DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Lani skoraj četrtino manj Volkswagnovih dostavnikov

Prodajne krivulje so med letom 2020 sledile poteku pandemije korona virusa

Leto 2020 so tudi pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila (VW GV) zaznamovali potek pandemije covida-19 ter z njim povezana gospodarska krčenja in omejitve v družbenem življenju. Skupno so  kupcem prodali 371.700 vozil oziroma 24,4 odstotka manj kot leto prej. Med letom je bilo gibanje prodaje vzpored¬no gibanju pandemije: v prvem četrtletju so bili rezultati le za malenkost nižji kot 2019, sledil je velik padec v drugem četrtletju med prvo ustavitvijo javnega življenja z zaprtjem tovarn pri in večtedenskim mirovanjem proizvodnje. Čez poletje se je prodaja potem spet opazno izboljšala in je v septembru kot edinem mesecu leta 2020 za 13,3 odstotka presegla vrednosti iz predhodnega leta. Ta pozitivni razvoj pa se do konca leta ni več nadaljeval, ker se je spet začelo zviševati število okuženih in so ponovno začele veljati omejitve v gospodarstvu.

Lani so pri VW GV predstavili novo generacijo modela Caddy, ki so ga ob koncu leta že začeli dobavljati prvim trgovcem v Nemčiji in izbranih evropskih trgih. Sredi leta so v tovarni Hannover prenehali proizvajati odprti terenski dostavnik Amarok. Nova generacija Volkswagnovega bo premierno predstavljena leta 2022. Izdelana bo na osnovi že dogovorjenega sodelovanja z znamko Ford. Pandemija je spodbudila tudi nov trend kampiranja, kar se je poznalo tudi na prodaji modelov California: v primerjavi z letom poprej se je obseg naročil za oba modela (na osnovi serije T in na osnovi Crafterja) povečal in je znašal skupno 27.400 vozil oziroma. 60,8 odstotka več kot 2019. S 1.100 prodanimi e-Crafterji se je delež popolnoma električnih vozil znamke VW GV povečal na skupno 2.700 vozil (+167,4 %). Z novim Multivanom bo že v tem letu predstavljena nova generacija modela T s priključnohibridnimi pogoni, v naslednjem letu pa bo VW GV predstavil popolnoma električni model ID. BUZZ, elektrificirano reinterpretacijo legendarnega Bullija