DARS
G2-108, Dol pri Ljubljani - Šentjakob: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R1-211, Medno - Ljubljana: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. G2-104, Trzin - Črnuče: Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. R3-723, Čepinci - Meja Madžarska: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-608, Solkan - Lokve: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. H7 , Dolga vas - meja z Madžarsko: Delo. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R3-738, Tržošče - Hotemež: Ovire. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-742, Podpeč - Brezovica: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-688, Poljčane - Majšperk: Ovire.

Najmanjši je postal večji in ga poganja tudi elektrika

Novi Ford Transit Courier jeseni najprej prihaja na ceste z bencinskimi in dizelskimi motorji

Kompaktni dostavnik je v novi  generacijski izvedbi postal večji, v dolžino meri 4,34 metra nakladalna prostornina se je v primerjavi s predhodnikom povečala za četrtino na 2,9 kubičnega metra in sprejme dve evropaleti. v povezavi z novo loputo v predelni steni in zložljivim sovoznikovim sedežem ga je tovorni prostor mogoče tudi povečati, tako da lahko po potrebi omogoča prevoz do 2,6 metra dolgih desk ali cevi.

Električni E-Transit Courier lahko naloži do 700 kilogramov in vleče prikolice do 750 kilogramov. Spredaj je 44-litrski predal za shranjevanje, ki ponuja prostor za polnilni kabel ali druge majhne predmete. Na hitri polnilnici je lahko baterija od 10 do 80 odstotkov napolnjena v manj kot 35 minutah, v slabih šestih urah pa z uporabo 11 kW polnilne moči. Motor ima moč 100 kW (136 KM) in omogoča največjo hitrost 145 km/h ter vožnjo z enim pedalom.

FP_DOBLO_TRANZIT-banner-003-600x300

Popolnoma novi E-Transit Courier se bo javnosti prvič predstavil na salonu gospodarskih vozil v Birminghamu v Veliki Britaniji od 18. do 20. aprila, proizvodnja v Fordovi romunski tovarni v Craiovi pa bo predvidoma stekla pozneje leta 2024. Kupci bodo lahko Transita Courierja z bencinskim in dizelskim motorjem naročili od poletja 2023, dobave pa bodo sledile pred koncem leta.