DARS
G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A4 Jurovci-Gruškovje: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zaprta cesta. R3-728, Škofljica - Ig: Zaprta cesta. LZ-212750, Vodnikova cesta: Zaprta cesta. R3-684, Prelasko - Buče - Kozje: Zaprta cesta. LZ-212380, Bratislavska cesta: Zaprta cesta. R3-658, Stari trg - Brezovica: Zaprta cesta. LZ-414070, Bazara - Šempeter - mp Šempeter: Zaprta cesta. LZ-212410, Sneberska cesta: Zaprta cesta. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Izredni dogodek. LZ-414080, Vrtojbenska ulica: Zaprta cesta. R3-728, Ig - Rakitna: Zaprta cesta. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Zaprta cesta. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Zaprta cesta. R3-633, Jereka - Jezero: Zaprta cesta. R3-750, Slovenska vas - Šentrupert: Zaprta cesta. R3-644, Ljubljana (Šmartinska) - Šentjakob: Zaprta cesta. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Izredni dogodek. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Zaprta cesta. G2-102, Sp. Idrija - Godovič: Zaprta cesta. R3-675, Čatež ob Savi - Mokrice: Izredni dogodek. R1-210, Preddvor - Kr (Primskovo): Zaprta cesta. RT-917, Kočevje - Željne: Zaprta cesta. R3-681, Laško - Breze - Šentjur: Zaprta cesta. R3-639, Sp. Brnik - Cerklje: Zaprta cesta. LG-211060, Litijska cesta: Zaprta cesta. LG-299000, Glavni trg: Zaprta cesta. H6 , Koper - Izola: Izredni dogodek. LC-226170, Laze - Planina: Zaprta cesta. RT-926, Sleme - Koprivna: Prepoved za tovornjake. R1-210, Kr (Primskovo - Labore): Prepoved za tovornjake. R2-428, S. Logar - Pavličevo sedlo: Izredni dogodek. R3-745, Janežovci - Dolge Njive: Zaprta cesta. RT-915, Grda Draga - Pudob: Zaprta cesta. R3-729, Velika Polana - Lipa - Beltinci: Zaprta cesta. R3-665, Vel. Reka - Radeče: Zaprta cesta. R2-428, Luče - Sestre Logar: Izredni dogodek. RT-930, Pesek - Oplotnica: Prepoved za tovornjake. RT-930, Pesek - Oplotnica: Zaprta cesta. LG-243790, Ljubljanska ulica od Trga: Zaprta cesta.

Nissanova Navara je pametnejša in varčnejša

Večja nosilnost, posodobljen motor, nov ročni menjalnik in povezljivost

Pri Nissanu so pripravili osvežitev odprtega terenskega dostavnika Navara, ki  med drugim zajema posodobitev motorja in nov -stopenjski ročni menjalnik.  Ob izboljšani zmogljivosti je vožnja bolj tekoča, preoblikovane obese omogočajo tudi večjo dovoljeno obremenitev, in izboljšan nadzor stabilnosti pri vleki prikolice. Zmogljivejši motor zagotavlja prihranek pri porabi goriva od 6,9 litra na 100 km (pretvorjeno v vrednosti NEDC pri kombinirani vožnji), izpusti pa zdaj znašajo do 183 g CO2 /km. Navarin 2.3-litrski dizelski štirivaljnik z dvojnim turbinskim polnilnikom je na voljo v dveh različicah, in sicer 120 kW/ 163 KM in 140kW/190 KM. Zaradi nadgradnje z enojnega na dvojni polnilnik razvije osnovni motor za 22 Nm večji navor in tako doseže 425 Nm.

Druge novosti motorja so še jekleni bati in dodatna obloga batnih obročkov ter nižje kompresijsko razmerje, ki zdaj znaša 15,1 (pred tem 15,4). Tlak sistema vbrizgavanja goriva se je z novo črpalko povečal z 2000 na 2200 barov, kar mu zagotavlja večjo učinkovitost in natančnost. Vodni hladilni krogotok je nadgrajen in novi izpušni sistem vključuje filter sajastih delcev  in sistem za selektivno katalitično redukcijo, kar med drugim omogoča nižje izpuste dušikovih oksidov.

Novi 6-stopenjski ročni menjalnik prinaša napredek pri tekočem prestavljanje zaradi uporabe kabla, krajše prestavne ročice, izboljšane sinhronizacije in zmanjšanja vibracij. Ima tudi bolj klasičen vzorec prestavljanja, saj je vzvratna prestava poleg prve, in nova prestavna razmerja, ki omogočajo boljšo porabo goriva in manj hrupa med vožnjo po avtocesti. Dodatno spremenjen je bil tudi 7-stopenjski samodejni menjalnik, ki nudi izboljšano udobje, in odzivnost.

Prenovljena Navara je opremljena z drugo generacijo zadnjih obes s petimi vodili v slogu športnega terenca, kar pomeni več udobja v primerjavi spodobnimi vozili, ki imajo  listnate vzmeti. Izvedba  s podaljšano kabino ima dovoljeno obremenitev večjo za do 95 kg, kar pomeni, da ima v primerjavi s prejšnjo različico zdaj novo dovoljeno obremenitev 1.165 kg in največjo dovoljeno skupno težo 3.200 kg). Pri Izvedbi z dvojno kabino je dovoljena obremenitev večjo do 114 kg, nova dovoljena obremenitev znaša 1.115 kg do 1.180 kg in največja dovoljena skupna teža  3.250 kg. Spremembe sprednjih obes lajšajo manevriranje z volanom, ki je pri nižjih hitrostih lahkotnejši in udobnejši. Lega vozila je zaradi 25-milimetrskega dviga zadnjih obes in dvostopenjske vijačne vzmeti izboljšana in vozilo ima bolj mogočen videz.

Sprednje zavore majo večja koluta (z 296 mm na 320 mm), zadnje zavore pa imajo namesto bobnov zdaj kolute velikosti 308 mm. Zaradi njih je zavorna pot krajša in občutek na pedalu boljši, obraba zavor in hrup sta manjša, največja zmogljivost pa je lažje dosegljiva, saj je za pritisk pedala potrebne 40-odstotkov manj sile.

Dodatna novost je pametni sistem za nadzor stabilnosti prikolice. Novi sistem predvidi nagibanje prikolice s prepoznavanjem zanašanja vozila in minimalno popravlja zaviranje posameznih koles in zmanjšuje navor, s čimer vozilo in prikolica ostajata pod nadzorom. Tudi v tej različici so vključeni inteligentni sistem za zaviranje v sili, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, sistem za nadzor spusta po klancu in inteligentni nadzor okolice vozila. Tako Navara ohranja svoj status kot večnamenski poltovornjak z najnovejšo tehnologijo.

V notranjosti je pred voznikom preoblikovan komunikacijski sistemom NissanConnect s povezljivostjo znotraj vozila in s programsko opremo, ki omogoča prikazovanja zaslona telefona na novem 8-palčnem zaslonu z visoko resolucijo (prejšnja različica je imela 7-palčni zaslon), ki podpira večprstno upravljanje in ima hitrejši odzivni čas.

Cene prenovljenega odprtega terenskega dostavnik se na slovenskem trgu začenjajo pri 31.850 evrih. Tako kot ostali Nissanovi modeli ima Navara vključuje tudi vseevropsko garancijo za obdobje 5 let oz. do 160.000 km.