DARS
H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R1-211, Medno - Ljubljana: Zastoj. G2-104, Mengeš - Trzin - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. R2-430, Slivnica - Hoče: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R3-635, Rudno - Češnjica: Delo. R1-206, Trenta - Bovec: Vreme. H7 , meja z Madžarsko - Dolga vas: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno Pri Litiji: Delo. R2-407, Ljubljanica - Vrhnika: Delo. R2-439, Križevci - Žihlava: Delo. R3-723, Čepinci - Meja Madžarska: Delo. LZ-212570, Jurčkova cesta: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-608, Solkan - Lokve: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R3-738, Tržošče - Hotemež: Ovire. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire.

Ford in Volkswagen krepita globalno zavezništvo

Podpisane pogodbe za sodelovanje pri lahkih gospodarskih vozilih, elektrifikaciji in avtonomni vožnji

Ford Motor Company in Volkswagen AG sta v sklopu lani sklenjenega globalnega zavezništva podpisala nadaljnje pogodbe za sodelovanje. Dogovorjeni projekti, naj bi bodoča vozila še bolj prilagodili potrebam uporabnikom v Evropi in ostalih regijah. Tako bosta podjetji uporabili svoje prednosti na področjih srednje velikih odprtih terenskih dostavnikov ter lahkih gospodarskih in električnih vozil, in hkrati hitrejšo ponudbo nove tehnologije in širše modelske palete. Zaradi nenehnega naraščanja svetovnega povpraševanja po gospodarskih vozilih in zmogljivih električnih vozilih oba partnerja pričakujeta velike učinke ekonomije obsega za posamezni modelski portfelj.

Zavezništvo med Volkswagnom in Fordom predvideva nadaljnji razvoj srednje velikega odprtega terenskega dostavnika, ki so ga zasnovali in izdelali pri Fordu in bo od leta 2022 kot Amarok del ponudbe modelov znamke Volkswagen Gospodarska vozila.

Še uspešnejše poslovanje z gospodarskimi vozili obeh znamk pričakujejo že v prihodnjem letu, in sicer z mestnim dostavnikom na osnovi najnovejšega modela Caddy, ki ga bo razvilo in izdelalo podjetje Volkswagen Gospodarska vozila. Ford bo kot nadaljnji projekt pozneje razvil skupen dostavnik v segmentu vozil z nosilnostjo ene tone, kar pomeni zamenjavo za sedanja modela Ford Transit Custom in Volkswagen Transporter.

Strategijo električne mobilnosti obeh podjetij, bodo uresničili tako, da bo Ford leta 2023 na evropski trg uvedel svoje električno vozilo na osnovi Volkswagnove modularne platforme za električni pogon Zavezništvo predvideva tri skupne projekte za gospodarska vozila, v sklopu katerih bosta podjetji skupno razvili in izdelali okrog 8 milijonov vozil.

Fordova uporaba Volkswagnove platforme MEB v Evropi je poleg tega pomemben steber Volkswagnove strategije električne mobilnosti in podpira prizadevanja obeh podjetij pri doseganju ciljev pariškega podnebnega sporazuma iz leta 2015. Volkswagen in Ford želita raziskati tudi ostale možnosti sodelovanja na področju električnih vozil.

Poleg tega lahko v prihodnje oba proizvajalca neodvisno drug od drugega uporabljata sistem avtonomne vožnje Self-Driving System (SDS) podjetja Argo Al za svoje visokozmogljive samovozeče avtomobile. Volkswagen je pred nedavnim zaključil napovedano investicijo v Argo Al. Ford ima v podjetju s sedežem v Pittsburghu že lastniški in razvojni delež.

Zavezništvo med Volkswagnom in Fordom sicer ne vključuje medsebojnega lastništva, kar pomeni, da avtomobilski podjetji še naprej ostajata tekmeca.