DARS
A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. R2-409, Postojna - Razdrto: Delo. G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. G1-11 Koper-Dragonja: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. G2-101, Priključek Zvirče Zahod: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. A2-E70 Kronovo-Obrežje: Zastoj. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Tovornjaki. LC-067140, Vrzdenec - Žažar - Ligojna: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. LZ-322120, Tržaška cesta III: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R3-664, Gaber - Uršna s. - Novo mesto: Delo. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. RT-926, Sleme - Koprivna: Tovornjaki. R3-626, Gračišče - Brezovica: Ovire. R3-624, Loka - Podpeč - Rakitovec: Ovire. R3-631, Starod - Meja RH: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. LC-231060, Lazec - S. Kot - N. Kot - RH: Ovire. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Ovire. R3-657, Bosljiva Loka - Osilnica: Ovire. R3-659, Kot - Sodevci: Ovire. R3-660, Dolenjci - Adlešiči - Žuniči: Ovire. LC-255090, Krasinec - Pravutina: Ovire. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. R3-661, Krmačina - Drašiči - Metlika: Ovire. R3-663, Radovica - Ostriž: Ovire. R3-671, Šutna - Planina v Podbočju: Ovire. R3-676, Kapele - Rakovec: Ovire. R3-678, Stara vas - Figarov Most: Ovire. R3-677, Nova vas - Pišece: Ovire. LC--279885, Sedlarjevo: Ovire. LC-317090, Hotel AT - meja RH: Ovire. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Ovire. R3-690, Tržec - Zg. Leskovec: Ovire. R3-692, Borl - Cirkulane - Meje: Ovire. R3-691, Zavrč - Drenovec: Ovire. LC-302070, Središče - Preseka: Ovire. R3-727, Razkrižje - meja RH: Ovire.

Inovativno sodobna nadgradnja tradicije

Novi Volkswagen Caddy prihaja z izrazito podobo, digitalizacijo, povezljivostjo in široko uporabnostjo

Caddy ima v Volkswagnovih zgodovinskih dosjejih posebno mesto. Prvo generacijo so spravili na ceste leta 1978 in skozi še ostale naslednje tri so zanj našli več kot tri milijone kupcev. Njegovo štiridesetletnico so pred dvema letoma pri Volkswagnu nekako spregledali, s svetovno premiero pete generacije pred novinarsko srenjo v Duesseldorfu, pa najavljajo odločen preboj v sodobnost.

S svojo vsestranskostjo je Caddy priljubljen v segmentih dostavnikov, družinskih enoprostorcev, kombijev za prevoz potnikov in bivalnikov. V peti generaciji se ta multitalent predstavlja na povsem novi osnovi, z ostrejšimi zunanjimi potezami, digitaliazcijo voznikovega delovnega prostora in seveda z vsestransko uporabnostjo, ne glede na potniško ali tovorno različico. Razvojniki so imeli na voljo novo koncernsko platformo, medtem, ko se je oblikovalcem prikazovala podoba povsem svežega Golfa osme generacije. Zato ima novi Caddy poudarjeno dinamične karoserijske linije, podobnost z družinskim prvakom izkazuje predvsem na sprednjem delu z nekoliko bolj položnim vetrobranskim steklom, zaradi česar se je znižal tudi količnik zračnega upora, ki zdaj znaša 0.30.


Novi Caddy bo na trg spet prišel v  dostavniških izvedbah z zaprto nadgradnjo in z zastekljenim potniškim delom, ter v različnih velikoprostorskih izvedbah s homologacijo za osebna vozila. Z vidika tehnike in opreme ima Caddy številne nove elemente, mednje sodita opcijska električna zapiralna asistenca za drsna vrata in zadnji dvižni pokrov ter panoramska streha z 1,4 m2 veliko stekleno površino nad prvo in drugo vrsto sedežev. Novost so tudi do 18-palčna aluminijasta platišča ter novi žarometi in zadnje luči v tehniki svetečih diod.

Notranjost pete generacije bo kupce prepričevala z novimi tehnološkimi rešitvami in znatno večjo prostornostjo. Podaljšana izvedba Caddy Maxi, ki je še v prototipni  fazi, na primer zagotavlja dovolj prostora za dve paleti, ki sta lahko obrnjeni na različne načine, že Caddy v običajni dolžini pa je dobil 84 centimetrov (prej 70) široka drsna vrata. Povsem na novo so notranji arhitekti razvili instrumentno ploščo, ki je odslej lahko popolnoma digitalizirana ter radijski in komunikacijske sisteme z zasloni velikosti med 6,5 in 10,0 palca, s katerimi je omogočen dostop do mobilnih spletnih storitev in funkcij.

Šest od 19 asistenčnih sistemov je v Caddyju povsem novih. Mednje spadajo potovalni asistenčni sistem,  sistem ki skrbi za bistveno lažje vzvratno manevriranje s prikolico, ter asistenca za menjavo voznega pasu vključno z asistenco za odparkiranje. Ostali asistenčni sistemi so nadgrajeni in posodobljeni z novimi funkcijami.

Za pogon bodo skrbeli posodobljeni 2,0-litrski turbodizelski štirivaljniki z močjo med 55 kW (75 KM) in 90 kW (122 KM) s prvič uporabljeno tehnologijo dveh katalizatorjev , ki zmanjšujeta količino dušikovih oksidov. Na voljo bosta tudi turbobencinski motor z močjo 84 kW (116 KM) in prisilno polnjeni motor na zemeljski plin. Glede na izbrani motor pri Volkswagnu predvidevajo nižjo porabo goriva do 12 odstotkov. Pri močnejših motorjih bo mogoče izbrati tudi samodejni menjalnik in štirikolesni pogon; s slednjim se bo Caddy spogledoval tudi z razredom športnih terencev oziroma urbanih križancev.

A tudi s tem Caddyjeve transformacije v sodobno lahko gospodarsko vozilo in prostoren družinski ali poslovni avtomobil še ni konec. Predviden je namreč tudi elektrificiran hibridni pogon, v razvoju pa sta poleg Caddya Maxija še različici Pan Americana in Edition.

Prvo vozno predstavitev bodo pri Volkswagnu pripravili sredi poletja, po informacijah zastopnika Porsche  Slovenija pa naj bi  novinec na slovenske ceste  zapeljal predvidoma oktobra.