DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Gremo na počitnice

TISCHER TRAILER LINER 240 B

TISCHER TRAILER LINER 240 B

Tischer Trail Liner je znan nemški izdelovalec snemljivih bivalnih kabin za pick-upe. Takšna kombinacija je več kot uporabna, saj ko nismo na izletu, nadgradnjo enostavno odstranimo z vozila, ki ga lahko nato uporabljamo v vsakodnevne namene.

Caravaning je tudi pri nas zelo priljubljen. Avtodome srečujemo na cestah skozi celo leto. Uporabni so predvsem zaradi svoje mobilnosti. A kaj ko so v uporabi morda le deset odstotkov letnega časa, preostali čas pa stojijo na dvoriščih ali v garažah. Nemški proizvajalec bivalnih nadgradenj Tischer je naredil kompromis, saj ponuja izdelano bivalno nadgradnjo, ki jo enostavno namestimo na pick-up vozilo in že se lahko zapeljemo na izlet ali dopust, ko pa smo doma, nadgradnjo snamemo, avtomobil pa uporabljamo za vsakodnevne prevoze.

Sam bivalnik je izdelan iz sendvič plošče in dodatno izoliran. V njem je prostora za do 4 osebe, a najbolje se bosta v njem počutila dva popotnika. Pod sedežem v dnevnem prostoru je posoda za 96 litrov čiste vode (skupaj z bojlerjem 106 litrov), ki se uporablja za kuhanje ali umivanje oziroma prhanje, saj je ob vhodu v vozilo nameščen toaletni prostor z umivalnikom in prho. Nekaj priročnih omaric poskrbi, da je prtljaga na svojem mestu, tu pa je še kompletna kuhinja. Kuharica bo zadovoljna s tremi kuhalniki, umivalnikom in 90-litrskim hladilnikom. V osrednjem delu je sedežna garnitura, kjer si lahko odpočijete, lahko pa jo tudi zložite v ležišče veliko 197 x 108 cm. Največ prostora za spanje je vsekakor na glavni postelji, ki se kot mansarda previje preko strehe vozila. Tu bosta dve odrasli osebi sproščeno počivali. Notranjost je ogrevana s pomočjo plinske centralne peči Truma, zato se lahko uporablja tudi v ekstremno mrzlih podnebjih, plinski pa je tudi hladilnik. Veliko oken razporejenih po strehi in stenah zagotavlja svetlo in zračno notranjost. Pohištvo je izdelano iz lahke vezane plošče.

Nadgradnja je dolga 6 metrov, široka 2 in visoka 2,9 metra. V našem primeru je bila postavljena je na vozilo Isuzu D-Max z močno šasijo, ki zmore prenašati tudi obremenitve večje od ene tone. Zaradi večje obremenitve je na zadnji osi nameščeno zračno vzmetenje, ki ga je možno nastavljati s pomočjo kompresorja in stikal v kabini.

Takšen bivalnik je kljub svoji velikosti najbolj primeren za dva, ki bi rada aktivno dopustovala tudi pozimi in to v bolj odročnih krajih, saj ima D-Max tudi štirikolesni pogon, kar omogoča vožnjo po brezpotjih, pa tudi v snegu ne boste obstali.