DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Okvara vozila. R3-642, Ig - Ljubljana (Peruzzijeva): Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R2-409, Brezovica - Vrhnika: Zastoj. R1-211, Jeprca - Ljubljana (Šentvid): Zastoj. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R2-423, Lesično - Podsreda: Delo. R3-679, Breg - Sevnica - Brestanica: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R2-418, Dobruška vas - Šentjernej: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-646, Škofljica - Šmarje Sap: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. A5 , Lendava - Maribor: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. LG-038370, Ljubljanska cesta: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. R3-642, Ig: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. H6 , Koper - Izola: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire.

Gorivne celice v Renaultovih dostavnikih

Vozila imajo zasnovo z dvojnim pogonom, za doseg do 500 kilometrov bo štiri petine energije priskrbel vodik

Podjetje Hyvia, ki sta ga ustanovila Renault in Plug Power, eden vodilnih svetovnih proizvajalcev vodikovih rešitev, namerava že do konca leta ponuditi tri lahka gospodarska vozila s pogonom na gorivne celice, ki temeljijo na Renaultovem Masterju. Vozila imajo zasnovo z dvojnim pogonom, za doseg do 500 kilometrov bo štiri petine energije priskrbel vodik, preostanek pa elektrika. Vozila imajo vgrajeno baterijo z zmogljivostjo 33 kilovatnih ur, gorivno celico z močjo 30 kilovatov in glede na izvedbo posodo za tri do sedem kilogramov vodika. Poleg gorivne celice za brezhibno delovanje skrbijo tudi po[1]možni sistemi za regulirano napajanje z zrakom in vodikom, vlaženje plina in hlajenje. Vodik bo poganjal mestni minibus za prevoz do 15 potnikov z dosegom približno 300 kilometrov ter zaprta tovorna dostavnika z 12 oziroma 19 kubičnimi metri prostora za tovor, ki bosta z enim polnjenjem lahko prevozila 500 oziroma 250 kilometrov. Celotni paket Hyvie vključuje tudi vrsto storitev financiranja in vzdrževanja, sestavljanje polnilnic za vodik in gradnjo mobilnih skladišč. Podjetje Plug Power, ki je eno vodilnih na svetu za rabo vodika, ima več kot 20 let izkušenj z elektrolizo in je že postavilo mrežo z več kot 100 polnilnimi mesti, vsak dan pa imajo opravka z več kot 40 tonami vodika.