DARS
G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A4 Jurovci-Gruškovje: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zaprta cesta. R3-728, Škofljica - Ig: Zaprta cesta. LZ-212750, Vodnikova cesta: Zaprta cesta. R3-684, Prelasko - Buče - Kozje: Zaprta cesta. LZ-212380, Bratislavska cesta: Zaprta cesta. R3-658, Stari trg - Brezovica: Zaprta cesta. LZ-414070, Bazara - Šempeter - mp Šempeter: Zaprta cesta. LZ-212410, Sneberska cesta: Zaprta cesta. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Izredni dogodek. LZ-414080, Vrtojbenska ulica: Zaprta cesta. R3-728, Ig - Rakitna: Zaprta cesta. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Zaprta cesta. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Zaprta cesta. R3-633, Jereka - Jezero: Zaprta cesta. R3-750, Slovenska vas - Šentrupert: Zaprta cesta. R3-644, Ljubljana (Šmartinska) - Šentjakob: Zaprta cesta. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Izredni dogodek. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Zaprta cesta. G2-102, Sp. Idrija - Godovič: Zaprta cesta. R3-675, Čatež ob Savi - Mokrice: Izredni dogodek. R1-210, Preddvor - Kr (Primskovo): Zaprta cesta. RT-917, Kočevje - Željne: Zaprta cesta. R3-681, Laško - Breze - Šentjur: Zaprta cesta. R3-639, Sp. Brnik - Cerklje: Zaprta cesta. LG-211060, Litijska cesta: Zaprta cesta. LG-299000, Glavni trg: Zaprta cesta. H6 , Koper - Izola: Izredni dogodek. LC-226170, Laze - Planina: Zaprta cesta. RT-926, Sleme - Koprivna: Prepoved za tovornjake. R1-210, Kr (Primskovo - Labore): Prepoved za tovornjake. R2-428, S. Logar - Pavličevo sedlo: Izredni dogodek. R3-745, Janežovci - Dolge Njive: Zaprta cesta. RT-915, Grda Draga - Pudob: Zaprta cesta. R3-729, Velika Polana - Lipa - Beltinci: Zaprta cesta. R3-665, Vel. Reka - Radeče: Zaprta cesta. R2-428, Luče - Sestre Logar: Izredni dogodek. RT-930, Pesek - Oplotnica: Prepoved za tovornjake. RT-930, Pesek - Oplotnica: Zaprta cesta. LG-243790, Ljubljanska ulica od Trga: Zaprta cesta.

Fiat Ducato tudi z električnim pogonom

Za prihodnje leto pri Fiat Professional napovedujejo tudi električno izvedbo Ducata. Vozilo je v zadnji fazi preizkusov, razvijali pa so ga s pomočjo podrobne študije dejanske uporabe, skozi katero so ugotovili, da je četrtina kupcev dostavnih vozil že pripravljena na električna vozila skozi perspektivo uporabe, poti, dinamike in zmogljivosti. S tem pristopom namerava Fiat Professional ponuditi popolne rešitve za električno mobilnost, ki temeljijo na preučevanju potreb po energiji, in ne le za pokrivanje vsake posamezne naloge, temveč tudi za ponudbo rešitev, ki segajo od vozil do infrastrukture. Ducato Electric bo poleg celotne palete različic opremljen z modularnimi velikostmi akumulatorjev, z razponom od 220 do 360 km (cikel NEDC) in različnimi konfiguracijami polnjenja. Zaradi optimizacije porabe elektrike bo hitrost omejena na 100 km/h, električni motor pa bo razvil največjo moč 90 kW in navor 280 Nm. Baterije bodo nameščene pod dno tovornega prostora in ne bodo omejevale njegove velikosti in nosilnosti.