DARS
A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R1-201, Korensko Sedlo - Podkoren: Vreme. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-713, Ljutomer - Savci - Ptuj: Delo. R3-658, Dobliče - Sv. Ana - Stari trg: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. R3-726, Stročja vas - Pavlovci: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Delo. R3-609, Ajdovščina - Predmeja: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R3-753, Volče - Solarji: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. RT-931, Ribnica - Ribniška koča: Vreme. G2-108, Litija - Zagorje: Ovire. RT-915, Ilirska Bistrica - Grda Draga: Vreme. R3-630, Obrov - Golac: Vreme. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. LZ-212850, Šestova ulica: Delo. LZ-212060, Groharjeva cesta: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-716, Lemerje - Grad: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. G1-5, Krško - Drnovo: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. G1-1, Vič - Dravograd: Tovornjaki. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire.

Naslednika Fiatovih modelov Talento in Doblo v pripravi

Oba novinca bosta temeljila na osnovi dostavnikov skupine Stellantis, katere član je tudi Fiat

Po nedavni osvežitvi največjega Ducata imajo pri znamki Fiat Professional v bližnji prihodnosti v načrtu še obnovi oziroma zamenjavi v srednjem in manjšem razredu dostavnikov. Za letošnjo jesen je načrtovana upokojitev modela Talento, preimenovanega dvojnika Renaulta Trafica,  s čimer bo tudi konec pogodbe z Renaultom in zmanjšanje proizvodnje v njihovi tovarni v francoskem Sandouvillu, kjer je Talento s Traficom (ter sorodnimi modeli Nissana in do nedavnega tudi Opla) nastajal od leta 2016.

Naslednik bo prirejena izvedba na osnovi Citroënovega Jumpyja oziroma Peugeotovega Experta, torej vozilo na skupni platformi z enakimi motorji (tudi z električnim pogonom) in minimalnimi oblikovnimi spremembami. Po neuradnih namigih naj bi se novinec imenoval Scudo, kot se je tudi Talentov predhodnik, prodaja pa bo predvidoma stekla v začetku prihodnjega leta. Podobno rešitev v okviru skupine Stellantis imajo tudi za zamenjavo ostarelega modela Doblo, ki bo v zdajšnji generaciji dočakal konec prihodnjo jesen. Zamenjali ga bodo s kopijo modelov Citroën Berlingo in Peugeot Partner, novinec pa bo poleg bencinskih in dizelskih motorjev prav tako dobil električni pogon. V zraku je še usoda najmanjšega modela Fiorino, ki ga bodo izdelovali še prihodnje leto, za zdaj pa ni namigov, da bi tudi zanj pripravljali zamenjavo.