100 ali 150 kilovatov in obakrat enak navor 400 Nm.

Pri novem e-Sprinterju so za oskrbo z elektriko na voljo tri različne baterije, z zmogljivostjo 56, 81 ali 113 kilovatnih ur. Baterije se lahko polnijo s trifaznim izmeničnim tokom z največ 11 kilovati ali na javnih polnilnicah z enosmernim tokom z največ 115 kilovati. V idealnih pogojih bi morale biti na 80 odstotkov napolnjene v 28 do 42 minutah, popolna napolnjenost s stenske omarice pa naj bi zahtevala od pet in pol do enajst ur.