DARS
A2-E61, Ljubljana - zah. obvoznica: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. A1-E57, Maribor - vzhodna obvoznica: Okvara vozila. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Ovire. R1-210, Obvoznica Škofja Loka: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. LC--306077, Cesta na Vrhovce: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R1-225, Črnivec - Radmirje: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. R1-204, Šempeter - Dornberk: Delo. R2--735971, cesta brez imena: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R2-424, Boštanj - Planina: Delo. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. LC-253090, Kamniška cesta: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Ovire. R3-656, Kočevska Reka - Borovec: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. R3-744, Štore - Svetina - Laško: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. LC-464080, Vojnik - Ljubečna: Delo. R3-645, Ljubljana (Litijska cesta) - Zadvor: Delo. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Delo. R3-609, Predmeja - Lokve: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-646, Cikava - Grosuplje: Delo. R3-730, Žice - Sveta Ana - Zgornja Ščavnica: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R3-741, Škofije: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. G2-102, Peršeti - Most Na Soči: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo.

Lada Granta Kub nadomešča evropske dostavnike, ki jih ni več na ruskem trgu

Lahko gospodarsko vozilo z novo nadgradnjo za prevoz do 700 kilogramov tovora ali osmih potnikov.

Na ruskem avtomobilskem trgu, ki se pod težo ukrajinske krize, pomanjkanja komponent in padca življenjskega standarda vse bolj sesuva, nimajo težav samo z osebnimi avtomobili, ampak tudi z gospodarskimi vozili. Po odhodu koncerna Stellantis, ki je zaprl tovarno v Kalugi, kjer so izdelovali Peugeotove in Citroenove srednje velike dostavnike, so v Rusiji ostali brez dobršnega dela teh vozil.

Rešitev so našli pri podjetju Promtekh iz Nizhnyga Novgoroda, kjer so izdelali »novo« tovorno in potniško nadgradnjo Ladinega modela Granta in s tem ustvarili dostavnik, ki lahko prepelje do 700 kilogramov tovora ali osem potnikov. Sprednji del obeh izvedb je v celoti iz modela Granta, nadgradnjo pa so postavili na kovinski okvir, ki je obložen z vgrajenimi ploščami iz kompozitnih materialov na zunanji strani in plastiko na notranji strani. Tovorna izvedba sprejme do 4,9 kubičnega metraa tovora, potniška pa bo lahko imela tudi pet sedežev.

Medosno razdaljo so zaradi boljše stabilnosti podaljšali na 3,05 metra, vozilo ima nastavljivo vzmetenje, pogonu je namenjen 1,6-litrski bencinski štirivaljnik s 66 ali 85 kilovatni (90 ali 116 KM), za prenos moči pa skrbi petstopenjski  ročni menjalnik.

Vozili bosta imeli izhodiščno ceno 1,6 milijona rubljev (približno 24.000 evrov), pri Promtekhu pa verjamejo, da lahko dostavnika ustrezno nadomestita evropska lahka gospodarska vozila, ki so zaradi invazije na Ukrajino zapustila ruski trg.