DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Ford Pro vstopa v naslednjo fazo elektrifikacije

Po večjem E-Transitu v drugi polovici prihodnjega leta prihaja še povsem novim električni E-Transit Custom

Po električnem E-Transitu, ki so ga začeli izdelovati marca letos in je prvo od štirih povsem električnih gospodarskih vozil, s katerimi bo Ford Pro do leta 2024 obogatil ponudbo na trgu, je tudi novemu E-Transit Customu namenjeno poslanstvo pomoči podjetjem, da bodo brez težav prešla na elektrificirana vozila.

Električni naslednik najbolje prodajanega evropskega dostavnega vozila je zasnovan povsem na novo in se bo brez težav vključil v ekosistem rešitev za povečanje produktivnosti in dodane vrednosti znamke Ford Pro. E-Transit Custom bo podprt s programsko opremo ter polnilnimi, servisnimi in finančnimi rešitvami prek enonte celovite platforme, ki bo pripomogla k podaljšati čas obratovanja in zmanjšati obratovalne stroške. Med funkcijami, ki so bile razvite na podlagi poglobljenih spoznanj uporabnikov dostavnih vozil, je tudi tehnologija, ki, bo omogočala »izvoz« električne energije za orodje, luči in naprave na delovišču.

Najnovejši model bo tudi ključni element Fordove zaveze, da bo do leta 2035 dosegel ničelne emisije pri prodaji vseh Fordovih vozil v Evropi in ogljično nevtralnost na celotnem evropskem območju Vozilo ima ciljni doseg do 380 kilometrov,  hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC) in polno vlečno zmogljivost. V začetku tega leta je Ford objavil, da se bodo do leta 2024 poleg dvotonskega E-Transita družini  pridružili še štirje novi električni modeli – dostavnika Transit Custom in Transit Courier ter vozili za prevoz oseb Tourneo Custom in Tourneo Courier.

Proizvodnja električnega modela E-Transit Custom se bo začela v drugi polovici leta 2023, vse različice bo izdeloval Ford Otosan – Fordovo skupno podjetje v Turčiji – v svojem obratu v mestu Kocaeli, kjer je sedež evropske proizvodnje Transit.