DARS
G2-108, Dol pri Ljubljani - Šentjakob: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R1-211, Medno - Ljubljana: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. G2-104, Trzin - Črnuče: Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. R3-723, Čepinci - Meja Madžarska: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-608, Solkan - Lokve: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. H7 , Dolga vas - meja z Madžarsko: Delo. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R3-738, Tržošče - Hotemež: Ovire. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-742, Podpeč - Brezovica: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-688, Poljčane - Majšperk: Ovire.

Nove tehnologije za več varnosti

PAMETNE GUME BODO SAME ZAZNAVALE ŽE MANJŠE SPREMBE TLAKA IN TEMPERATURE TER SE SAMODEJNO PRILAGAJALE VOZNI PODLAGI

Continental je predstavil dva nova koncepta tehnologij pnevmatik, ki bosta v prihodnosti poskrbela za še več udobja ter varnosti cestnega prometa. Sistema omogočata stalni nadzor stanja pnevmatik ter sprotno prilagajanje lastnosti pnevmatike trenutno prevladujočemu stanju ceste.

Sistem ContiSense temelji na razvoju električno prevodnih gumenih zmesi, ki omogočajo pošiljanje električnih signalov od tipala v pnevmatiki k sprejemniku v avtomobilu. Tipala v gumeni zmesi stalno nadzirajo globino profila in temperaturo. Če so izmerjene vrednosti nad ali pod določeno mejo, sistem na to nemudoma opozori voznika. Če karkoli predre tekalno plast, se v pnevmatiki sklene tokokrog, ki ravno tako sproži takojšnje opozorilo vozniku in to se zgodi hitreje kot pri aktualnih sistemih, ki voznika opozorijo šele takrat, ko je tlak polnilnega zraka v pnevmatiki že začel padati. V prihodnosti bo imel sistem ContiSense tudi dodatna tipala, ki jih bo mogoče uporabljati individualno. Pnevmatika bo torej lahko „zaznala“ različne informacije o vozni podlagi, kot na primer njeno temperaturo ali prisotnost snega, in jih sporočila vozniku. Podatke je mogoče sporočiti elektronskim sistemom vozila ali jih po brezžični poslati v pametni telefon.

ContiAdapt

Sistem ContiAdapt združuje mikro kompresorje, ki so vgrajeni v kolesa in prilagajajo tlak polnilnega zraka v njih, ter po širini nastavljiva platišča. Sistem tako lahko spreminja velikost naležne ploskve, ki je ob različnih razmerah na cesti odločilni dejavnik zagotavljanja varnosti in udobja. Štiri različne kombinacije omogočajo popolno prilagoditev mokri, neravni, spolzki in običajni podlagi. Manjša naležna ploskev v kombinaciji z višjim tlakom polnilnega zraka na primer zagotovi manjši kotalni upor in energetsko učinkovito vožnjo po gladkih, suhih cestah. Nasprotno kombinacija širše naležne ploskve in nižjega tlaka polnilnega zraka zagotavlja boljši oprijem na spolzki cesti. Sistem omogoča tudi nastavitev zelo nizkega tlaka polnilnega zraka, nižjega od enega bara, kar na primer olajša zapuščanje parkirnega mesta v globokem snegu ali vožnjo čez nevarno ledeno zaplato.

ContiAdapt

ContiSense in ContiAdapt sta združena v konceptni pnevmatiki, ki omogoča poln izkoristek prednosti obeh sistemov. Pnevmatika je zasnovana tako, da ima na tekalni plasti tri različna območja, namenjena vožnji po mokrih, spolzkih in suhih podlagah. Odvisno od tlaka v pnevmatiki ter širine platišča se aktivirajo različna območja tekalne plasti in konceptna pnevmatika v vsakem primeru tvori želeno naležno ploskev. Na ta način se lastnosti pnevmatike prilagajajo trenutnim prevladujočim razmeram na cesti oziroma voznikovim željam.