Ford Ranger Raptor izstopa na asfaltu ali v blatu

DSCN6096 (3)
DSCN6095 (2)
DSCN6093 (2)
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
previous arrow
next arrow
DSCN6096 (3)
DSCN6095 (2)
DSCN6093 (2)
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
previous arrow
next arrow

Za začetek pod motornim pokrovom novega Raptorja rohni brutalni 3,0- litrski bencinski šestvaljnik, ki z 215 kilovati moči (292 KM) skoraj dve toni in pol težko gmoto z mesta do hitrosti 100 kilometrov na  uro izstreli v 7,9 sekunde in na gladkem avtocestnem asfaltu spravi do najvišje hitrosti 180 kilometrov na uro. Desetstopenjski samodejni menjalnik svoje delo opravlja uglajeno in brez sunkov.

Alternativa zmogljivemu in temu primerno bencinsko požrešnemu šestvaljniku (po proizvajalčevih podatkih povprečno 13,8 litra bencina na 100 kilometrov) je samo ena, a z njo Raptor postane precej bolj krotek. Gre za 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki postreže s 151 kilovati (205 KM) in ima prav tako desetstopenjski samodejni menjalnik in nastavljiv štirikolesni pogon. Vsaj za zdaj ni predvideno, da bi se v motorni ponudbi pojavil tudi 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik s 177 kilovati (240 »konji«), ki bo sicer na voljo v »običajnem« Rangerju.

Raptor se suvereno spopada z vzponi, spusti, prelomnicami in nagibi, za hitrostni sprint po grobem makadamu pa se je treba kar dobro skoncentrirati na delo z volanom. Na voljo je cel niz nastavitev, od samodejnega delovanja do reduciranega in zaklenjenega štirikolesnega pogona, ki ga skupaj z voznim režimom nastavi z okroglim vrtljivim stikalom, do načinov odzivanja podvozja  in pogonskega sklopa, ki jih je sedem in se prilagajajo različnim voznim podlagam.

Pri Fordu obljubljajo, da zmore 31-stopinjski pristopni in izstopni kot spredaj, in  27-ter 24-stopinjskega zadaj, lahko brodi po 85 centimetrov globoki vodi, premore različno nastavljiv  štirikolesni pogon, terenska pnevmatike in 360-stopinjske kamere z vizualizacijo za brezpotja.

Notranja arhitektura je precej sodobnejša kot v predhodniku. Armaturna plošča je nekakšna mešanica modne digitalizacije in neuničljive klasike in kljub temu, da je najbolj izraziti del navpično postavljen 12-palčni komunikacijski zaslon na dotik, so za večino pomembnih nastavitev na voljo mehanska stikala.

Odprti terenski dostavnik, ki ima lahko tovorni prostor na zadnjem delu pokrit s pokrovom z elektrificiranim odpiranjem in zapiranjem. Poleg tega so v masivni prtljažnih vratih praktične odprtine za namestitev primežev in dodatnih nastavkov.  Ta pick-up je dovoljeno obremeniti s 652 kilogrami, kar v razredni bratovščini velja za eno boljših vrednosti.

Za Raptorja je na  slovenskem trgu treba odšteti najmanj 72.120 evrov pri Fordovem uvozniku Summit Motorsu so mimogrede navrgli, da se je doslej med kupci Rangerja kar 42 odstotkov odločilo za  Raptorja.

Delite to objavo

Dostavnice
Naslov najboljšega gre v Postojno

Dijaki iz 12 slovenskih srednjih šol, ki izobražujejo bodoče avtoserviserje, so se tudi letos pomerili za naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Naslov je osvojil Tobija