
Pri Fordu bodo v zadnjem letošnjem četrtletju pričeli s prodajo novega Rangerja, ki se bo evropskim kupcem najprej prikazal v najlepši luči, oziroma v robustnejši različici Raptor. Najbolj vesela novica za ljubitelje zmogljivosti je uvedba povsem novega 3,0-litrskega bencinskega šestvaljnega motorja dvema turbinama, ki so ga pri Ford Performance uglasili tako, da razvije 212 kilovatov (288 KM) in 491 Nm navora. Razvojniki so poskrbeli, da se motor ob pritisku na stopalko za plin takoj odzove, dirkaški sistem proti zakasnitvi, podoben tistemu iz cestne različice Forda GT in Focusa ST. Poleg tega je za optimalno delovanje motorja za vsako prestavo naprednega 10-stopenjskega samodejnega menjalnika programiran poseben profil za povečanje tlaka s turbopolnilnikom. Novi Ranger Raptor je prvič dobil napreden sistem stalnega štirikolesnega pogona s povsem novim elektronsko krmiljenim dvostopenjskim reduktorjem v kombinaciji z zaporo sprednjega in zadnjega diferenciala, kar bo kot nalašč za zagrizene terenske navdušence. Sedanji 2,0-litrski bi-turbo dizelski motor bo v naslednji generaciji Rangerja Raptorja še naprej na voljo od leta 2023.