DARS
H5-E751, Koper - Škofije: Zastoj. G2-106, Ljubljana (Rudnik) - Škofljica: Zastoj. R2-430, Maribor - Hoče, Tržaška cesta: Zastoj. R2-413, Vodice - Moste: Zastoj. G2-105, Novo mesto - Metlika: Zastoj. G1-8, Ljubljana, na Celovški cesti, proti Medvodam: Zastoj. H6 , Izola - Koper: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Okvara vozila. LC--702347, Za grabnom: Delo. LZ-214970, Pokopališka ulica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R3-688, Slovenske Konjice - Žiče: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire. R2-431, Gornji Dolič - Stranice: Ovire. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Vreme. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-742, Podpeč - Brezovica: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Ovire. R3-688, Poljčane - Majšperk: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščarji - Livek: Vreme. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. LC-213090, cesta V Gameljne: Delo. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-911, Rovtarica - Vresje: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. R3-608, Lokve - Čepovan: Vreme. LC-183420, Koroška cesta: Delo.

Novi e-Sprinter bo lahko prevozil do 400 kilometrov

Največji Mercedes-Benzov dostavnik z novo zasnovo električnega pogona in s tremi različno zmogljivimi baterijami

Mercedes-Benz pospešeno uvaja  elektrifikacijo tudi v lahka gospodarska vozila in bo jeseni poslal na ceste novo izvedbo električnega Sprinterja, ki bo v vseh pogledih zasenčil predhodnika. Prejšnji e-Sprinter je bil namreč precej nebogljen glede dosega, saj mu je s polno baterijo uspelo teoretično prevoziti do 158 kilometrov, v praksi pa še precej manj.

To seveda ni bilo dovolj, da bi največji Mercedes-Benzov dostavnik prepričal logistične operaterje, toda s prihodom novega e-Sprinterja bo drugače. Z največjo med tremi baterijami naj bi doseg po standardu WLTP znašal 400 kilometrov, na testni vožnji v prototipni razvojni fazi pa sta s predserijskim modelom Mercedes-Benzova inženirja na relaciji Stuttgart-München in nazaj prevozila celo 475 kilometrov z enim polnjenjem baterije in s porabo 21,9 kilovatne ure na 100 kilometrov.

Za razliko od dosedanjega dostavnika, ki je bil zasnovan na običajni platformi za termične motorje, novi e-Sprinter prehaja s sprednjega na zadnji pogon in bo na voljo  v različnih izvedbah in dolžinah karoserije ter s podaljški in nadgradnjami, kot pri izvedbah z dizelskimi pogonskimi stroji. Sprednji modul zdaj vključuje vse visokonapetostne komponente in ga je mogoče kombinirati z vsemi izvedbami, ne glede na medosno razdaljo in velikost baterije. Modul za integrirano visokonapetostno baterijo je nameščen v podvozju med osema, kar skupaj z zaščitnim ohišjem baterije zagotavlja nizko težišče. Na zadnjem modulu je nov pogonski sklop, ki ga sestavljata električno gnana zadnja os in integriran električni motor. Sinhroni motor s trajnim magnetom ima največjo moč 100 ali 150 kilovatov in obakrat enak navor 400 Nm.

Pri novem e-Sprinterju so za oskrbo z elektriko na voljo tri različne baterije, z zmogljivostjo 56, 81 ali 113 kilovatnih ur. Baterije se lahko polnijo s trifaznim izmeničnim tokom z največ 11 kilovati ali na javnih polnilnicah z enosmernim tokom z največ 115 kilovati. V idealnih pogojih bi morale biti na 80 odstotkov napolnjene v 28 do 42 minutah, popolna napolnjenost s stenske omarice pa naj bi zahtevala od pet in pol do enajst ur.