DARS
R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Delo. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. R3-713, Ljutomer - Savci - Ptuj: Delo. R3-658, Dobliče - Sv. Ana - Stari trg: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. R2-414, Kamnik - Ločica: Delo. R3-686, Tepanje - Žiče: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. G1-1, Vič - Dravograd: Tovornjaki. LZ-212590, Črna vas: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Delo. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. RT-908, Mojstrana - Vrata: Delo. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-716, Lemerje - Grad: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. R3-604, Ročinj - Lig: Ovire. R3-696, Velenje - Škale: Delo.

Cargo e-Bike je pripravljen na proizvodnjo

Volkswagnova proizvodna različica električnega tovornega kolesa za zadnji kilometer prevoza

Pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila se postopno usmerjajo k uporabi novih konceptov za pogon brez izpustov, da bi lahko zadostili zahtevam prometnih sistemov prihodnosti. Pred koncem leta bo proizvajalec lahkih gospodarskih vozil vstopil na trg z novim električnim tovornim kolesom Cargo e-Bike, ki so ga kot konceptno vozilo predstavili na lanskem salonu gospodarskih vozil v Hannovru.

Tovorni e-Bike vozniku pomaga pri poganjanju pedal s svojim 250-vatnim (48V) sredinskim motorjem, pri hitrostih do 25 km / h. Tovorno kolo je mogoče upravljati brez vozniškega dovoljenja ali zavarovanja in je uporabno praktično kjerkoli. Energijo za električni motor dobavlja litij-ionska baterija z energetsko zmogljivostjo 500 Wh. Doseg kolesa je do 100 kilometrov. Inovativna kinematika prednje osi zagotavlja, da se blago, ki se prevaža na tovorni ploščadi, pri zavijanju ne nagne s tovornim kolesom, temveč ostane vodoravnem položaju in s tem stabilno. Tehnologija nagibanja je inovacija v segmentu tovornih koles. Cargo e-Bike bodo izdelovali v Volkswagnovi tovarni v Hannovru, proizvodnja pa naj bi stekla še pred koncem leta.