DARS
A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Okvara vozila. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Ovire. G1-11 Koper - Dragonja: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A4 Podlehnik - Gruškovje: Zastoj. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Nesreča. R2-422, Podsreda - Brestanica: Delo. LC-999920, Alpska cesta: Delo. R1-230, Pušenci - Ormož: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-715, Murska Sobota - Skakovci: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. R3-752, Arclin - Ljubečna: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo. LC-490110, Prapreče - Lipa: Delo. LC--297034, Šujica: Delo. R3-734, Cerkvenjak - Vitomarci: Delo. LC-177400, Ankaranska Bonifika: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-919, Vinica - Stari Trg: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R3-723, Šalovci - Čepinci: Delo. R3-754, Planina - Unec: Ovire. R2-419, Križaj - Čatež Ob Savi: Delo. R3-658, Stari Trg - Brezovica: Delo. LC--256731, Pot na Dobeno: Delo. LC-213050, Podutik - Dobrova: Delo. LC-390070, Šenčur - Voklo: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Delo. RT-932, Slovenj Gradec - Pungart: Ovire. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. LZ-212590, Črna vas: Delo. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R3-632, Jelšane - Novokračine: Ovire. R3-643, Rakitna - Cerknica: Delo. R1-203, Predel - Bovec: (prazno). R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. R3-647, Grosuplje - Mlačevo: Delo. LC--288881, Kamnogoriška cesta: Delo. H6 , Koper - Izola: Ovire. R3-711, Rače - Kungota - Kidričevo: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire.

Brezšumni dostavnik

Test: renault twizy cargo 80

Na naših straneh smo predstavili že številne majhne dostavnike, primerne za vstop tudi v najbolj ozke mestne ulice, a twizy je poseben, saj ga poganja izključno elektrika. Predstavlja twizy nov način dostave po mestih ali pa bo vsaj zamenjal brenčeče skuterje z velikimi kovčki zadaj za dostavo pic.

Renault je resen globalni igralec, ki ima v svoji ponudbi že kar nekaj povsem električnih vozil. Mi smo pred časom predstavili električnega kangooja, sedaj pa smo preizkusili še najmanjšega v ponudbi – twizyja. Twizy je nekakšen štirikolesni skuter, dovolj ozek, da se stisne v najožji mestni del, ter dovolj kratek, da ga parkiramo tudi prečno v parkirni prostor. Osnoven twizy je dvosedežno vozilo, pri renaultu pa so šli korak naprej in mu odstranili zadnji sedež ter tam namestili vodotesen prtljažnik s prostornino 180 litrov in nosilnostjo 75 kilogramov. Vrata prtljažnega prostora se odpirajo v levo stran, dovolj široko, da omogočijo lahkotno nalaganje ali iztovarjanje. Vrata je možno tudi posebej zakleniti, tako da ima vsak dostopa do tovora.

Twizy cargo je na voljo v dveh izvedbah, in sicer twizy 45, katerega poganja 4-kilovatni motor, ter izvedba Twizy 80, katerega poganja 13-kilovatni motor. Oznaki označujeta tudi končno hitrost vozila. Močnejša izvedba z enim polnjenjem na cesti vzdrži od 80 do 100 kilometrov, odvisno od načina vožnje in uporabe dodatnih električnih sistemov (luči, brisalcev). Samo polnjenje pa traja približno toliko kot polnjenje vašega pametnega telefona – okoli 3,5 ure na običajni 220-voltni vtičnici.

Twizy s svojo pojavo na cesti vzbuja simpatije, in če je ob tem še prijazen do okolja, je njegovo poslanstvo popolno.