DARS
A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Okvara vozila. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Okvara vozila. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščarji - Livek: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. LC--681759, Kidričeva ulica: Ovire. R2-403, Kneža - Podbrdo: Tovornjaki. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Vreme. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. G2-102, Robič - Staro Selo: Ovire. R2-428, Sestre Logar - Pavličevo Sedlo: Delo. R3-640, Rakek - Logatec: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LC-183420, Koroška cesta: Delo. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. LC-226170, Laze - Planina: Vreme. R2-402, Gonjače - Dobrovo: Ovire. R3-670, Bizeljsko - Orešje: Delo. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-910, Sorica - Podrošt: Ovire. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. LC--121031, cesta brez imena: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LC-107070, (Bočna) - Homec - Grušovlje: Ovire. R3-644, Ljubljana (Šmartinska cesta) - Šentjakob: Delo. LC-468080, Lukovica - Vnanje Gorice: Delo. LC--323058, Za grabnom: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire.

Nissanova Navara se poslavlja (od Evrope)

Konec leta se zaključuje proizvodnja v Barceloni, sledi umik z evropskih trgov

Pred leti uspešni Nissanov odprti terenski dostavnik Navara je naslednja žrtev upadanja prodaje v tem avtomobilskem razredu, ki ima največ pristašev na trgih izven stare celine.  Nissan bo namreč konec leta ob zaprtju tovarne v Barceloni ustavil proizvodnjo, kar hkrati pomeni tudi umik tega modelaz evropskih trgov. Navara je bila sicer vrsto let razmeroma uspešna, vendar ne dovolj, da bi jo evropskim kupcem ponudili v prenovljeni izvedbi, ki bo na drugih trgih na voljo prihodnje leto. Po zgodnji upokojitvi Mercedes-Benzovega razreda X, ki si je z Navaro delil osnovo, in ob skromnem zanimanju za Renaultovega sorodnika Alaskana, zdaj v španski tovarni izdelajo le še po 40 primerkov na dan. Kljub temu Navara še ne gre v zgodovino, prenovljeno bodo namreč izdelovali v Nissanovih tovarnah na Tajskem in v Južnoafriški republiki, evropske kupce pa si bodo razdelili drugi avtomobilski proizvajalci, ki še vztrajajo v tem razredu.