Za začetek pod motornim pokrovom novega Raptorja rohni brutalni 3,0- litrski bencinski šestvaljnik, ki z 215 kilovati moči (292 KM) skoraj dve toni in pol težko gmoto z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro izstreli v 7,9 sekunde in na gladkem avtocestnem asfaltu spravi do najvišje hitrosti 180 kilometrov na uro. Desetstopenjski samodejni menjalnik svoje delo opravlja uglajeno in brez sunkov.
Alternativa zmogljivemu in temu primerno bencinsko požrešnemu šestvaljniku (po proizvajalčevih podatkih povprečno 13,8 litra bencina na 100 kilometrov) je samo ena, a z njo Raptor postane precej bolj krotek. Gre za 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki postreže s 151 kilovati (205 KM) in ima prav tako desetstopenjski samodejni menjalnik in nastavljiv štirikolesni pogon. Vsaj za zdaj ni predvideno, da bi se v motorni ponudbi pojavil tudi 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik s 177 kilovati (240 »konji«), ki bo sicer na voljo v »običajnem« Rangerju.
Raptor se suvereno spopada z vzponi, spusti, prelomnicami in nagibi, za hitrostni sprint po grobem makadamu pa se je treba kar dobro skoncentrirati na delo z volanom. Na voljo je cel niz nastavitev, od samodejnega delovanja do reduciranega in zaklenjenega štirikolesnega pogona, ki ga skupaj z voznim režimom nastavi z okroglim vrtljivim stikalom, do načinov odzivanja podvozja in pogonskega sklopa, ki jih je sedem in se prilagajajo različnim voznim podlagam.
Pri Fordu obljubljajo, da zmore 31-stopinjski pristopni in izstopni kot spredaj, in 27-ter 24-stopinjskega zadaj, lahko brodi po 85 centimetrov globoki vodi, premore različno nastavljiv štirikolesni pogon, terenska pnevmatike in 360-stopinjske kamere z vizualizacijo za brezpotja.
Notranja arhitektura je precej sodobnejša kot v predhodniku. Armaturna plošča je nekakšna mešanica modne digitalizacije in neuničljive klasike in kljub temu, da je najbolj izraziti del navpično postavljen 12-palčni komunikacijski zaslon na dotik, so za večino pomembnih nastavitev na voljo mehanska stikala.
Odprti terenski dostavnik, ki ima lahko tovorni prostor na zadnjem delu pokrit s pokrovom z elektrificiranim odpiranjem in zapiranjem. Poleg tega so v masivni prtljažnih vratih praktične odprtine za namestitev primežev in dodatnih nastavkov. Ta pick-up je dovoljeno obremeniti s 652 kilogrami, kar v razredni bratovščini velja za eno boljših vrednosti.
Za Raptorja je na slovenskem trgu treba odšteti najmanj 72.120 evrov pri Fordovem uvozniku Summit Motorsu so mimogrede navrgli, da se je doslej med kupci Rangerja kar 42 odstotkov odločilo za Raptorja.