DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Okvara vozila. R3-642, Ig - Ljubljana (Peruzzijeva): Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R2-409, Brezovica - Vrhnika: Zastoj. R1-211, Jeprca - Ljubljana (Šentvid): Zastoj. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R2-423, Lesično - Podsreda: Delo. R3-679, Breg - Sevnica - Brestanica: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R2-418, Dobruška vas - Šentjernej: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-646, Škofljica - Šmarje Sap: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. A5 , Lendava - Maribor: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. LG-038370, Ljubljanska cesta: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. R3-642, Ig: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. H6 , Koper - Izola: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire.

Koncept EQT kot predjed razreda T in Citana

Mercedes-Benz se bo še enkrat preizkusil med velikoprostorci in manjšimi dostavniki

Pri Mercedes-Benzu bodo konec letošnjega oziroma v začetku prihodnjega leta predstavili velikoprostorsko potniško vozilo razreda T in drugo generacijo dostavnega Citana. Tako kot njegov predhodnik, ki je bil deležen številnih kritik, bosta oba modela razvita na osnovi (novega) Renaulta Kangooja, pri trikraki zvezdi pa so odločeni, da ju bodo povzdignili na raven primerno ugledu trikrake zvezde.

Razred T bo namenjen družinam, ki na svojih poteh potrebujejo veliko prostora in prilagodljivo potniško kabino, enako velja za tiste z aktivnim življenjskim slogom, ki običajno prevažajo s seboj opremo za kampiranje  in športne aktivnosti. Tovorni Citan bo lahko gospodarsko vozilo, primerno za obrtne in servisne dejavnosti in seveda tudi za dostavo. Oba bodo verjetno poganjali že znani Renaultovi 1,5 litrski turbodizelski motorji in Mercedes-Benzov 1,3-litrski prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik.

Pri Mercedes-Benzu s konceptom EQT sicer izpostavljajo električni pogon, vendar bo ta na voljo nekoliko kasneje. Gre za 4.95 metra dolgo velikoprostorsko vozilo, ki ima na obeh straneh drsna vrata s široko odprtino, tako da je tudi do sedežev v tretji vrsti mogoče priti brez težav. V drugi vrsti je mogoče namestiti tri otroške sedeže, sicer pa je v vozilu je lahko sedem sedežev Prostornost prtljažnika pa je mogoče prilagajati z odstranitvijo zadnje ali z zlaganjem druge vrste. Tako nastane dovolj prostora za otroški voziček, transportno kletko za pse in drugo opremo za prosti čas.

Zunanjost je za ta razred precej elegantna, spredaj je v znamenju  velike maske hladilnika in ozkih žarometov s svetilnimi diodami, strmo prirezani zadek pa zasedajo velika dvižna prtljažna vrata in luči, ki prav tako svetijo s svetilnimi diodami. Obliko armaturne plošče so pri Mercedes-Benzu skušali ukrojiti po svoje, a nekateri elementi nakazujejo sorodstvo s francoskim originalom. Seveda pa bo pri serijskih modelih na voljo najnovejši multimedijski sistem, ki bo  združeval številne funkcije in bo razumel tudi glasovne ukaze.