DARS
A2-E61, Ljubljana - zah. obvoznica: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. A1-E57, Maribor - vzhodna obvoznica: Okvara vozila. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Ovire. R1-210, Obvoznica Škofja Loka: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. LC--306077, Cesta na Vrhovce: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R1-225, Črnivec - Radmirje: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. R1-204, Šempeter - Dornberk: Delo. R2--735971, cesta brez imena: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R2-424, Boštanj - Planina: Delo. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. LC-253090, Kamniška cesta: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Ovire. R3-656, Kočevska Reka - Borovec: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. R3-744, Štore - Svetina - Laško: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. LC-464080, Vojnik - Ljubečna: Delo. R3-645, Ljubljana (Litijska cesta) - Zadvor: Delo. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Delo. R3-609, Predmeja - Lokve: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-646, Cikava - Grosuplje: Delo. R3-730, Žice - Sveta Ana - Zgornja Ščavnica: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R3-741, Škofije: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. G2-102, Peršeti - Most Na Soči: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo.

Loxo bo znal dostaviti paketno pošiljko brez pomoči voznika

Švicarsko zagonsko podjetje predstavlja avtonomno vozilo za dostavo na zadnjem kilometru

Loxo, ki je pravzaprav mobilni paketomat, bo predstavljal prvo komercialno uporabo avtonomnega dostavnega vozila v Švici in predvidoma v vsej Evropi. Hitra rast e-trgovine in potrebe kupcev po hitrem prejemu blaga pred logistične operaterje in upravitelje voznih parkov postavlja številne izzive. Pri dostavah na dom so to predvsem visoki stroški, pomanjkanje voznikov in slaba okoljska bilanca. Švicarsko tehnološko zagonsko podjetje Loxo obljublja, da bo vse te težave rešilo s svojim avtonomnim vozilom za dostavo na zadnjem kilometru.

Loxo je avtonomno vozilo, povezano s storitvami, ki se lahko uporablja za dostavo od dobavitelja do končnega potrošnika ali poslovnega kupca, po drugi strani pa je primeren za prevoze med posameznimi logističnimi vozlišči. Vozilo je optimizirano za evropske trge in za informacijsko tehnologijo uporabnikov.

Hkrati je tudi prvi dostavnik na  svetu brez vrtljivih senzorjev, namesto njih vozi z edinstveno kombinacijo radarja, lidarja, sonarja, kamere in zmogljivega algoritma. S tem sistemom je sposoben zaznavati ljudi in predmete v 360-stopinjskem vidnem polju in si zagotavljati varno vožnjo.

Poleg tega se hitrost dobro ujema z mestnim prometom in vsako vožnjo spremlja usposobljeno osebje, ki lahko po potrebi kadarkoli posreduje. Loxo bo po cestah prvič zapeljal spomladi prihodnje leto, ko se bo začela predprodaja, sledile pa bodo prve avtonomne dostave na javnih mestih. Pri švicarskem podjetju z avtonomnim dostavnim vozilom ne nameravajo ostati samo na domačih tleh, zanimata pa jih predvsem nemški in britanski trg.