DARS
H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R1-211, Medno - Ljubljana: Zastoj. G2-104, Mengeš - Trzin - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. R2-430, Slivnica - Hoče: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R3-635, Rudno - Češnjica: Delo. R1-206, Trenta - Bovec: Vreme. H7 , meja z Madžarsko - Dolga vas: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno Pri Litiji: Delo. R2-407, Ljubljanica - Vrhnika: Delo. R2-439, Križevci - Žihlava: Delo. R3-723, Čepinci - Meja Madžarska: Delo. LZ-212570, Jurčkova cesta: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-608, Solkan - Lokve: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R3-738, Tržošče - Hotemež: Ovire. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire.

Dostavniki samodejno zavirajo

Ford uvaja tehnologijo za zaznavanje pešcev na cesti in samodejno zaviranje tudi v dostavna vozila. Sistem zaznava tudi pešce, ki zatavajo s pločnika na cesto.

Številni pešci pogosto neprevidno prečkajo cesto, in vse več je tudi tistih, ki jih med hojo zamotijo igrice na pametnih telefonih, prebiranje in pošiljanje sporočil ter gledanje videoposnetkov. Zato pri Fordu tudi v dostavna vozila uvajajo sistem za zaznavanje pešcev na cesti in samodejno zaviranje, v primerih, ko se voznik ne odzove na vsa druga predhodna opozorila.

Sistem, ki so ga pri Fordu najprej razvili za osebna vozila, obdeluje informacije radarja v odbijaču, in kamere na vetrobranskem steklu. Baza podatkov o konstituciji pešcev sistemu omogoča razločevanje ljudi od okolice ceste ter dreves in prometnih znakov. V dostavnikih Transit in Transit Custom sistem lahko celo predvidi, ali bodo pešci zatavali s pločnika pred vozilo.

Po uradnih podatkih je od leta 2004 do leta 2013 na evropskih cestah izgubilo življenje več kot 70.000 pešcev. Ford je lani anketiral 10.000 ljudi po Evropi, da bi si zagotovil boljši pregled nad motnjami, ki ogrožajo pešce pri prečkanju ceste tudi zunaj uradnih prehodov za pešce. Raziskava je bila opravljena septembra 2015 in je zajela 10.022 odraslih, ki uporabljajo pametne telefone ali druge prenosne naprave v Belgiji, na Danskem, v Franciji, Nemčiji, Italiji, na Nizozemskem, v Romuniji, Španiji, Turčiji in Veliki Britaniji. Večina uporabnikov pametnih telefonov med anketiranimi (57 odstotkov) priznava, da uporabljajo svoje naprave tudi med prečkanjem ceste in skoraj polovica (47 odstotkov) medtem telefonira.

Fordovi inženirji so sistem preizkusili na zaprtih poligonih ter pri tem uporabili naprave in testne lutke v naravni velikosti. Razvojna ekipa je več mesecev preizkušala in izboljševala sistem v vrvežu evropskih mest, kot sta Pariz in Amsterdam, kjer je na ulicah veliko pešcev. V mestnem okolju so prevozili več kot 10.000 kilometrov, da bi dokazali zanesljivost sistema v dejanskih razmerah. Sistem za zaviranje v sili, poimenovan pomoč pri preprečevanju trčenja, deluje v več stopnjah. Če zazna pešca in presodi, da grozi trčenje, voznika najprej opozori z zvočnim signalom in prikazom med instrumenti. Če se voznik ne odzove, sistem z zmanjšanjem razmika med zavornimi ploščicami in koluti skrajša čas, potreben za zaviranje. V primeru, da voznik še vedno ne ukrepa, sistem samodejno zavira in zmanjša hitrost vozila.