DARS
G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A4 Jurovci-Gruškovje: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zaprta cesta. R3-728, Škofljica - Ig: Zaprta cesta. LZ-212750, Vodnikova cesta: Zaprta cesta. R3-684, Prelasko - Buče - Kozje: Zaprta cesta. LZ-212380, Bratislavska cesta: Zaprta cesta. R3-658, Stari trg - Brezovica: Zaprta cesta. LZ-414070, Bazara - Šempeter - mp Šempeter: Zaprta cesta. LZ-212410, Sneberska cesta: Zaprta cesta. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Izredni dogodek. LZ-414080, Vrtojbenska ulica: Zaprta cesta. R3-728, Ig - Rakitna: Zaprta cesta. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Zaprta cesta. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Zaprta cesta. R3-633, Jereka - Jezero: Zaprta cesta. R3-750, Slovenska vas - Šentrupert: Zaprta cesta. R3-644, Ljubljana (Šmartinska) - Šentjakob: Zaprta cesta. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Izredni dogodek. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Zaprta cesta. G2-102, Sp. Idrija - Godovič: Zaprta cesta. R3-675, Čatež ob Savi - Mokrice: Izredni dogodek. R1-210, Preddvor - Kr (Primskovo): Zaprta cesta. RT-917, Kočevje - Željne: Zaprta cesta. R3-681, Laško - Breze - Šentjur: Zaprta cesta. R3-639, Sp. Brnik - Cerklje: Zaprta cesta. LG-211060, Litijska cesta: Zaprta cesta. LG-299000, Glavni trg: Zaprta cesta. H6 , Koper - Izola: Izredni dogodek. LC-226170, Laze - Planina: Zaprta cesta. RT-926, Sleme - Koprivna: Prepoved za tovornjake. R1-210, Kr (Primskovo - Labore): Prepoved za tovornjake. R2-428, S. Logar - Pavličevo sedlo: Izredni dogodek. R3-745, Janežovci - Dolge Njive: Zaprta cesta. RT-915, Grda Draga - Pudob: Zaprta cesta. R3-729, Velika Polana - Lipa - Beltinci: Zaprta cesta. R3-665, Vel. Reka - Radeče: Zaprta cesta. R2-428, Luče - Sestre Logar: Izredni dogodek. RT-930, Pesek - Oplotnica: Prepoved za tovornjake. RT-930, Pesek - Oplotnica: Zaprta cesta. LG-243790, Ljubljanska ulica od Trga: Zaprta cesta.

Inovativno uravnavanje navora

Pri Hyundaiju so razvili sistem, ki uravnava navor v električnem pogonu lahkih gospodarskih vozil glede na  obremenitev s tovorom.  Tehnologija uporablja podatke senzorjev pospeška za določitev trenutne teže vozila. Če sistem zazna manjšo težo obremenitve, zmanjša tudi navor in tako zagotavlja optimalen oprijem. Potencialno nezaželeno vrtenje pogonskih koles je tako že preprečeno, preden mora elektronski krmilni sistem zmanjšati zagotovljen navor. S tem se povečata učinkovitost in doseg električnega vozila.

Poleg tega tehnologija upošteva topografijo ceste. Če na primer zazna prehod navzgor, spremeni zahtevani navor na podlagi ugotovljene obremenitve. Za razliko od drugih sistemov, ki uporabljajo senzorje za ugotavljanje obremenitve, nova tehnologija ne zahteva dragih zračnih vzmetenj. Da bi določili težo nakladanja, senzorji delujejo na podlagi Newtonovega zakona o pospeševanju, ki določa maso, kinetično energijo in smer gibanja drug glede na drugega. Na podlagi teh podatkov lahko na primer računalnik na vozilu izračuna preostalo območje veliko natančneje kot prej.

ampnet_photo_20190528_167104