DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Električni Ford Transit na zahtevnih preizkušnjah

Pred začetkom serijske proizvodnje so pri Fordu opravili vrsto zahtevnih testiranj električnega dostavnika

Med drugim se je moral soočiti z zahtevnimi zimskimi voznimi razmerami v Michiganu v ZDA, v Fordovi testni komori v Kölnu, v Nemčiji pa so zanj poustvarili ekstremno vročino, mraz in nadmorsko višino. Na poligonu Lommel v Belgiji so ga čakale še ceste z ogromnimi udarnimi jamami. Za izboljšanje delovanja in učinkovitosti električnega pogonskega sklopa so inženirji z uporabo 28 reflektorjev s 4000-vatnimi žarnicami vozilo za dva tedna izpostavili več kot 40 stopinjam Celzija. Dostavnik je moral dokazati, da lahko deluje tudi pri temperaturi minus 35 stopinj Celzija, kar je hladneje od običajne sibirske zime, in se popolnoma natovorjen povzpeti na nadmorsko višino 2500 metrov, kamor vodi avstrijska visokogorska cesta pod Velikim Klekom (nemško Großglockner), ki je ena najvišjih asfaltiranih cest v Evropi. Na poligonu Lommel so opravili na tisoče voženj po posebnih progah z grbinami, luknjami in tlakovci, ki so bile podobne neurejenim cestam. Trajnost E-Transitovega baterijskega sklopa, elektromotorja in zadnjega vzmetenja so preizkusili z večkratno vožnjo čez blato in slano kopel ter skozi pršenje slane vode, s čimer so simulirali zimske ceste in bredenje čez plitvine, prav tako pa so preizkusili odpornost sestavnih delov proti koroziji. Zanesljivost elektromotorja so preverili s 125-dnevnim neprekinjenim delovanjem. V drugi polovici leta bodo sledila dodatna obsežna testiranja, v katerih bodo sodelovali uporabniki, ki zagotavljajo dostave naročenega blaga iz veleblagovnic, ponudniki javnih storitev in podjetja za paketno dostavo.