DARS
A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R2-412, Polica - Kranj: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R1-210, Kranj - Škofja Loka: Zastoj. R2-412, Polica - Kr (Kidričeva cesta): Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Okvara vozila. R2-412, Kr (Kidričeva cesta - Iskra): Nesreča. R2-422, Podsreda - Brestanica: Ovire. LC-183420, Koroška cesta: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. LC-024020, Boršt - Boršt: Ovire. R3-646, Grosuplje - Ivančna Gorica: Delo. H6 , Izola - Koper: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. R3-702, Dravograd - Trbonje: Vreme. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Vreme. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R1-203, Žaga - Kobarid: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. G2-104, Mengeš (Slovenska cesta): Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-931, Ribnica - Ribniška Koča: Vreme. RT-911, Rudno - Rovtarica: Vreme. RT-915, Ilirska Bistrica - Grda Draga: Vreme. R3-630, Obrov - Golac: Vreme. R3-605, Kambreško - Kuščarji - Livek: Vreme. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-645, Ljubljana (Litijska cesta) - Zadvor: Delo. LC--295655, Leskoškova cesta: Ovire. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-608, Lokve - Čepovan: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. G2-102, Peršeti - Most Na Soči: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. R1-208, Kortine - Gračišče: Delo. RT-914, Postojna - Rakov Škocjan: Delo. R3-730, Žice - Sveta Ana - Zgornja Ščavnica: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R1-204, Šempeter - Dornberk: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire.

Ford E-Transit tudi pri nas spodbuja zeleno miselnost

Na slovenski trg lahkih gospodarskih vozil prihaja vse več dostavnikov z električnim pogonom in zdaj se jim pridružuje tudi e-Transit, V največjem dostavniškem razredu pri električnih vozilih za zdaj ni velike konkurence, a bodo slej ko prej tudi drugi proizvajalci ponudili svoje novince. E-Transit je na voljo z zaprtim tovornim prostorom, v potniški izvedbi in kot šasija  s kabino, ki ponuja možnosti različnih nadgradenj. Pogonu sta namenjena dva različna elektromotorja, šibkejši razvije 135 kilovatov (184 KM) in 430 Nm navora, ki je v celoti na voljo že pri speljevanju. Dodatna možnost je motor s 198 kilovati moči, ki je namenjen predvsem za prevoz težjih tovorov. Celoten pogonski sklop so izdelali pri Borg Warnerju.

Nosilnost pri tovornih izvedbah znaša do 1758 kilogramov, na voljo so različne dolžine in višine strehe ter skupna masa od 3,5 do 4,25 tone. Tovorni prostor ni okrnjen, sajj je baterijski sklop s petimi moduli in 68 kilovatnimi urami zmogljivosti nameščen pod dno karoserije, medtem, ko je električni motor na zadnji osi in poganja zadnji kolesni par.

E-Transit premore komunikacijski in informacijski sistem z dvakrat večjo zmogljivostjo računalniške obdelave kot predhodnik in upravljanje prek intuitivnega  velikega zaslona na dotik z diagonalo 30,5 centimetra. Dodatno so na voljo funkcije za povečanje produktivnosti, kot je Fordov s spletom povezani navigacijski sistem, ki lahko načrtuje najučinkovitejšo pot in voznike obvešča o polnjenju, prometu, sprotni razpoložljivosti parkirišč. Funkcija inteligentnega dosega pa poskrbi za prikaz natančnejše razdalje, ki je še na voljo s trenutno napolnjenostjo baterije. Na voljo je izboljšano glasovno upravljanje, voznikom posreduje vse informacije, ne da bi morali odvrniti pogled s ceste.

Največji član Fordove dostavniške družine, ki bo v nekaj letih bogatejša še za štiri elektrificirana ali električna vozila. Povsem nov enotonski dostavnik Transit Custom in večnamensko vozilo Tourneo Custom prihajata še letos, leta 2024 pa sledita manjše dostavno vozilo naslednje generacije Transit Courier in večnamenski Tourneo Courier.

Pri Fordovem uvozniku Summit Motorsu menijo, da se tudi pri nas začenja čas za dostavo brez izpustov, električni Transit pa naj bi bil zanimiv predvsem za večja podjetja, osnovni model je na slovenskem trgu naprodaj za 59.960 evrov brez davka na dodano vrednost