DARS
A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Okvara vozila. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Okvara vozila. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščarji - Livek: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. LC--681759, Kidričeva ulica: Ovire. R2-403, Kneža - Podbrdo: Tovornjaki. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Vreme. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. G2-102, Robič - Staro Selo: Ovire. R2-428, Sestre Logar - Pavličevo Sedlo: Delo. R3-640, Rakek - Logatec: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LC-183420, Koroška cesta: Delo. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. LC-226170, Laze - Planina: Vreme. R2-402, Gonjače - Dobrovo: Ovire. R3-670, Bizeljsko - Orešje: Delo. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-910, Sorica - Podrošt: Ovire. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. LC--121031, cesta brez imena: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LC-107070, (Bočna) - Homec - Grušovlje: Ovire. R3-644, Ljubljana (Šmartinska cesta) - Šentjakob: Delo. LC-468080, Lukovica - Vnanje Gorice: Delo. LC--323058, Za grabnom: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire.

Mercedes-Benz eSprinter na 475-kilometrski testni vožnji brez vmesnega polnjenja

S polno baterijo je prevozil relacijo od Stuttgarta do Münchna in nazaj s porabo 21,9 kWh na 100 kilometrov.

Električnemu dostavniku so za preizkus določili pot od Mercedes-Benzovega muzeja v Stuttgartu do letališča v Münchnu in nazaj. Za testno vožnjo so izbrali predserijsko vozilo s podaljšano in povišano karoserijo,  ter z najbolj zmogljivo od skupaj treh, ki bodo na voljo za serijski model. baterijo. Da bi ustvarili realne pogoje za ekspresno dostavo med Stuttgartom in Münchnom, preizkusa niso opravili na zaprti testni stezi, ampak v realnem mestnem prometu in tudi na zveznih cestah in avtocestah.

Inšpektor iz TÜV Süd je med celotno testno vožnjo sedel na sovoznikovem sedežu poleg testnega voznika. Pri tej nevtralni testni organizaciji so potrdili, da je bila poraba 21,9 kWh na 100 kilometrov, celotno relacijo pa je električni dostavnik premagal brez vmesnega polnjenja baterije.

Pot je bila dolga  475 kilometrov, najnižji del je bil na 210 metrih, najvišji pa na 785 metrih nadmorske višine. Ob prihodu je merilnik pokazal preostali doseg še približno 20 kilometrov. Novega eSprinterja bodo od druge polovice leta zaporedoma izdelovali v Charlestonu (Južna Karolina, ZDA), Düsseldorfu in Ludwigsfeldeju.