DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Okvara vozila. R3-642, Ig - Ljubljana (Peruzzijeva): Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R2-409, Brezovica - Vrhnika: Zastoj. R1-211, Jeprca - Ljubljana (Šentvid): Zastoj. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R2-423, Lesično - Podsreda: Delo. R3-679, Breg - Sevnica - Brestanica: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R2-418, Dobruška vas - Šentjernej: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-646, Škofljica - Šmarje Sap: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. A5 , Lendava - Maribor: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. LG-038370, Ljubljanska cesta: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. R3-642, Ig: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. H6 , Koper - Izola: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire.

Najem po urah ali dnevih

Večina večjih izposojevalnic vozil ima v svoji ponudbi tudi lahka dostavna vozila, predvsem za prevoz oseb, nekatere pa tudi za prevoz tovora.

Za najem lahkega dostavnika s tovornim prostorom se odločajo pretežno uporabniki, ki tovrstnih vozil ne potrebujejo vsakodnevno, zato jih nimajo v lastnih voznih parkih. Najem ni nujno vezan na dneva, ampak nekateri izposojevalci, kakršen je Avis ponujajo vozila z 12 kubičnimi metri tovorne prostornine  tudi za nekaj ur. Najkrajši najem je od ene do treh ur, za kar je skupaj s 50 prevoženimi kilometri treba odšteti 32,15 evra evrov, 62,14 evrov stane najem od 4 do 6 ur s 100 prevoženimi kilometri, 92,15 evrov pa za sedem do dvanajst ur, pri čemer je vštetih 200 kilometrov. Za vsak nadaljnji kilometer računajo 0,60 evra. Ostali ponudniki, poleg večjih izposojevalnic, ki imajo tudi mednarodne mreže še nekateri manjši zasebni, cene oblikuje glede na število dni, običajno od enega do dveh in od treh do šestih.

Izposojevalnice imajo precej izenačene pogoje za najem, različne so le cene za posamezne dodatne storitve. Skoraj brez izjeme mora biti najemnik lahkega dostavnega vozila star vsaj 21 let in imeti za seboj tri leta vozniškega staža, čeprav je mogoče, da ponekod enemu od teh pogojev pogledajo skozi prste. Pri večini ponudnikov obstaja možnost rezervacije preko interneta, uporabniki običajno takoj dobijo informacijo o tem katera vozila so na voljo, koliko znaša cena najema, kaj vse vključuje in kakšni so pogoji uporabe. Ob cenah najema pa je nekaj stroškov tudi bolj ali manj spretno prikritih. V tabelah s ponudbo so pogosto navedene cene, ki ne vključujejo davka na dodano vrednost, zavarovanja in podobno, zgodi pa se celo, da zaračunajo doplačilo za uporabo zimskih pnevmatik in sorazmernega dela povračila stroškov avtocestnih vinjet. V nekaterih izposojevalnicah je mogoče najeti tudi posebno opremo, v zadnjem času so najbolj priljubljeni navigacijski sistemi.

Že ob sklenitvi najemne pogodbe so podjetja, ki izposojajo vozila, dolžna obvestiti najemnika, koliko stane najem v predvidenem času in s predvidenim številom kilometrov in ni redkost, ko zahtevajo od uporabnika celotno predplačilo izračunanega zneska, tako, da ob vrnitvi vozila opravijo samo še poračun.

Ker so vozila ob prevzemu očiščena in napolnjena z gorivom, jih v takšnem stanju izposojevalnice pričakujejo tudi ob vrnitvi, v nasprotnem primeru pa za čiščenje in polnjenje zaračunajo dodatne storitve. Ker mora uporabnik poravnati tudi stroške zavarovanja, praviloma ob prometni nezgodi ne bi smel imeti stroškov, razen, če pride do hujše kršitve prometnih predpisov, če je vozil pod vplivom alkohola in podobno. V primeru okvar ali kakšnih drugih težav, imajo vse večje izposojevalnice povsod po evropskih državah, kjer imajo svoje poslovalnice tudi 24 ur dežurne klicne centre.