DARS
G2-108, Dol pri Ljubljani - Šentjakob: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. R1-211, Medno - Ljubljana: Zastoj. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Zastoj. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. G2-104, Trzin - Črnuče: Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. R3-723, Čepinci - Meja Madžarska: Delo. R3-654, Štalcerji - Kočevska Reka: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-608, Solkan - Lokve: Delo. A5 , Maribor - Pince: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Delo. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. LC-012020, Bled - Bodešče - Lancovo: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Tovornjaki. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. RT-940, Pregarje - Harije: Delo. H7 , Dolga vas - meja z Madžarsko: Delo. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. RT-909, Sorica - Petrovo Brdo: Delo. R3-738, Tržošče - Hotemež: Ovire. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. LC--702347, Za grabnom: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-742, Podpeč - Brezovica: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-688, Poljčane - Majšperk: Ovire.

Dostava več(jega) tovora s podaljšanim Fordom Transitom

Podaljšane izvedbe šasije s kabino za povečano povpraševanje v mednarodnem prevozu

Pri Fordu so uvedli novo različico Transita v izvedbi šasije s kabino, z največjo tovorno prostornino za uporabnike na rastočem trgu 3,5-tonskih mednarodnih prevozov. V skladu z velikim povpraševanjem na Poljskem, v Srednji Evropi in v Baltskih državah, kjer ima sedež veliko podjetij, ki s 3,5-tonskimi dostavnimi vozili razvažajo tovore na mednarodnih poteh, je novi model s sprednjim pogonom opremljen s podaljšanim podvozjem in pogonskimi sklopi za najzahtevnejšo uporabo.

Z nameščenim kontejnerjem s platnenimi stranicami najnovejša šasija s kabino Transit L5 celo s povišano nadgradnjo kabine s posteljo omogoča prevoze do 10 evro-palet in nosilnost do 950 kg po predelavi. Medosna razdalja najdaljšega Transita meri 4,52 metra, pogonu pa sta namenjeni dve izvedbi 2,0-litrskega turbodizelskega motorja, oosnovna s 96 kilovati (130 KM) in 360 Nm navora, za zahtevnejšo uporabo pa s 118 kilovati  (160 KM) in 390 Nm navora. Obe različici motorja omogočata predelave, s katerimi masa vozila presega 2380 kg, kar ustreza ponudnikom mednarodnih prevozov. Serijsko je vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo pa je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik z ročnim načinom prestavljanja.

Z vsemi pogonskimi sklopi je možno naročiti dodatni 95-litrski rezervoar za gorivo, ki omogoča večji doseg za izboljšanje produktivnosti z manj postanki zaradi točenja gorivaFord je pri razvoju sodeloval s podjetjema za predelave Carpol in Nadwozia Partner na Poljskem in izdelal tipična demonstracijska vozila za mednarodne prevoze s kontejnerjem s platnenimi stranicami in udobno nadgradnjo kabine s kotičkom za počitek za vozniško kabino ali nad njo.