DARS
G1-11 Koper - Dragonja: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Okvara vozila. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. LC-024020, Boršt - Boršt: Ovire. R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-104, Mengeš (Slovenska cesta): Delo. R1-225, Črnivec - Radmirje: Ovire. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. LC-177400, Ankaranska Bonifika: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. LC-490240, Grajska Vas - Kaplja Vas: Delo. R3-723, Šalovci - Čepinci: Delo. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC-464070, Zadobrova - Začret: Delo. R3-643, Rakitna - Cerknica: Delo. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. LC-071080, Vir - Radomlje: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo. LC--297034, Šujica: Delo. R3-734, Cerkvenjak - Vitomarci: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-658, Stari Trg - Brezovica: Delo. LC-213050, Podutik - Dobrova: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LC--288881, Kamnogoriška cesta: Delo. R3-711, Rače - Kungota - Kidričevo: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire.

Dostava več(jega) tovora s podaljšanim Fordom Transitom

Podaljšane izvedbe šasije s kabino za povečano povpraševanje v mednarodnem prevozu

Pri Fordu so uvedli novo različico Transita v izvedbi šasije s kabino, z največjo tovorno prostornino za uporabnike na rastočem trgu 3,5-tonskih mednarodnih prevozov. V skladu z velikim povpraševanjem na Poljskem, v Srednji Evropi in v Baltskih državah, kjer ima sedež veliko podjetij, ki s 3,5-tonskimi dostavnimi vozili razvažajo tovore na mednarodnih poteh, je novi model s sprednjim pogonom opremljen s podaljšanim podvozjem in pogonskimi sklopi za najzahtevnejšo uporabo.

Z nameščenim kontejnerjem s platnenimi stranicami najnovejša šasija s kabino Transit L5 celo s povišano nadgradnjo kabine s posteljo omogoča prevoze do 10 evro-palet in nosilnost do 950 kg po predelavi. Medosna razdalja najdaljšega Transita meri 4,52 metra, pogonu pa sta namenjeni dve izvedbi 2,0-litrskega turbodizelskega motorja, oosnovna s 96 kilovati (130 KM) in 360 Nm navora, za zahtevnejšo uporabo pa s 118 kilovati  (160 KM) in 390 Nm navora. Obe različici motorja omogočata predelave, s katerimi masa vozila presega 2380 kg, kar ustreza ponudnikom mednarodnih prevozov. Serijsko je vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo pa je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik z ročnim načinom prestavljanja.

Z vsemi pogonskimi sklopi je možno naročiti dodatni 95-litrski rezervoar za gorivo, ki omogoča večji doseg za izboljšanje produktivnosti z manj postanki zaradi točenja gorivaFord je pri razvoju sodeloval s podjetjema za predelave Carpol in Nadwozia Partner na Poljskem in izdelal tipična demonstracijska vozila za mednarodne prevoze s kontejnerjem s platnenimi stranicami in udobno nadgradnjo kabine s kotičkom za počitek za vozniško kabino ali nad njo.