Čakanja je konec, Volkswagen ID Buzz gre v serijsko proizvodnjo

ŠE ZADNJE PRIPRAVE ELEKTRIČNEGA NOVINCA, KI GA BODO V POTNIŠKI IN TOVORNI IZVEDBI URADNO RAZKRILI 9. MARCA.

Pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila v teh dneh z zaključujejo testiranja prototipov novega modela ID. Buzz. Predserijska in delno zamaskirana električna vozila v potniški in tovorni izvedbi prestajajo končne preskuse v vsakdanjih razmerah med Barcelono, Parizom, Londonom, Amsterdamom, Københavnom, Hamburgom in Hannovrom. Čeprav sta ID. Buzz in ID. Buzz Cargo, navidezno majhna, številke govorijo drugače. Z dolžino 4,71 metra novinca za manj kot 20 centimetrov zaostajata za Transporterjem T6.1, pri medosni razdalji skoraj 2,99 metra pa je le dva milimetra razlike. Poleg tega bo na voljo različica s podaljšano medosno razdaljo z ustrezno večjim prostorom v notranjosti. V petsedežnem ID. Buzzu je ob vseh potnikih še 1.121 litrov prostora za prtljago, v modelu ID. Buzz Cargo pa največja prostornina tovornega prostora za predelno steno za prvo sedežno vrsto znaša več kot 3,9 kubičnega metra. Kljub še rahlo zamaskirani zunanjosti se vidi, da so oblikovalci slog konceptnega vozila iz leta 2017 dosledno prenesli v serijsko. Obe različici ID. Buzz poleg tega povzemata slogovne elemente legendarnega modela T1 – originalnega modela Bulli. Mednje spadajo izjemno kratki previsi karoserije, povsem izkoriščen prostor na minimalni površini, vizualna delitev karoserije na spodnji in zgornji nivo, sprednji del v obliki črke V in tudi pogon na zadnji kolesi.

Za preskrbo z elektriko bo skrbela  litij-ionska visokonapetostna baterija, ki bo imela 82 kWh bruto energije oziroma neto 77 kWh in bo napajala elektromotor z močjo 150 kW, ki je vgrajen v zadnjo pogonsko premo. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 145 km/h, uradnih podatkov o dosegu oziroma porabi, še ni. Z  najnovejšo programsko opremo bo v prihodnosti mogoča identifikacija vozila in izmenjava podatkov prek polnilnega vtiča na hitrih polnilnih mestih številnih ponudnikov. Prav tako bo na voljo dvosmerno polnjenje in presežno energijo iz domačega fotovoltaičnega sistema bo mogoče čez dan shraniti v ID. Buzz in jo zvečer usmeriti nazaj v hišo.

Že kmalu po začetku proizvodnje v prvem polletju, bo novinec jeseni naprodaj na evropskih trgih, predvidena pa je tudi prodaja na ameriški strani Atlantika.  ID. Buzz pa pravzaprav ni prvi Bulli z električnim pogonom. Že pred 50 leti je Volkswagen na hannovrskem sejmu predstavil T2 kot prvi prototip, ki ga je poganjal elektromotor v zadku. Vendar je njegov največji doseg 85 kilometrov pokazal, da tehnologija baterij takrat še zdaleč ni bila primerna za uporabo v praksi.