DARS
R1-207, Črni Vrh - Col: Tovornjaki. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščarji - Livek: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. LC--681759, Kidričeva ulica: Ovire. R2-403, Kneža - Podbrdo: Tovornjaki. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Vreme. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. G2-102, Robič - Staro Selo: Ovire. R2-428, Sestre Logar - Pavličevo Sedlo: Delo. R3-640, Rakek - Logatec: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LC-183420, Koroška cesta: Delo. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. LC-226170, Laze - Planina: Vreme. R2-402, Gonjače - Dobrovo: Ovire. R3-670, Bizeljsko - Orešje: Delo. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-910, Sorica - Podrošt: Ovire. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. LC--121031, cesta brez imena: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LC-107070, (Bočna) - Homec - Grušovlje: Ovire. R3-644, Ljubljana (Šmartinska cesta) - Šentjakob: Delo. LC-468080, Lukovica - Vnanje Gorice: Delo. LC--323058, Za grabnom: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. RT-916, Dragarji - Medvedjek - Draga: Delo. LC-213090, cesta V Gameljne: Delo. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo.

Najmanjši je postal večji in ga poganja tudi elektrika

Novi Ford Transit Courier jeseni najprej prihaja na ceste z bencinskimi in dizelskimi motorji

Kompaktni dostavnik je v novi  generacijski izvedbi postal večji, v dolžino meri 4,34 metra nakladalna prostornina se je v primerjavi s predhodnikom povečala za četrtino na 2,9 kubičnega metra in sprejme dve evropaleti. v povezavi z novo loputo v predelni steni in zložljivim sovoznikovim sedežem ga je tovorni prostor mogoče tudi povečati, tako da lahko po potrebi omogoča prevoz do 2,6 metra dolgih desk ali cevi.

Električni E-Transit Courier lahko naloži do 700 kilogramov in vleče prikolice do 750 kilogramov. Spredaj je 44-litrski predal za shranjevanje, ki ponuja prostor za polnilni kabel ali druge majhne predmete. Na hitri polnilnici je lahko baterija od 10 do 80 odstotkov napolnjena v manj kot 35 minutah, v slabih šestih urah pa z uporabo 11 kW polnilne moči. Motor ima moč 100 kW (136 KM) in omogoča največjo hitrost 145 km/h ter vožnjo z enim pedalom.

Popolnoma novi E-Transit Courier se bo javnosti prvič predstavil na salonu gospodarskih vozil v Birminghamu v Veliki Britaniji od 18. do 20. aprila, proizvodnja v Fordovi romunski tovarni v Craiovi pa bo predvidoma stekla pozneje leta 2024. Kupci bodo lahko Transita Courierja z bencinskim in dizelskim motorjem naročili od poletja 2023, dobave pa bodo sledile pred koncem leta.