DARS
A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Nesreča. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Izredni dogodek. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Izredni dogodek. A5 , Lendava - Maribor: Izredni dogodek. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Izredni dogodek. LC-295220, Ratež - Gumberk - Otočec: Zaprta cesta. R1-206, Vršič - Trenta: Izredni dogodek. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Prepoved za tovornjake. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Izredni dogodek. R3-652, Moravče - Čatež - Breza: Zaprta cesta. G2-102, Sp. Idrija - Godovič: Izredni dogodek. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Zaprta cesta. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Izredni dogodek. R3-724, Berkovci - Kobilje: Izredni dogodek. RT-908, Mojstrana - Vrata: Zaprta cesta. R2-428, Luče - Sestre Logar: Izredni dogodek. RT-926, Sleme - Koprivna: Prepoved za tovornjake. R3-610, Dolenja Trebuša - Sp. Idrija: Izredni dogodek. R3-630, Obrov - Golac: Izredni dogodek. RT-915, Grda Draga - Pudob: Zaprta cesta. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Zaprta cesta. R3-609, Predmeja - Lokve: Zaprta cesta. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Zaprta cesta. R3-633, Jereka - Jezero: Zaprta cesta. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Izredni dogodek. RT-930, Pesek - Oplotnica: Prepoved za tovornjake. RT-930, Pesek - Oplotnica: Zaprta cesta. RT-902, Strmec - Mangart: Zaprta cesta. R1-210, Kr (Primskovo - Labore): Prepoved za tovornjake.

Fiat Ducato tudi z električnim pogonom

Za prihodnje leto pri Fiat Professional napovedujejo tudi električno izvedbo Ducata. Vozilo je v zadnji fazi preizkusov, razvijali pa so ga s pomočjo podrobne študije dejanske uporabe, skozi katero so ugotovili, da je četrtina kupcev dostavnih vozil že pripravljena na električna vozila skozi perspektivo uporabe, poti, dinamike in zmogljivosti. S tem pristopom namerava Fiat Professional ponuditi popolne rešitve za električno mobilnost, ki temeljijo na preučevanju potreb po energiji, in ne le za pokrivanje vsake posamezne naloge, temveč tudi za ponudbo rešitev, ki segajo od vozil do infrastrukture.

Ducato Electric bo poleg celotne palete različic opremljen z modularnimi velikostmi akumulatorjev, z razponom od 220 do 360 km (cikel NEDC) in različnimi konfiguracijami polnjenja. Zaradi optimizacije porabe elektrike bo hitrost omejena na 100 km/h, električni motor pa bo razvil največjo moč 90 kW in navor 280 Nm. Baterije bodo nameščene pod dno tovornega prostora in ne bodo omejevale njegove velikosti in nosilnosti.