Električnemu dostavniku so za preizkus določili pot od Mercedes-Benzovega muzeja v Stuttgartu do letališča v Münchnu in nazaj. Za testno vožnjo so izbrali predserijsko vozilo s podaljšano in povišano karoserijo, ter z najbolj zmogljivo od skupaj treh, ki bodo na voljo za serijski model. baterijo. Da bi ustvarili realne pogoje za ekspresno dostavo med Stuttgartom in Münchnom, preizkusa niso opravili na zaprti testni stezi, ampak v realnem mestnem prometu in tudi na zveznih cestah in avtocestah.
Inšpektor iz TÜV Süd je med celotno testno vožnjo sedel na sovoznikovem sedežu poleg testnega voznika. Pri tej nevtralni testni organizaciji so potrdili, da je bila poraba 21,9 kWh na 100 kilometrov, celotno relacijo pa je električni dostavnik premagal brez vmesnega polnjenja baterije.
Pot je bila dolga 475 kilometrov, najnižji del je bil na 210 metrih, najvišji pa na 785 metrih nadmorske višine. Ob prihodu je merilnik pokazal preostali doseg še približno 20 kilometrov. Novega eSprinterja bodo od druge polovice leta zaporedoma izdelovali v Charlestonu (Južna Karolina, ZDA), Düsseldorfu in Ludwigsfeldeju.