DARS
A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Okvara vozila. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Ovire. G1-11 Koper - Dragonja: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A4 Podlehnik - Gruškovje: Zastoj. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Nesreča. R2-422, Podsreda - Brestanica: Delo. LC-999920, Alpska cesta: Delo. R1-230, Pušenci - Ormož: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-715, Murska Sobota - Skakovci: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. R3-752, Arclin - Ljubečna: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo. LC-490110, Prapreče - Lipa: Delo. LC--297034, Šujica: Delo. R3-734, Cerkvenjak - Vitomarci: Delo. LC-177400, Ankaranska Bonifika: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-919, Vinica - Stari Trg: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R3-723, Šalovci - Čepinci: Delo. R3-754, Planina - Unec: Ovire. R2-419, Križaj - Čatež Ob Savi: Delo. R3-658, Stari Trg - Brezovica: Delo. LC--256731, Pot na Dobeno: Delo. LC-213050, Podutik - Dobrova: Delo. LC-390070, Šenčur - Voklo: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Delo. RT-932, Slovenj Gradec - Pungart: Ovire. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. LZ-212590, Črna vas: Delo. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R3-632, Jelšane - Novokračine: Ovire. R3-643, Rakitna - Cerknica: Delo. R1-203, Predel - Bovec: (prazno). R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. R3-647, Grosuplje - Mlačevo: Delo. LC--288881, Kamnogoriška cesta: Delo. H6 , Koper - Izola: Ovire. R3-711, Rače - Kungota - Kidričevo: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire.

Mercedes-Benz X na friziranju pri Brabusu

PRIBITEK ZMOGLJIVOSTI IN SAMOZEVESTNEJŠI VIDEZ ZVEZDNEGA ODPRTEGA TERENSKEGA DOSTAVNIKA

Nemška predelovalna delavnica Brabus ima za seboj več kot štiridesetletja izkušenj s predelavo vseh vrst vozil, tokrat pa so se lotili Mercedes-Benzovega odprtega dostavnika X 250d. Zvezdniku med tovrstnimi dostavniki so nadeli 20-palčna platišča z gumami dimenzije 285/40, lotili pa so se tudi 2,3-litrskega turbodizelskega štirivaljnika in mu dvignili zmogljivost za 15 kilovatov oziroma 21 konjskih moči ter povečali navor za 60 Nm. Za nameček so na zunanjosti, ki ima športni pridih, vidni dodatni aluminijasti elementi in dodatna svetila v tehniki svetečih diod na strehi. Kot se posodobi, so sedežne prevleke in obloge odeli v usnje, kupci pa lahko izbirajo med različnimi barvnimi odtenki.

S »friziranjem« močnejši od obeh motorjev, ki poganjajo razred X (tako kot celotna mehanična osnova vozila sta sposojena pir Nissanu) razvije 155 kilovatov (211 KM) pri 3500 vrtljajih, medtem, ko navorna krivulja doseže 510 Nm v območju med 1500 in 250 vrtljaji. Pogonski stroj orjaka do hitrosti 100 kilometzrov na uro požene v vsega 11,5 sekunde. Sicer pa s to predelavo pri Brabusu Mercedes-Benza X še ne bodo pustili pri miru, saj že pripravljajo predelavo za prihajajoči X 350d s šestvaljnim turbodizelskim motorjem, ki pride na ceste poleti.