DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. G2-103, Plave - Solkan: Ovire. R3-601, Borjana - Robidišče: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. R3-659, Kot - Sodevci: Delo. LC-295220, Ratež - Gumberk - Otočec: Delo. LC-251070, Medvode - Sora - Puštal: Delo. R3-630, Prem - Obrov: Delo. R2-421, Štrekljevec - Jugorje: Delo. R3-696, Velenje - Škale: Delo. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Tovornjaki. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Delo. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. R3-643, Podpeč - Rakitna: Delo. R1-209, Bitnje - Bohinjska Bistrica: Vreme. RT-905, Mrzli Studenec - Jereka: Vreme. RT-905, Krnica - Mrzli Studenec: Vreme. R3-726, Stročja vas - Pavlovci: Delo. R3-609, Ajdovščina - Predmeja: Delo. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-683, Lesično - Golobinjek: Delo. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. R3-680, Rimske Toplice - Jurklošter: Delo. LC--159714, Kočno ob Ložnici: Ovire. LG-211100, Zadobrovška cesta: Delo. R3-725, Fokovci - Prosenjakovci: Ovire. R3-723, Čepinci - meja Madžarska: Ovire. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. R2-443, Lendava - Pince: Ovire. LC-120070, Domanjševci: Ovire. R2-439, Kobilje - Dobrovnik: Ovire. R3-722, Martinje: Ovire. G2-109, Mejni plato - meja Madžarska: Ovire. R1-232, Hodoš - Petrovci: Ovire. LZ-212020, Tavčarjeva ulica: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo.

Ford Transit z nizkopodno šasijo in dodatno nosilnostjo

Pri Fordu so predstavili novo tovorno različico največjega dostavnika Transita. Gre za kabino z nizkopodno skeletno šasijo, ki je primerna predvsem za posebne nadgradnje za distribucijsko in selitveno dejavnost. Šasija ima za 10 centimetrov nižje dno kot pri običajnih različicah s pogonom na sprednji kolesi. Na ta način je omogočeno lažje natovarjanje odpade pa tudi nujnost uporabe viličarja. Dodatno ima izvedba z nizkopodno šasijo 200 kilogramov višjo dovoljeno nosilnost kot običajna, kar je koristno predvsem za prevoznike težjih tovorov. Zasnovana je na platformi s sprednjim pogonom, zadnji del kabine pa je odprt in omogoča enostaven prehod v tovorni prostor. Kupci bodo lahko izbirali med tremi različnimi medosnimi razdaljami ter z razširjeno zadnjo osjo, ki bo serijska pri najdaljši in doplačilna pri obeh krajših izvedbah. Pri vseh bo največja dovoljena skupna teža 3,5 tone, pogonu pa sta namenjena 2,0-litrska turbodizelska štirivaljnika s 96 oziroma 125 kilovati (130 oziroma 170 KM). Za prenos moči bo lahko skrbel tudi šeststopenjski samodejni menjalnik, ki je dobro prilagojen mestnim vožnjam. Po ocenah Fordovih strategov bo nova različica še okrepila Transitov uspeh, letos so namreč na evropskih trgih prodali že 52.100 teh dostavnikov, oziroma 13 odstotkov več kot v primerljivem lanskem obdobju.