DARS
RT-919, Vinica - Stari trg: Zaprta cesta. H2-E57, E59, hitra cesta skozi Maribor: Zaprta cesta. H2-E57, E59, hitra cesta skozi Maribor: Zaprta cesta. RT-915, Ilirska Bistrica - Grda Draga: Zaprta cesta. R3-702, Dravograd - Trbonje: Zaprta cesta. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Zaprta cesta. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Zaprta cesta. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zaprta cesta. R3-658, Stari trg - Brezovica: Zaprta cesta. R3-639, Sp. Brnik - Cerklje: Zaprta cesta. R3-643, Podpeč - Rakitna: Zaprta cesta. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zaprta cesta. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Izredni dogodek. R3-688, Slovenske Konjice - Žiče: Zaprta cesta. R3-729, Velika Polana - Lipa - Beltinci: Zaprta cesta. LZ-212510, Chengdujska cesta: Zaprta cesta. R3-750, Slovenska vas - Šentrupert: Zaprta cesta. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Izredni dogodek. RT-917, Kočevje - Željne: Zaprta cesta. LG-299000, Glavni trg: Zaprta cesta. R3-675, Čatež ob Savi - Mokrice: Izredni dogodek. R3-684, Prelasko - Buče - Kozje: Zaprta cesta. LZ-414070, Bazara - Šempeter - mp Šempeter: Zaprta cesta. LZ-212410, Sneberska cesta: Zaprta cesta. LZ-414080, Vrtojbenska ulica: Zaprta cesta. R3-671, Križaj - Podbočje - Šutna: Zaprta cesta. R3-633, Jereka - Jezero: Zaprta cesta. R3-644, Ljubljana (Šmartinska) - Šentjakob: Zaprta cesta. R3-681, Laško - Breze - Šentjur: Zaprta cesta. H6 , Koper - Izola: Izredni dogodek. LC-226170, Laze - Planina: Zaprta cesta. RT-926, Sleme - Koprivna: Prepoved za tovornjake. R1-210, Kr (Primskovo - Labore): Prepoved za tovornjake. R2-428, S. Logar - Pavličevo sedlo: Izredni dogodek. RT-915, Grda Draga - Pudob: Zaprta cesta. R3-665, Vel. Reka - Radeče: Zaprta cesta. R2-428, Luče - Sestre Logar: Izredni dogodek. RT-930, Pesek - Oplotnica: Prepoved za tovornjake. RT-930, Pesek - Oplotnica: Zaprta cesta. LG-243790, Ljubljanska ulica od Trga: Zaprta cesta.

Dodatno usposabljanje izkušenega mojstra

Prenovljeni Fiat Ducato s posodobljenimi motorji, novim samodejnim menjalnikom in dodatnimi asistenčnimi sistemi

Fiat Ducato, ki see že vse ood leta 1981 uveljavlja med lahkimi gospodarskimi vozili, se je že peto leto zapored uvrstil na prvo mesto po prodaji v 12 različnih državah in je vodilni tudi pri predelovalcih v počitniška vozila. Z vsako generacijo se je bolje prilagajal potrebam uporabnikov in zahtevam časa. To velja tudi ob tokratni posodobitvi, ki prinaša izpopolnjene pogonske sklope in asistenčne sisteme, ki se vse bolj uveljavljajo tudi med lahkimi gospodarskimi vozili.

Spremembe zunanjosti so tokrat le rahle in zaznavne maski hladilnika in prednjem odbijaču, ki ga zdaj sestavljajo trije ločeni elementi. Glavnina sprememb se skriva pod motornim pokrovom, kjer se zdaj vrtijo posodobljene izvedbe znanega 2,3-litrskega turbodizelskega štirivalljnika, ki zdaj ustreza okoljskemu standardu Euro 6D. Novi turbinski polnilnik z elektronskim krmiljenjem prilagaja dinamiko vrtljaje motorja z nadzorom izpušnih plinov in posledično delovanja kompresorja. Dodatno optimizacijo delovanja motorja in porabe goriva omogočajo sistem za samodejno zaustavitev in ponovni zagon, pametni alternator, elektronsko krmiljena črpalka za gorivo in stikalo za ekološki način vožnje. Poleg tega vse motorne izvedbe odlikujeta bolj gladek tek in tišje delovanje.

Motorna paleta se začne z izvedbo z 88 kilovati (120 KM), ki ima za 10 odstotkov več moči in navora prejšnji 2.0- litrski motor. Sledita motorji s 103 kilovati (140 KM) in 350 Nm navora (+9 odstotkov v primerjavi s predhodnikom) ter s 118 kilovati (160 KM) in 400 Nm navora v izvedbi z novim samodejnim menjalnikom ter najmočnejši s 132 kilovati (180 KM) pri 3500 vrtljajih na minuto in navorom 400 Nm z ročnim ter 450 Nm (+12 odstotkov v primerjavi s predhodnikom)  z novim samodejnim menjalnikom. Na nekaterih trgih je na voljo tudi različica s 3,0-litrskim motorjem s pogonom na zemeljski plin in 100 kilovati (136 KM).

Pomemben del novosti pri pogonskih sklopih predstavlja nov 9-stopenjski samodejni menjalnik s pretvornikom navora, ki omogoča enostavno in ekonomično vožnjo zlasti v urbanih središčih. Vozniki lahko izbirajo med tremi različnimi načini vožnje, običajnim, ki je v celoti prepuščen nadzorni  elektroniki, ekonomičnim ki zagotavlja bolj enakomeren odziv pospeševanja in nižjo porabo goriva, ter dodatnim s takojšnjim odzivom in optimalnim prestavljanjem tudi v težkih pogojih. Poleg samodejnega načina, ki upošteva hitrost in obremenitev vozila ter konfiguracijo ceste, voznik lahko prestavlja tudi ročno. Vsekakor je novi menjalnik precej  bolj uglajen kot njegov robotizirani predhodnik.

Dodatnega izpopolnjevanja je bil Ducato deležen na področju asistenčnih sistemov in povezljivosti. V to poglavje med drugim spadajo radarska tipala, nameščena v zadnjem odbijaču, za prepoznavanje približujočih se vozil, ki so vozniku nevidna, če se nahajajo v mrtvem kotu vzvratnega ogledala. Vozniku pomagajo tudi tipala za zaznavanje vozil, ki se približujejo s strani med vzvratno vožnjo. Izogiba se nesrečam med manevriranjem. K varnejši vožnji med drugim pripomorejo še sistemi za samodejno zaviranje v sili, za opozarjanje pred zapustitvijo voznega pasu za prepoznavanje prometnih znakov in za uravnavanje dolgega snopa žarometov.

V drugi polovici leta pri zanki Fiat Professional napovedujejo dodatno razširitev vgrajenih sistemov za informiranje in zabavo, ki je trenutno na voljo s7-palčnim zaslonom na dotik, USB priključkom in radijskim sprejemnikom DAB. Posebej je zanimiva možnost določitve dimenzij vozila, ki navigacijskemu sistemu posreduje podatke s katerimi prepreči vožnjo v ulice, ki niso dovolj široke ali v nizke prehode. Novi sistem vključuje integracijo aplikacije Apple CarPlay in združljivost s sistemom Android Auto.