DARS
A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. R3-660, Dolenjci - Adlešiči - Žuniči: Delo. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Ovire. LC-295230, Struga - Otočec: Delo. LC--159714, Kočno ob Ložnici: Ovire. G2-108, Trbovlje - Hrastnik: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-204, Dutovlje - Sežana: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. R3-640, Rakek - Logatec: Delo. R3-659, Kot - Sodevci: Delo. R3-624, Loka - Podpeč - Rakitovec: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-752, Bukovžlak - Teharje: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. G2-105, Novo mesto (Krka): Delo. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Tovornjaki. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. R3-635, Lesce - K. Gorica - Lipnica: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Vreme. RT-930, Pesek - Oplotnica: Vreme. R3-680, Rimske Toplice - Jurklošter: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. R3-604, Ročinj - Lig: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. LC-177130, ODDilici - Rojci - KRBabiči: Ovire. R2-428, Luče - Sestre Logar: Ovire. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Vreme. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Ovire. R1-206, Trenta - Bovec: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. R3-608, Lokve - Čepovan: Vreme. RT-911, Rovtarica - Vresje: Vreme. RT-911, Rudno - Rovtarica: Vreme. R3-696, Velenje - Škale: Delo. R2-452, Hrušica - Javornik: Delo. R3-726, Stročja vas - Pavlovci: Delo. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-428, S. Logar - Pavličevo sedlo: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme.

Dostava več(jega) tovora s podaljšanim Fordom Transitom

Podaljšane izvedbe šasije s kabino za povečano povpraševanje v mednarodnem prevozu

Pri Fordu so uvedli novo različico Transita v izvedbi šasije s kabino, z največjo tovorno prostornino za uporabnike na rastočem trgu 3,5-tonskih mednarodnih prevozov. V skladu z velikim povpraševanjem na Poljskem, v Srednji Evropi in v Baltskih državah, kjer ima sedež veliko podjetij, ki s 3,5-tonskimi dostavnimi vozili razvažajo tovore na mednarodnih poteh, je novi model s sprednjim pogonom opremljen s podaljšanim podvozjem in pogonskimi sklopi za najzahtevnejšo uporabo.

Z nameščenim kontejnerjem s platnenimi stranicami najnovejša šasija s kabino Transit L5 celo s povišano nadgradnjo kabine s posteljo omogoča prevoze do 10 evro-palet in nosilnost do 950 kg po predelavi. Medosna razdalja najdaljšega Transita meri 4,52 metra, pogonu pa sta namenjeni dve izvedbi 2,0-litrskega turbodizelskega motorja, oosnovna s 96 kilovati (130 KM) in 360 Nm navora, za zahtevnejšo uporabo pa s 118 kilovati  (160 KM) in 390 Nm navora. Obe različici motorja omogočata predelave, s katerimi masa vozila presega 2380 kg, kar ustreza ponudnikom mednarodnih prevozov. Serijsko je vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo pa je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik z ročnim načinom prestavljanja.

Z vsemi pogonskimi sklopi je možno naročiti dodatni 95-litrski rezervoar za gorivo, ki omogoča večji doseg za izboljšanje produktivnosti z manj postanki zaradi točenja gorivaFord je pri razvoju sodeloval s podjetjema za predelave Carpol in Nadwozia Partner na Poljskem in izdelal tipična demonstracijska vozila za mednarodne prevoze s kontejnerjem s platnenimi stranicami in udobno nadgradnjo kabine s kotičkom za počitek za vozniško kabino ali nad njo.