DARS
G1-11 Koper - Dragonja: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Okvara vozila. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. LC-024020, Boršt - Boršt: Ovire. R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-104, Mengeš (Slovenska cesta): Delo. R1-225, Črnivec - Radmirje: Ovire. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. LC-177400, Ankaranska Bonifika: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. LC-490240, Grajska Vas - Kaplja Vas: Delo. R3-723, Šalovci - Čepinci: Delo. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC-464070, Zadobrova - Začret: Delo. R3-643, Rakitna - Cerknica: Delo. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. LC-071080, Vir - Radomlje: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo. LC--297034, Šujica: Delo. R3-734, Cerkvenjak - Vitomarci: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-658, Stari Trg - Brezovica: Delo. LC-213050, Podutik - Dobrova: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LC--288881, Kamnogoriška cesta: Delo. R3-711, Rače - Kungota - Kidričevo: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire.

Zabava in dostava se napajata z elektriko

Dvojčka ID. Buzz in ID. Buzz Cargo začenjata obdobje električne mobilnosti pri Volkswagnovih gospodarskih vozilih

Pri znamki Volkswagen gospodarska vozila so tik pred začetkom pomladi razkrili končno podobo novih dvojčkov ID. Buzz in ID Buzz Cargo, ki sta prva predstavnika nove generacije vozil za potniške in tovorne prevozniške namene. ID.Buzz bo kasneje na voljo tudi kot mini avtodom, njegov dostavniški brat ID. Buzz Cargo pa v tovorni prostor sprejme dve standardni  paleti. Osnova je seveda skupna,  kratki previsi karoserije, vizualna delitev karoserije na spodnji in zgornji del, sprednji delov obliki črke V, pa ponazarjajo podobo originalnega Bulija T1, prepleteno s sodobnimi elementi, kakršne so na primer luči s svetilnimi diodami. Z dolžino 4,71 metra se novinca postavljata ob bok Transporterju T6.1, ki je 20 centimetrov daljši, pri medosni razdalji 2,99 metra pa skoraj ni razlik.

V petsedežnem ID. Buzzu s prilagodljivo potniško kabino, je še 1.121 litrov prostora za prtljago, ki se lahko z zlaganjem sedežev poveča na 2.205 litrov, v modelu ID. Buzz Cargo pa največja prostornina tovornega prostora za predelno steno za prvo sedežno vrsto, kjer je prostor za voznika in enega ali dva sopotnika, znaša več kot 3,9 kubičnega metra. V karoserijsko dno je vgrajena litij-ionska visokonapetostna baterija, ki ima  zmogljivost 82 kWh bruto energije oziroma neto 77 kWh. Baterijo je mogoče polniti iz stenskih omaric ali javnih polnilnih postaj z izmeničnim tokom 11 kW, preko vtičnega priključka CCS na enosmerni polnilni postaji pa se moč polnjenja lahko poveča na kar 170 kW. Ko se napolni na ta način, se raven napolnjenosti baterije dvigne s 5 na 80 % v približno 30 minutah.

Baterija napaja elektromotor z močjo 150 kW, ki je vgrajen v zadnjo pogonsko premo. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 145 km/h, uradnih podatkov o dosegu oziroma porabi, še ni. Z  najnovejšo programsko opremo bo v prihodnosti mogoča identifikacija vozila in izmenjava podatkov prek polnilnega vtiča na hitrih polnilnih mestih številnih ponudnikov. Prav tako bo na voljo dvosmerno polnjenje in presežno energijo iz domačega fotovoltaičnega sistema bo mogoče čez dan shraniti v ID. Buzz in jo zvečer usmeriti nazaj v hišo.

Med serijsko opremo vključeno v ID. Buzz in ID. Buzz Cargo bo opozorilni sistem ‘Car2X’, ki uporablja signale drugih vozil in prometne infrastrukture za odkrivanje nevarnosti v realnem času. Z novo programsko opremo bodo na voljo  tudi nove asistenčne funkcije, na primer delno avtomatizirana vožnja v celotnem razponu hitrosti in prvič asistenca za menjavo voznega pasu na avtocesti. Novost je tudi funkcija za samodejno parkiranje na predhodno shranjeni poti.

Predprodaja naj bi se začela že maja,  v prvih nekaj evropskih državah bodo kupci novinca dobili jeseni, nato se bo začela prodaja tudi na drugi strani Atlantika.