DARS
A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Nesreča. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Izredni dogodek. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Izredni dogodek. A5 , Lendava - Maribor: Izredni dogodek. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Izredni dogodek. LC-295220, Ratež - Gumberk - Otočec: Zaprta cesta. R1-206, Vršič - Trenta: Izredni dogodek. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Prepoved za tovornjake. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Izredni dogodek. R3-652, Moravče - Čatež - Breza: Zaprta cesta. G2-102, Sp. Idrija - Godovič: Izredni dogodek. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Zaprta cesta. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Izredni dogodek. R3-724, Berkovci - Kobilje: Izredni dogodek. RT-908, Mojstrana - Vrata: Zaprta cesta. R2-428, Luče - Sestre Logar: Izredni dogodek. RT-926, Sleme - Koprivna: Prepoved za tovornjake. R3-610, Dolenja Trebuša - Sp. Idrija: Izredni dogodek. R3-630, Obrov - Golac: Izredni dogodek. RT-915, Grda Draga - Pudob: Zaprta cesta. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Zaprta cesta. R3-609, Predmeja - Lokve: Zaprta cesta. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Zaprta cesta. R3-633, Jereka - Jezero: Zaprta cesta. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Izredni dogodek. RT-930, Pesek - Oplotnica: Prepoved za tovornjake. RT-930, Pesek - Oplotnica: Zaprta cesta. RT-902, Strmec - Mangart: Zaprta cesta. R1-210, Kr (Primskovo - Labore): Prepoved za tovornjake.

Mojstrsko osveževanje prekaljenega dostavnika

Posodobitev Renaulta Masterja z oblikovnimi spremembami in tehnološkimi novostmi

Pri Renaultu so se ob prenovi Trafica lotili tudi večjega Masterja. Na zunanjosti so spremembe vidne predvsem na novo zasnovanem sprednjem delu s C-oblikovanimi LED dnevnimi lučmi in (odvisno od opreme) masko hladilnika s kromiranim okvirjem.

V notranjosti ima dostavnik povsem novo, horizontalno strukturirano armaturno ploščo z različnimi odprtimi in zaprtimi predali za shranjevanje ter pet palčni zaslon za računalnik. Monitor opcijskih multimedijskih sistemov bo v prihodnosti popolnoma integriran v pilotski kabini. Nove funkcije vključujejo podaljšano delovno površino in raztegljiv predal  namesto običajnega predala za rokavice.

Šest posodobljenih 2,3-litrskih turbodizelskih motorjev pokriva zmogljivost od 135 KM (99 kW) do 180 KM (132 kW). Zagotavljajo do 40 Nm več navora, kot alternativa za ročni menjalnik je za nekatere različice na voljo samodejni šeststopenjski menjalnik. Premierno je v razredu lahkih gospodarskih vozil na voljo “Renault Rear View Assist”, ki izboljšuje varnost.

Opcijski sistem uporablja kamero za spremljanje prometa na srednjih in večjih razdaljah za vozilom in projiciranje slike v 7-palčni zaslon namesto vzvratnega ogledala.  Poleg tega sta za vse različice sedaj na voljo sistema za pomoč pri zaviranju v sili in za vzdrževanje pasov, serijska pa sta pomoč pri bočnem vetru in nadzor stabilnosti prikolice.

Kupci lahko izbirajo med več kot 300 tovarniškimi različicami. Master je na voljo v treh medosnih razdaljah od 3,18 do 4,33 metra in štirih dolžinah od 5,08 do 6,88 metrov. Poleg tega obstajajo tri nakladalne višine do 2,14 metra in prostornino do 22 kubičnih metrov.