DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Okvara vozila. R3-642, Ig - Ljubljana (Peruzzijeva): Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R2-409, Brezovica - Vrhnika: Zastoj. R1-211, Jeprca - Ljubljana (Šentvid): Zastoj. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R2-423, Lesično - Podsreda: Delo. R3-679, Breg - Sevnica - Brestanica: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R2-418, Dobruška vas - Šentjernej: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-646, Škofljica - Šmarje Sap: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. A5 , Lendava - Maribor: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. LG-038370, Ljubljanska cesta: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. R3-642, Ig: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. H6 , Koper - Izola: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire.

Malo zanimanja, skoraj nič uvoza

Čeprav po nekaj kriznih letih tudi prodaja lahkih gospodarskih vozil postopno oživlja, je z rabljenimi vozili precej drugače. Povpraševanje je majhno, uvoza skoraj ni, cene so pri nas med najnižjimi v Evropi.

Prodaja rabljenih lahkih gospodarskih vozil je v primerjavi z osebnimi avtomobili neprimerno skromnejša. Medtem, ko je na največjem slovenskem avtomobilskem portalu objavljenih več kot 200.000 oglasov za rabljene avtomobile, je dostavnikov le nekaj več kot tisoč. Med vzroki za tako majhno število rabljenih med razlogi za skromno ponudbo rabljenih dostavnih vozil je uporaba vozil v daljšem časovnem obdobju, oziroma do izrabe, poleg tega kupci največkrat iščejo specifično opremljena ali nadgrajena vozila.

Ugodnosti za kupce

Način prodaje rabljenih lahkih gospodarskih vozil je pri avtomobilskih uvoznikih različen. Pri Renaultu način prodaje prepuščajo svoji trgovski mreži in tako ima del prodajne mreže ločene prodajalce za rabljena vozila in nova vozila, v drugem delu mreže pa isti prodajalec prodaja tako nova kot rabljena vozila. Pri Oplu posebej organizirane prodaje lahkih gospodarskih vozil nimajo, povpraševanje pa je skladno s prodajo novih vozil, še največ zanimanja je za model Vivaro.

Pri Citroenovih trgovcih prodaja rabljenih lahkih gospodarskih vozil poteka v okviru programa Citroen Select, v okviru tega pa kupcem nudijo ugodnosti kot so 12-mesečno jamstvo in asistenčno pomoč na cesti, možnost nadomestnega vozila v primeru popravila, brezplačni kontrolni pregled v roku 30 dni od nakupa, ter ugodnejše in prilagojeno financiranje.

Največ povpraševanja je za rabljena vozila Citroen Berlingo in Jumper v zaprtih tovornih izvedbah. Povpraševanje po rabljenih vozilih je usmerjeno predvsem v starejša in s tem cenejša, vendar je ponudba na slovenskem trgu dokaj skopa.

Cene med najnižjimi

Podobno imajo prodajo rabljenih lahkih gospodarskih vozil organizirano pri Peugeotu, s tako imenovanim programom Levja priložnost. Za vozila, ki izpolnjujejo določene kriterije, kupci prejmejo 6- ali 12-mesečno jamstvo brez omejitve prevoženih kilometrov z asistenco 24/7. Poleg tega kot dodano vrednost programa izpostavljajo financiranje z minimalnim pologom. Povpraševanja po rabljenih lahkih dostavnikih je malo.

Pri vseh znamkah tudi ugotavljajo, da je zelo malo individualnega uvoza rabljenih lahkih gospodarskih vozil, oziroma, da ne vpliva pomembno na trg tovrstnih vozil, kar pripisujejo predvsem cenam, ki so na slovenskem trgu med najnižjimi v evropskih državah.