Pri Fordu so potrdili, da bo novi Ranger Raptor, ki je najtrpežnejša in najzmogljivejša različica najbolje prodajanega odprtega terenskega dostavnika, na voljo tudi kupcem na stari celini. V oddelku Ford Performance so vozilo razvil za resnične navdušence, in bo na evropskih trgih na voljo sredi prihodnjega leta. Poganjal ga bo 2,0-litrski dizelski motor z dvojnim turbinskim polnilnikom, ki razvije 157 kilovatov (213 KM) in 500 Nm navora, pogonski stroj pa bo dopolnjeval Fordov novi 10-stopenjski samodejni menjalnik.
Za se uspešno obvladovanje najzahtevnejših terenov pri dirkanju z visoko hitrostjo, je Ranger Raptor opremljen s posebej učvrščenim okvirjem podvozja, izdelanim iz jekla z dodatnimi zlitinami. Vzmetenje z dirkaškim poreklom je posebej prilagojeno za spopad z grozljivimi tereni in mora tudi ob zelo hitri vožnji zagotavljati popoln nadzor in udobje. Blažilniki s prilagoditvijo glede na zaznani položaj zagotovijo večje sile blaženja pri ekstremni obremenitvi za vrhunsko terensko zmogljivost, manjše sile v zmernejših pogojih pa poskrbijo za uglajeno vožnjo po cestah. Športne blažilnike dopolnjujejo krmilne ročice iz aluminija, zadaj za vzmetenje skrbi kombinacija vijačnih vzmeti in vgrajenih Wattovih členov, ki omogoča pomik osi gor in dol s kar najmanj prečnega gibanja. Za zmogljivo zaviranje skrbijo zavorne čeljusti z dvema batoma spredaj, vsi štirje zavorni koluti z velikim premerom.
Ranger Raptor je opremljen s posebej razvitimi terenskimi pnevmatikami za vse terene BF Goodrich z dimenzijami 285/70 R17, se ki z učvrščeno stranico samozavestno spoprimejo z najzahtevnejšimi okolji, agresiven terenski profil pa zagotavlja jeklen oprijem na mokrih podlagah, v blatu, pesku in snegu. Za ‘obrambo’ pred ovirami na terenu je robustnež opremljen z zaščito podvozja. Serijsko Rangerjevo zaščito motorja in okrova diferenciala dopolnjuje nova udarna plošča, ki je izdelana iz jekla z visoko natezno trdnostjo.
Navdih za grozeč sprednji del z novo masko, ki kraljuj med ksenonskima žarometoma in nad okvirjem vgrajenim sistemom sprednjega odbijača, je bil Ford F‑150 Raptor, prvi v serijski proizvodnji izdelan izjemno zmogljiv terenski poltovornjak. Mišičasto razširjena sprednja blatnika iz kompozitnega materiala s svojo zasnovo zmanjšata poškodbe pri terenski uporabi ter omogočata večji hod vzmetenja in uporabo večjih pnevmatik. Oblikovanje stranskih stopnic preprečuje, da bi leteče kamenje zadelo zadnji del vozila, odprtine pa omogočajo odtekanje vode ter odvajanje peska, blata in snega. Notranjost jasno kaže genetiko športnega oddelka Ford Performance in navduši z odlično izdelavo, skladnimi barvami in trpežnimi materiali za najrazličnejše scenarije vožnje – od mestnih ulic do gorskih planot. Sedeži so posebej zasnovani za oporo pri hitri terenski vožnji, dve stopnji čvrstosti oblazinjenja poskrbita za vrhunsko udobje in zanesljiv oprijem. Povsod so opazni modri šivi in poudarki iz usnja. Lahki obvolanski prestavni ročici iz magnezija omogočata hitro prestavljanje v dirkaškem slogu in sta preprosto dosegljivi ob naslonih za dlani v usnje oblečenega posebej za ta model izdelanega volanskega obroča, ki vozniku z oznako središčnega položaja pomaga ohraniti nadzor nad položajem koles pri terenski vožnji.
Ranger Raptor s sistemom za upravljanje terena (Terrain Management System) vozniku omogoča izbiro med šestimi načini za široko paleto terenov in voznih scenarijev od udobja, varčne porabe goriva in uglajene vožnje do večje odzivnost za živahno vožnjo na utrjenem cestišču, za varno in samozavestno vožnjo po spolzkih in neravnih terenih in površinah, nastavitve odziva vozila za optimalen prenos moči in navora na globokih podlagah, kot sta pesek in blato, posebne nastavitev za počasno obvladovanje skalnatih terenov, ter nastavitve odziva za športno hitro terensko vožnjo.
Fordovi inženirji so pogonski sklop novega Ragnerja Raptorja z zmogljivim prisilno polnjenim 2,0-litrskim motorjem in 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom preverili v najzahtevnejših pogojih – nizkotlačni in visokotlačni turbopolnilnik so med drugim neusmiljeno priganjali 200 ur brez premora, da sta razbeljeno žarela. Pri nižjih vrtljajih delujeta turbopolnilnika zaporedno, da zagotovita večji navor in odzivnost, pri višjih vrtljajih pa večji nizkotlačni turbopolnilnik poskrbi za razvoj največje moči. 10-stopenjski samodejni menjalnik je prav tak kot v modelu F-150 Raptor. Izdelan je iz jekla z visoko natezno trdnostjo, aluminijevih zlitin in kompozitnih materialov, da sta zagotovljeni optimalna trpežnost in masa. Širši razpon razmerij omogoča hitrejše pospeševanje, večjo odzivnost in varčnejšo porabo goriva.* Algoritmi za sprotno prilagoditev prestavljanja poskrbijo, da menjalnik v ustreznem trenutku izbere ustrezno prestavo. Med asistenčnimi sistemi za voznika in varnostnimi tehnologijami, ki vozniku zagotovijo večjo samozavest ob soočenju z neznanimi terenskimi izzivi ali zahtevnimi delovnimi okolji, so tudi izboljšana različica Fordovega sistema za nadzor stabilnosti (s funkcijo za preprečevanje prevračanja in elektronskim nadzorom stabilnosti), uravnavanje zanašanja prikolice, pomoč pri speljevanju navkreber, nadzorovano spuščanje po strmini in nadzor s prilagajanjem glede na obremenitev.
Med tehnologijami za udobno in priročno cestno ali terensko uporabo novega Rangerja Raptorja je tudi Fordov sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3, ki vozniku omogoča, da zvočni in navigacijski sistem ter povezane pametne telefone upravlja s preprostimi izgovorjenimi ukazi. Sistem je združljiv z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto™ ter vključuje funkcijo SYNC AppLink za glasovno upravljanje različnih aplikacij za pametne telefone. Osrednji 8-palčni barvni zaslon na dotik je možno upravljati s kretnjami, kot sta ‘ščipanje’ in ‘poteg’, sistem pa vključuje tudi navigacijsko vodenje, ki se posebej izkaže pri terenski vožnji na odmaknjenih lokacijah, saj med drugim nudi funkcijo ‘drobtinic’ za puščanje navideznih sledi pri raziskovanju neznanih območij.
Koliko bodo pri Fordu hoteli za svojega huronskega terenca, še ni znano.