DARS
G2-108, Dol pri Ljubljani - Šentjakob: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R1-211, Medno - Ljubljana: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. G2-104, Trzin - Črnuče: Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. R3-723, Čepinci - Meja Madžarska: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-608, Solkan - Lokve: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. H7 , Dolga vas - meja z Madžarsko: Delo. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R3-738, Tržošče - Hotemež: Ovire. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-742, Podpeč - Brezovica: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-688, Poljčane - Majšperk: Ovire.

Lada Granta Kub nadomešča evropske dostavnike, ki jih ni več na ruskem trgu

Lahko gospodarsko vozilo z novo nadgradnjo za prevoz do 700 kilogramov tovora ali osmih potnikov.

Na ruskem avtomobilskem trgu, ki se pod težo ukrajinske krize, pomanjkanja komponent in padca življenjskega standarda vse bolj sesuva, nimajo težav samo z osebnimi avtomobili, ampak tudi z gospodarskimi vozili. Po odhodu koncerna Stellantis, ki je zaprl tovarno v Kalugi, kjer so izdelovali Peugeotove in Citroenove srednje velike dostavnike, so v Rusiji ostali brez dobršnega dela teh vozil.

Rešitev so našli pri podjetju Promtekh iz Nizhnyga Novgoroda, kjer so izdelali »novo« tovorno in potniško nadgradnjo Ladinega modela Granta in s tem ustvarili dostavnik, ki lahko prepelje do 700 kilogramov tovora ali osem potnikov. Sprednji del obeh izvedb je v celoti iz modela Granta, nadgradnjo pa so postavili na kovinski okvir, ki je obložen z vgrajenimi ploščami iz kompozitnih materialov na zunanji strani in plastiko na notranji strani. Tovorna izvedba sprejme do 4,9 kubičnega metraa tovora, potniška pa bo lahko imela tudi pet sedežev.

Medosno razdaljo so zaradi boljše stabilnosti podaljšali na 3,05 metra, vozilo ima nastavljivo vzmetenje, pogonu je namenjen 1,6-litrski bencinski štirivaljnik s 66 ali 85 kilovatni (90 ali 116 KM), za prenos moči pa skrbi petstopenjski  ročni menjalnik.

Vozili bosta imeli izhodiščno ceno 1,6 milijona rubljev (približno 24.000 evrov), pri Promtekhu pa verjamejo, da lahko dostavnika ustrezno nadomestita evropska lahka gospodarska vozila, ki so zaradi invazije na Ukrajino zapustila ruski trg.