DARS
G2-108, Dol pri Ljubljani - Šentjakob: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R1-211, Medno - Ljubljana: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. G2-104, Trzin - Črnuče: Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. R3-723, Čepinci - Meja Madžarska: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-608, Solkan - Lokve: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. H7 , Dolga vas - meja z Madžarsko: Delo. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R3-738, Tržošče - Hotemež: Ovire. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-742, Podpeč - Brezovica: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-688, Poljčane - Majšperk: Ovire.

Naslednika Fiatovih modelov Talento in Doblo v pripravi

Oba novinca bosta temeljila na osnovi dostavnikov skupine Stellantis, katere član je tudi Fiat

Po nedavni osvežitvi največjega Ducata imajo pri znamki Fiat Professional v bližnji prihodnosti v načrtu še obnovi oziroma zamenjavi v srednjem in manjšem razredu dostavnikov. Za letošnjo jesen je načrtovana upokojitev modela Talento, preimenovanega dvojnika Renaulta Trafica,  s čimer bo tudi konec pogodbe z Renaultom in zmanjšanje proizvodnje v njihovi tovarni v francoskem Sandouvillu, kjer je Talento s Traficom (ter sorodnimi modeli Nissana in do nedavnega tudi Opla) nastajal od leta 2016.

Naslednik bo prirejena izvedba na osnovi Citroënovega Jumpyja oziroma Peugeotovega Experta, torej vozilo na skupni platformi z enakimi motorji (tudi z električnim pogonom) in minimalnimi oblikovnimi spremembami. Po neuradnih namigih naj bi se novinec imenoval Scudo, kot se je tudi Talentov predhodnik, prodaja pa bo predvidoma stekla v začetku prihodnjega leta. Podobno rešitev v okviru skupine Stellantis imajo tudi za zamenjavo ostarelega modela Doblo, ki bo v zdajšnji generaciji dočakal konec prihodnjo jesen. Zamenjali ga bodo s kopijo modelov Citroën Berlingo in Peugeot Partner, novinec pa bo poleg bencinskih in dizelskih motorjev prav tako dobil električni pogon. V zraku je še usoda najmanjšega modela Fiorino, ki ga bodo izdelovali še prihodnje leto, za zdaj pa ni namigov, da bi tudi zanj pripravljali zamenjavo.