DARS
A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R2-441, Murska Sobota - Gederovci: Delo. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Delo. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. LZ-212340, Od Bratislavske C.: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. R1-225, Črnivec - Radmirje: Ovire. A5 , Maribor - Pince: Ovire. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R1-208, Kortine - Gračišče: Delo. R3-609, Predmeja - Lokve: Vreme. R3-658, Stari Trg - Brezovica: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. RT-914, Postojna - Rakov Škocjan: Delo. R3-613, Ajševica - Nova Gorica: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Delo. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Delo. R3-730, Žice - Sveta Ana - Zgornja Ščavnica: Delo. G2-102, Peršeti - Most Na Soči: Delo. R1-203, Žaga - Kobarid: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Delo. R1-204, Šempeter - Dornberk: Delo. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Delo. LC-024020, Boršt - Boršt: Ovire. G2-104, Mengeš (Slovenska cesta): Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Delo. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. LC--297034, Šujica: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-213050, Podutik - Dobrova: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LC--288881, Kamnogoriška cesta: Delo.

Volkswagen Multivan že v rokah predelovalcev

Uglajenega enoprostorca so strokovnjaki iz podjetja Delta 4x4 predelali za terenske avanture

Nedavno po uradnem krstu v začetku novembra so specialisti iz nemškega podjetja Delta 4×4 novega Multivana spremenili v robatega športnega terenca za pustolovščine izven urejenih cest. Trenutno gre sicer samo za idejni koncept, a ga nameravajo pri Delti 4×4 uresničiti že v drugi polovici prihodnjega leta.

Za lažjo vožnjo po terenu so Multivana s spremenjenim vzmetenjem  za dodatne štiri centimetre dvignili od tal in pri tem  uporabili vzmeti in blažilnike priznanih znamk Eibach in Bilstein. Za bolj samozavestno podobo so mu spredaj dodali ščitnik iz nerjavečega jekla s črnim matiranem zaključkom in dodatne žaromete za boljšo osvetlitev na brezpotjih. Mišičasto zunanjost poudarjajo razširjeni blatniki, na voljo pa bodo kolesa z 18- ali 20-palčnimi pnevmatikami.

Med dodatno opremo si bo mogoče omisliti strešni prtljažnik z ravno ploskvijo in predelovalci želijo ustreči tudi tistim, ki si želijo bolj polnokrven zvok motorja, zato jim bodo ponudili športni izpušni sistem. Vsekakor zanimivo glede na to, da Multivana poleg bencinskega ali dizelskega motorja med drugim lahko poganja priključno hibridna kombinacija.

Pri Delti 4×4 še niso razkrili ali so posegli tudi v Multivanovo notranjost, kjer je lahko do sedem sedežev, niti ni podatka koliko bo treba odšteti za predelavo.