DARS
A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-705, Ruše - Puščava: Ovire. G1-2, Ormož - Središče ob Dravi: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Delo. LG-211010, Dunajska cesta: Delo. LG-299000, Glavni trg: Ovire. R3-749, Jurovski Dol - Lenart: Delo. R3-630, Prem - Obrov: Delo. RT-919, Vinica - Stari trg: Delo. R3-680, Rimske Toplice - Jurklošter: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Delo. LC--159714, Kočno ob Ložnici: Ovire. LG-211100, Zadobrovška cesta: Delo. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. G2-106, Kočevje - Livold: Ovire. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-725, Fokovci - Prosenjakovci: Ovire. R3-723, Čepinci - meja Madžarska: Ovire. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. R3-643, Podpeč - Rakitna: Delo. R2-443, Lendava - Pince: Ovire. LC-120070, Domanjševci: Ovire. R2-439, Kobilje - Dobrovnik: Ovire. R3-722, Martinje: Ovire. G2-109, Mejni plato - meja Madžarska: Ovire. R1-232, Hodoš - Petrovci: Ovire. LZ-212020, Tavčarjeva ulica: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-440, Cankova - Kuzma: Delo. R3-683, Lesično - Golobinjek: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R3-752, Bukovžlak - Teharje: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-715, Murska Sobota - Skakovci: Delo. R3-609, Predmeja - Lokve: Delo. R3-604, Ročinj - Lig: Ovire. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. LC-197050, Matjaševci - m. Avstrija: Ovire. R3-720, Sotina: Ovire.

Ford uvaja samodejni električni način

Zavedanje pomena kakovosti zraka vodi k iskanju načinov za zmanjšanje izpustov

Pri Fordu uvajajo tehnologijo, ki je namenjena zagotavljanju čistejšega zraka tam, kjer je to še posebej pomembno in omogoča, da nova priključna hibridna gospodarska vozila na posebej občutljivih območjih delujejo v izključno električnem načinu brez izpustov.

Z uporabo sprotnih podatkov o lokacijah bodo dostavniki Transit Custom Plug-In Hybrid samodejno preklopili na električni način vožnje ob vstopu v vnaprej določena območja, kjer so na primer pogosti zastoji ali veljajo omejitve glede izpustov, to pa bo pomembno prispevalo k čistejšemu zraku na mestnih ulicah. Tehnologija geografskega omejevanja pa ni uporabna samo v mestnih središčih: voznik ali upravitelj voznega parka lahko ustvari lastna zelena območja in z njimi spodbudi vožnjo brez izpustov, na primer v bližini šol, igrišč in prodajnih središč.

VW_CrafterJesen2020_600x300

Ko vozilo zapusti nadzorovano območje, sistem samodejno preklopi v najprimernejši vozni način za naslednjo etapo vožnje – tako lahko na primer vklopi vgrajeni bencinski motor za pridobivanje električne energije in podaljšanje dosega vozila.

Območja z omejenimi izpusti so čedalje pogostejša po vsej Evropi, saj na ta način mesta bolje uravnavajo vpliv vozil na okolje v urbanih območjih. V prvih šestih mesecih po uvedbi območja z ultra nizkimi izpusti v Londonu se je raven dušikovega oksida – enega najbolj škodljivih onesnaževalcev iz vozil – zmanjšala za skoraj 30 odstotkov.

Pred kratkim izvedena Fordova raziskava je pokazala, da lahko hibridna električna vozila pomagajo izboljšati kakovost zraka v urbanih območjih: udeleženci raziskave, med katerimi so bili tudi prevozno podjetje za oskrbo s plinom Addison Lee Group, British Gas, londonska policijska uprava in vladni urad Transport for London, so 75 odstotkov vseh poti prevozili izključno z električnim načinom brez izpustov. Podobne raziskave zdaj potekajo v Kőlnu v Nemčiji in v Valencii v Španiji.

Modul za geografsko omejevanje Geofence v Transitu PHEV beleži informacije o izključno električnem delovanju znotraj določenih območij. Šifrirane podatke je možno nato varno deliti z lokalnimi uradi in tako potrditi skladnost s predpisi glede območij z zmanjšanimi izpusti, kar lahko podjetjem prihrani stroške za globe in kazni.

Dostavnika Transit Custom Plug-In Hybrid in kombi za prevoz oseb Tourneo Custom Plug-In Hybrid s. 13,6-kWh zmoreta doseg vožnje brez izpustov do 56 oziroma 53 kilometrov. Oba modela je možno prek standardnega gospodinjskega električnega omrežja povsem napolniti v manj kot štirih urah in pol, prek električne polnilne postaje je polnjenje zaključeno v manj kot treh urah.