DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Cargo e-Bike je pripravljen na proizvodnjo

Volkswagnova proizvodna različica električnega tovornega kolesa za zadnji kilometer prevoza

Pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila se postopno usmerjajo k uporabi novih konceptov za pogon brez izpustov, da bi lahko zadostili zahtevam prometnih sistemov prihodnosti. Pred koncem leta bo proizvajalec lahkih gospodarskih vozil vstopil na trg z novim električnim tovornim kolesom Cargo e-Bike, ki so ga kot konceptno vozilo predstavili na lanskem salonu gospodarskih vozil v Hannovru.

Tovorni e-Bike vozniku pomaga pri poganjanju pedal s svojim 250-vatnim (48V) sredinskim motorjem, pri hitrostih do 25 km / h. Tovorno kolo je mogoče upravljati brez vozniškega dovoljenja ali zavarovanja in je uporabno praktično kjerkoli. Energijo za električni motor dobavlja litij-ionska baterija z energetsko zmogljivostjo 500 Wh. Doseg kolesa je do 100 kilometrov. Inovativna kinematika prednje osi zagotavlja, da se blago, ki se prevaža na tovorni ploščadi, pri zavijanju ne nagne s tovornim kolesom, temveč ostane vodoravnem položaju in s tem stabilno. Tehnologija nagibanja je inovacija v segmentu tovornih koles. Cargo e-Bike bodo izdelovali v Volkswagnovi tovarni v Hannovru, proizvodnja pa naj bi stekla še pred koncem leta.