DARS
G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A4 Jurovci-Gruškovje: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zaprta cesta. R3-728, Škofljica - Ig: Zaprta cesta. LZ-212750, Vodnikova cesta: Zaprta cesta. R3-684, Prelasko - Buče - Kozje: Zaprta cesta. LZ-212380, Bratislavska cesta: Zaprta cesta. R3-658, Stari trg - Brezovica: Zaprta cesta. LZ-414070, Bazara - Šempeter - mp Šempeter: Zaprta cesta. LZ-212410, Sneberska cesta: Zaprta cesta. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Izredni dogodek. LZ-414080, Vrtojbenska ulica: Zaprta cesta. R3-728, Ig - Rakitna: Zaprta cesta. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Zaprta cesta. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Zaprta cesta. R3-633, Jereka - Jezero: Zaprta cesta. R3-750, Slovenska vas - Šentrupert: Zaprta cesta. R3-644, Ljubljana (Šmartinska) - Šentjakob: Zaprta cesta. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Izredni dogodek. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Zaprta cesta. G2-102, Sp. Idrija - Godovič: Zaprta cesta. R3-675, Čatež ob Savi - Mokrice: Izredni dogodek. R1-210, Preddvor - Kr (Primskovo): Zaprta cesta. RT-917, Kočevje - Željne: Zaprta cesta. R3-681, Laško - Breze - Šentjur: Zaprta cesta. R3-639, Sp. Brnik - Cerklje: Zaprta cesta. LG-211060, Litijska cesta: Zaprta cesta. LG-299000, Glavni trg: Zaprta cesta. H6 , Koper - Izola: Izredni dogodek. LC-226170, Laze - Planina: Zaprta cesta. RT-926, Sleme - Koprivna: Prepoved za tovornjake. R1-210, Kr (Primskovo - Labore): Prepoved za tovornjake. R2-428, S. Logar - Pavličevo sedlo: Izredni dogodek. R3-745, Janežovci - Dolge Njive: Zaprta cesta. RT-915, Grda Draga - Pudob: Zaprta cesta. R3-729, Velika Polana - Lipa - Beltinci: Zaprta cesta. R3-665, Vel. Reka - Radeče: Zaprta cesta. R2-428, Luče - Sestre Logar: Izredni dogodek. RT-930, Pesek - Oplotnica: Prepoved za tovornjake. RT-930, Pesek - Oplotnica: Zaprta cesta. LG-243790, Ljubljanska ulica od Trga: Zaprta cesta.

Jeep Gladiator prvič za evropske oči

Za kupce na stari celini bo terenski dostavnik opremljen z dizelskim motorjem

Novi Jeep Gladiator je bil zvezda letošnjega Campa Jeep – vsakoletnega srečanja lastnikov in ljubiteljev vozil znamke Jeep v kraju San Martino di Castrozza v osrčju Dolomitov.

Novinec zaznamuje vrnitev znamke Jeep v segment poltovornjakov, katerih zodovina se je začela pisati  leta 1947, ko je ameriško avtomobilsko podjetje Willys Overland predstavilo enotonski tovornjak s pogonom na vsa štiri kolesa, ki je temeljil na platformi CJ-2A. Sledilo mu je kar nekaj poltovornjakov, vključno z modeli FC-150/170 (1957 – 1965), Jeep Gladiator/J Series (1963 – 1987), Jeep CJ-8 Scrambler (1981 – 1985) in Jeep Comanche (1986 – 1992).

Zdaj, po 27 letih, se znamka Jeep vrača v segment poltovornjakov z večnamenskim vozilom z odprto streho, ki ponuja užitek v vožnji in omogoča legendarno terenske zmogljivosti, kot tudi napredne tehnološke funkcije v kombinaciji s še večjo svobodo in prilagodljivostjo prevoza opreme in tovora. Izdelujejo ga v Toledu, v ameriški zvezni državi Ohio, na evropskih trgih bo na voljo prihodnje leto.

Na ameriškem trgu bo Gladiatorja poganjal 3.6-litrski bencinski šetvaljnik  z 210 kilovati (285 KM) in 347 Nm navora, medtem, ko bo evropskim kupcem na voljo 3,0-litrski šestvaljni turbodizelskii motor s 600 Nm navora. V obeh primerih bo za prenos moči skrbel osemstopenjski samodejni menjalnik.

Za evropske kupce novega modela bo na voljo več kot 110  dodatkov, ki bodo omogočili prilagoditev vozila različnim potrebam in življenjskemu slogu uporabnikov.