DARS
R1-207, Črni Vrh - Col: Tovornjaki. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščarji - Livek: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. LC--681759, Kidričeva ulica: Ovire. R2-403, Kneža - Podbrdo: Tovornjaki. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Vreme. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. G2-102, Robič - Staro Selo: Ovire. R2-428, Sestre Logar - Pavličevo Sedlo: Delo. R3-640, Rakek - Logatec: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LC-183420, Koroška cesta: Delo. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. LC-226170, Laze - Planina: Vreme. R2-402, Gonjače - Dobrovo: Ovire. R3-670, Bizeljsko - Orešje: Delo. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-910, Sorica - Podrošt: Ovire. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. LC--121031, cesta brez imena: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LC-107070, (Bočna) - Homec - Grušovlje: Ovire. R3-644, Ljubljana (Šmartinska cesta) - Šentjakob: Delo. LC-468080, Lukovica - Vnanje Gorice: Delo. LC--323058, Za grabnom: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. RT-916, Dragarji - Medvedjek - Draga: Delo. LC-213090, cesta V Gameljne: Delo. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo.

Fordov trpežni ključ

Ford je za svoja dostavnika Transit in Transit Custom uvedel posebno vzdržljivi ključ za zagon vozila. Vzdržljivost so preverjali tako, da so ključ za pol ure potopili v vodo, petdesetkrat so ga vrgli na betonska tla in ga izpostavili temperaturam od 60 do -20 stopinj Celzija. Ključ se na videz ne razlikuje od običajnega ključa, tipke omogočajo odklepanje in zaklepanje vozila, kovinski del je preklopen. Da je povsem vodotesen, sta obe polovici plastičnega ohišja trajno spojeni s tornim varjenjem. Skrbna zasnova zagotavlja, da je notranjost ključa odporna na tipične vplive delovnega okolja, baterija v ključu pa se polni vsakič, ko voznik ključ vstavi v kontaktno ključavnico in se tako nikoli ne izprazni. Inženirji so ključ testirali tudi v klimatskih komorah pri temperaturah od puščavske vročine do arktičnega mraza ter pri 100-odstotni vlagi. S testiranji so zagotovili tudi odpornost na prah (ključ je bil pet ur v okolju s finim prahom), na kemikalije  (do 96 ur stalne izpostavljenosti dizelskemu in bencinskemu gorivu, etanolu, čistilom in znoju), na stik s predmeti  (simulacija žepa s štirimi urami neprekinjenih tresljajev s kovanci in drugimi ključi). Trpežnost tipk so preizkusili z desetimi pritiski z 12-krat večjo silo od običajne, splošno vzdržljivost pa s sto tisoč aktiviranji pri temperaturah od 50 do -10 stopinj Celzija.