Pri Fordu letošnje leto pri lahkih gospodarskih vozilih na slovenskem trgu zaključujejo s prihodom posodobljenih manjših članov dostavniškega četverčka. Modela Transit / Tourneo Connect in Transit / Tourneo Courier sta bila deležna rahle oblikovne osvežitve, posodobitve pogonskih strojev in večjega nabora opreme za varnost in udobje, vse skupaj pa jima bo pomagalo, da bosta lažje kos razrednim tekmecem.
Prenovljena Transit in Tourneo Connect imata spremenjen videz sprednjega dela, z mogočno masko hladilnika s tremi letvami dopolnjujejo vitkejšimi žarometi, ki so zdaj lahko tudi ksenonski žarometi in z dnevnimi svetili pri bolje opremljenih različicah. Za oblikovno svežino skrbita še aerodinamični spodnji del in sprednji spojler. V notranjosti je opazno spremenjena armaturna plošča z novim osrednjim nadzornim območjem, ki pri modelih z višjo stopnjo opreme vključuje tudi po tabličnem računalniku povzet 6-palčni barvni zaslon na dotik s sistemom za komunikacije in razvedrilo.









Posodobljena paleta motorjev vključuje 1,5-litrski dizelski štirivaljnik z zmogljivostjo 74 ali 88 kilovatov (100 oziroma 120 KM), poleg ročnega šeststopenjskega menjalnika pa je močnejši po novem združljiv tudi s z osmestopenjskim samodejnim menjalnikom s pretvornikom navora. Obstaja tudi izvedba z 1,0-litrskim bencinskim trivaljnikom, ki razvije 74 kilovatov (100 KM). Tak kot doslej sta tvorni Transit Connect in potniški Tourneo Connect na voljo v dveh dolžinskih izvedbah. Tovorni imata prostornino do 3,6 kubičnega metra ter nosilnost v razponu od 520 do 890 kilogramov. Podaljšana potniška je na voljo tudi se sedmimi sedeži, obstaja pa tudi potniško tovorna s predelno steno med kabino in tovornim prostorom. Poleg tega je v obeh Connectih mogoče doplačati za celovit nabor asistenčnih funkcij, med njimi so tudi inteligentni omejevalnik hitrosti, pomoč za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev in sistemom za zaviranje v sili, stabiliziranje v primeru bočnega vetra in aktivna pomoč pri parkiranju. Cene za Transit Conncet se pričenjajo pri 18.760, za Tourneo Connect pa pri 21.890 evrih.
Precej novega je tudi pri najmanjšem članu Fordove družine lahkih gospodarskih vozil. Prenovljeni izvedbi Transit Courier in Tourneo Courier imata osvežen sprednji del, ki vključuje preoblikovano odprtino maske in spremenjeno zasnovo spodnje polovice. V notranjosti je preoblikovana sredinska konzola, ki navduši z izboljšano ergonomijo in novim, večjim 6-palčnim barvnim zaslonom na dotik s sistemom za komunikacije in razvedrilo pri različicah z višjo stopnjo opreme. Za boljšo vidljivost in preprostejšo uporabo je zaslon prestavljen bližje k vozniku. Med motorji je mogoče izbirati med 1,0-litrskim bencinskim trivaljnikom s 74 kilovati (100 KM) in dvema izvedbama 1,5-litrskega turbodizelskega štirivaljnika s 55 ali 74 kilovati (75 ali 100 KM). Pri vseh za prenos moči skrbi novi šeststopenjski ročni menjalnik.






Uporabniki lahko pri tovorni izvedbi izbirajo med nosilnostjo od 500 do 590 kg in prostornino za tovor do 2,4 kubičnega metra. Potniška različica Toureno Courier pa je s petimi sedeži in obilnim prtljažnikom, ki pri podrtih zadnjih sedežih doseže prostornino 1656 litrov, lahko tudi zanimiv družinski avtomobil, ki nadomešča tudi Fordov opuščeni enoprostorski model B-Max. Osnovni Transit Courier je naprodaj za 13.710, najcenejši potniški Tourneo Courier pa za 13.560 evrov.
Tudi prihodnje leto bo pri Fordovih lahkih gospodarskih vozilih veliko novosti. Predvidoma v maju bo na slovenski trg zapeljal rahlo posodobljeni največji družinski član Transit, poleti pa se mu bosta pridružila še Transit Custom v hibridni in priključno hibridni izvedbi. Jeseni bo na vrsti prenovljeni odprti terenski dostavnik Ranger, ki bo na voljo tudi v bolj robustni različici Ranger Raptor.