DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Električni Fiat Ducato s polno baterijo do 370 kilometrov

Fiat Professional slabi dve leti po predstavitvi prototipa pošilja na ceste električno izvedbo.

Tovorni prostor je enak kot pri izvedbah z dizelskimi motorji in glede na velikost lahko sprejme od 10 do 17 kubičnih metrov tovora. Baterijski modul je nameščen pod dno karoserije in ne omejuje tovornega prostora in nosilnosti, ki znaša skoraj dve toni.

Z izjemo največje hitrosti, ki je zaradi optimizacije po rabe elektrike omejena na 100 kilometrov na uro, električni Ducato razvije primerljive zmogljivosti kot z dizelskim pogonskim strojem. Električni motor z 90 kilovati doseže največji navor 280 Nm in z njim dostavnik v petih sekundah pospeši do 100 kilometrov na uro. Voznik lahko s stikalom izbere varčevalni, običajni ali dinamičen vozni režim za uravnavanje motorne zmogljivosti. Nadzorna elektronika samodejno vključi program za varčevanje z energijo, ko se baterija bliža izpraznitvi, in v primeru okvare enega aktivira drug baterijski modul.

E-Ducato je prilagojen različnim potrebam uporabnikov in je na voljo z dvema različnima baterijama, ki ju je mogoče polniti na štiri načine. Šibkejša z zmogljivostjo 47 kilovatnih ur omogoča do 170 kilometrov vožnje oziroma do 235 v urbanem ciklusu, z močnejšo, katere zmogljivost znaša 79 kilovatnih ur, pa je mogoče prevoziti 280 oziroma celo do 370 kilometrov. S hitrim polnjenjem je mogoče baterijo v pol ure oskrbeti z elektriko za 100 kilometrov dolgo pot. Fiat Professional za močnejšo baterijo zagotavlja 10 let oziroma 220.000 kilometrov garancije in za šibkejšo osem let ali 160.000 kilometrov garancije. K znižanju operativnih stroškov prispeva predvsem približno 40 odstotkov cenejše vzdrževanje kot pri dizelskih izvedbah. Znamka namerava uporabnikom ponuditi celovite rešitve za električno mobilnost, ki segajo od vozil do infrastrukture. Za električnega Ducata je treba v Italiji brez davka odšteti 42.700 evrov. Kdaj se bo začela prodaja na slovenskem trgu, še ni znano.