DARS
G2-108, Dol pri Ljubljani - Šentjakob: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R1-211, Medno - Ljubljana: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. G2-104, Trzin - Črnuče: Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. R3-723, Čepinci - Meja Madžarska: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-608, Solkan - Lokve: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. H7 , Dolga vas - meja z Madžarsko: Delo. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R3-738, Tržošče - Hotemež: Ovire. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-742, Podpeč - Brezovica: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-688, Poljčane - Majšperk: Ovire.

Evropski prvak med odprtimi terenskimi dostavniki z dodatno eleganco

Ford je predstavil vrhunsko opremljeni odprti terenski dostavnik Ranger Platinum

Novi Ranger Platinum bo imel številne ekskluzivne zunanje podrobnosti, ki s končno obdelavo poudarjajo izrazito oblikovanje, vse to pa dopolnjuje elegantna in sodobna z usnjem oblazinjena kabina. Zraven seveda spada zmogljivi 3,0-litrski turbodizelski motor V6 s 177 kilovati (240 KM), ki skupaj s pogonskim sklopom zagotavlja uglajeno in vožnjo brez obremenitev ter visok navor za samozavestno prevažanje tovora in vleko prikolic z maso do 3500 kilogramov.

Moč se prenaša prek novega elektronsko krmiljenega stalnega štirikolesnega pogona v kombinaciji z 10‑stopenjskim samodejnim menjalnikom s prilagodljivim prestavljanjem in sklopi, ki so na novo zasnovani za zmanjšanje hrupa in vibracij.

Ranger Platinum je na voljo izključno v petsedežni različici  z razkošno dvojno  kabino z usnjenim oblazinjenjem in pametnimi tehnologijami. Voznika in sovoznika razvajata v desetih smereh električno nastavljiva sedeža, s funkcijo za ogrevanje in hlajenje. Razkošno zasnovo dopolnjujejo teksture temnega javorovega lesa, prefinjena ambientalna osvetlitev notranjosti pa pomaga ustvariti pomirjujoče vzdušje.

Tradicionalne merilnike pred voznikom nadomešča povsem digitalna instrumentna plošča, poleg nje pa je še pokonci postavljen zaslon na dotik za upravljanje in prikaz informativno-razvedrilnega sistema. Poleg obsežne palete naprednih sistemov za pomoč vozniku so del serijske opreme še aktivni parkirni pomočnik s pomočjo pri vožnji s parkirnega mesta, sistem za nadzor mrtvih kotov z opozarjanjem na prečni promet in upoštevanjem prikolice, opozarjanje in pomoč pri menjavi voznega pasu ter 360-stopinjska kamera.