DARS
G1-11 Koper - Dragonja: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Okvara vozila. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. LC-024020, Boršt - Boršt: Ovire. R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-104, Mengeš (Slovenska cesta): Delo. R1-225, Črnivec - Radmirje: Ovire. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. LC-177400, Ankaranska Bonifika: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Delo. LC-490240, Grajska Vas - Kaplja Vas: Delo. R3-723, Šalovci - Čepinci: Delo. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC-464070, Zadobrova - Začret: Delo. R3-643, Rakitna - Cerknica: Delo. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. LC-071080, Vir - Radomlje: Delo. R3-625, Bertoki - Gračišče: Delo. LC--297034, Šujica: Delo. R3-734, Cerkvenjak - Vitomarci: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-658, Stari Trg - Brezovica: Delo. LC-213050, Podutik - Dobrova: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LC--288881, Kamnogoriška cesta: Delo. R3-711, Rače - Kungota - Kidričevo: Delo. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire.

Prihaja Fiat Ulysse, a samo z električnim pogonom

Novinec tako kot dostavni Scudo temelji na skupnih jedrih Stellantisovega francoskega dvojca Peugeot - Citroen

Pri Fiatu nekaj mesecev po predstavitvi dostavnega srednjekategornika Scudo, postavljajo na ceste še potniškega Ulysseja. Oba sta seveda prirejeni izvedbi Citroënovega dvojca Jumpy in Spacetourer oziroma Peugeotovih modelov Expert in Traveller, kajti italijanski Fiat je del skupine Stellantis. Torej gre za vozili na skupni platformi in z minimalnimi oblikovnimi spremembami, potniški Ulysee pa bo na voljo v izvedbah s 6 do 9 sedeži in zgolj z električnim pogonom. S tem pri Fiatu sledijo ostalim trem znamkam koncerna Stellantis (Citroen, Peugeot in Opel), ki od letos v potniške izvedbe dostavnikov srednjega velikostnega razreda vgrajujejo samo še električne motorje. Ulysseja bo torej poganjal električni motor s 100 kilovati (136 KM), ki ga bosta z elektriko oskrbovali bateriji s 50 ali 75 kilovatnimi urami. Hitrost vozila bo omejena na 130 kilometrov na uro, doseg pa bo znašal do 330 kilometrov. Za (hitro) polnjenje baterije do 80 odstotkov si je treba vzeti 45 minut časa. Ulysee bo sprva naprodaj na štirih evropskih trgih in sicer v Italiji, Nemčiji, Franciji in Avstriji.