DARS
H5-E751, Koper - Škofije: Zastoj. G2-106, Ljubljana (Rudnik) - Škofljica: Zastoj. R2-430, Maribor - Hoče, Tržaška cesta: Zastoj. R2-413, Vodice - Moste: Zastoj. G2-105, Novo mesto - Metlika: Zastoj. G1-8, Ljubljana, na Celovški cesti, proti Medvodam: Zastoj. H6 , Izola - Koper: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Okvara vozila. LC--702347, Za grabnom: Delo. LZ-214970, Pokopališka ulica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. R1-207, Col - Ajdovščina: Ovire. R3-688, Slovenske Konjice - Žiče: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Ovire. R3-710, Maribor - Vurberk - Ptuj: Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. R3-694, Velenje - Dobrteša Vas: Ovire. R2-431, Gornji Dolič - Stranice: Ovire. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Vreme. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-742, Podpeč - Brezovica: Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Ovire. R3-688, Poljčane - Majšperk: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščarji - Livek: Vreme. LC-208070, Litija - Sava: Ovire. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. R1-206, Ruska cesta (Erika - Vršič): Ovire. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. R1-225, Kamnik (Mekinje) - Stahovica: Ovire. LC-213090, cesta V Gameljne: Delo. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R3-709, Maribor (Malečnik) - Pernica: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-911, Rovtarica - Vresje: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. LC-078120, Šentjanž - Ic - Podklanec: Delo. R3-608, Lokve - Čepovan: Vreme. LC-183420, Koroška cesta: Delo.

Ford in Hymer sta sklenila strateško partnerstvo

Ford Transit in Ford Transit Custom kot osnovna modela za pripravo počitniških vozil in avtodomov

Ford in nemški proizvajalec počitniških vozil Hymer sta podpisala okvirni sporazum o dobavi vozil Ford Transit in Transit Custom kot osnovnih modelov za pripravo počitniških vozil in avtodomov.Poleg tega sta se partnerja dogovorila o formalizaciji skupnega pogleda na prihodnje potrebe kupcev vozil za prosti čas, regulativno okolje, zakonodajo o izpustih, elektrifikacijo, digitalizacijo in povezljivost ter integracijo sistemov za pomoč vozniku. Ford bo s Hymerjem sodeloval tudi pri razvoju vozil za prosti čas njihovih znamk. Sporazum bo obema podjetjema omogočil, da še naprej izkoriščata prednosti trga vozil za prosti čas, ki se je v zadnjih osmih letih močno povečal, kar bo Fordu prineslo nove priložnosti, medtem ko bo Hymerju, ki je vodilni evropski proizvajalec avtodomov, razširil svojo bazo vozil in izboljšal dobavno sposobnost, ki je bila omejena zaradi krize na področju polprevodnikov.

Nova pogodba o dobavi vključuje furgone in šasije s kabino modela Transit ter kombinirane izvedbe Transita Customa, ki jih Hymer predela v avtodome, polintegrirane avtodome in avtodome z nadgradnjo bivalnega dela nad kabino. Ford bo vozila, ki so osnova za predelave, izdeloval v svoji tovarni v Kocaeliju v Turčiji in jih dobavljal v skupinah od leta 2022 do 2024. Ford vlaga v razširitev proizvodnih zmogljivosti v Kocaeliju, poleg tega pa krepi svojo organizacijsko strukturo v različnih evropskih in nemških oddelkih korporacije.

Hymer pričakuje močno rast povpraševanja po kompaktnih enotonskih avtodomih na osnovi Transita Custom, saj so ta vozila zaradi svoje vsestranskosti, okretnosti in velikosti primerna za vsakodnevno vožnjo. Avtodomi z dvižno streho – na voljo s kratko ali dolgo medosno razdaljo – postajajo vse bolj priljubljeni, saj uporabnikom omogočajo dostop do območij z omejeno višino, kot so večnadstropne parkirne hiše in trajekti.

Tokratno sodelovanje ni prvi poslovni dogovor med Fordom in Hymerjem. V začetku osemdesetih let prejšnjega stoletja je bil Ford Transit osnova za Hymercar, prvi avtodom znamke Hymer. Leta 2004 sta se Ford in Hymer dogovorila za uporabo Fordovih vozil, ki bodo osnova za polintegrirane in popolnoma integrirane avtodome ter avtodome z nadgradnjo bivalnega dela nad kabino.

Tipični kupci avtodomov se spreminjajo, kar konstruktorjem prinaša nove izzive in priložnosti za rast. Medtem ko so 45 odstotkov vseh novih avtodomov, registriranih v Nemčiji v letu 2020, kupili kupci, stari od 55 do 64 let, avtodomi vse bolj privlačijo tudi mlajše kupce, kar vodi do novih modelov s sodobnimi tlorisi, pametnejšimi pohištvenimi rešitvami, več dodatne opreme in svežim zunanjim oblikovanjem, vključno z različicami v dveh barvah. Med temi mlajšimi kupci so samske osebe in družine, ki si želijo bolj prilagodljivega načina življenja, v katerem je avtodom lahko mobilna pisarna ali stalni dom.

Erwin Hymer Group and Ford Agree Strategic Partnership