DARS
A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-705, Ruše - Puščava: Ovire. G1-2, Ormož - Središče ob Dravi: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Delo. LG-211010, Dunajska cesta: Delo. LG-299000, Glavni trg: Ovire. R3-749, Jurovski Dol - Lenart: Delo. R3-630, Prem - Obrov: Delo. RT-919, Vinica - Stari trg: Delo. R3-680, Rimske Toplice - Jurklošter: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Delo. LC--159714, Kočno ob Ložnici: Ovire. LG-211100, Zadobrovška cesta: Delo. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. G2-106, Kočevje - Livold: Ovire. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-725, Fokovci - Prosenjakovci: Ovire. R3-723, Čepinci - meja Madžarska: Ovire. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. R3-643, Podpeč - Rakitna: Delo. R2-443, Lendava - Pince: Ovire. LC-120070, Domanjševci: Ovire. R2-439, Kobilje - Dobrovnik: Ovire. R3-722, Martinje: Ovire. G2-109, Mejni plato - meja Madžarska: Ovire. R1-232, Hodoš - Petrovci: Ovire. LZ-212020, Tavčarjeva ulica: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-440, Cankova - Kuzma: Delo. R3-683, Lesično - Golobinjek: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R3-752, Bukovžlak - Teharje: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-715, Murska Sobota - Skakovci: Delo. R3-609, Predmeja - Lokve: Delo. R3-604, Ročinj - Lig: Ovire. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. LC-197050, Matjaševci - m. Avstrija: Ovire. R3-720, Sotina: Ovire.

Inovativno uravnavanje navora

Pri Hyundaiju so razvili sistem, ki uravnava navor v električnem pogonu lahkih gospodarskih vozil glede na  obremenitev s tovorom.  Tehnologija uporablja podatke senzorjev pospeška za določitev trenutne teže vozila. Če sistem zazna manjšo težo obremenitve, zmanjša tudi navor in tako zagotavlja optimalen oprijem. Potencialno nezaželeno vrtenje pogonskih koles je tako že preprečeno, preden mora elektronski krmilni sistem zmanjšati zagotovljen navor. S tem se povečata učinkovitost in doseg električnega vozila.

Poleg tega tehnologija upošteva topografijo ceste. Če na primer zazna prehod navzgor, spremeni zahtevani navor na podlagi ugotovljene obremenitve. Za razliko od drugih sistemov, ki uporabljajo senzorje za ugotavljanje obremenitve, nova tehnologija ne zahteva dragih zračnih vzmetenj. Da bi določili težo nakladanja, senzorji delujejo na podlagi Newtonovega zakona o pospeševanju, ki določa maso, kinetično energijo in smer gibanja drug glede na drugega. Na podlagi teh podatkov lahko na primer računalnik na vozilu izračuna preostalo območje veliko natančneje kot prej.

ampnet_photo_20190528_167104