DARS
A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R1-201, Korensko Sedlo - Podkoren: Vreme. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-713, Ljutomer - Savci - Ptuj: Delo. R3-658, Dobliče - Sv. Ana - Stari trg: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. R3-726, Stročja vas - Pavlovci: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Delo. R3-609, Ajdovščina - Predmeja: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R3-753, Volče - Solarji: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. RT-931, Ribnica - Ribniška koča: Vreme. G2-108, Litija - Zagorje: Ovire. RT-915, Ilirska Bistrica - Grda Draga: Vreme. R3-630, Obrov - Golac: Vreme. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. LZ-212850, Šestova ulica: Delo. LZ-212060, Groharjeva cesta: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-716, Lemerje - Grad: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. G1-5, Krško - Drnovo: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. G1-1, Vič - Dravograd: Tovornjaki. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire.

Renault in Hyvia s še dvema prototipoma

Na osnovi Renaultovega Masterja mestni minibus in šasija za nadgradnje na vodik

Po razkritju tovorne izvedbe Renaulta Masterja z vodikovim pogonom so pri podjetju Hyvia predstavili še dva nova prototipa. Master v izvedbi šasije pripravljen za različne nadgradnje ima doseg do 250 kilometrov in ga je mogoče predelati v tovorno vozilo z zabojnikom z uporabno prostornino do 19 kubičnih metrov, pogon oskrbuje 30 kW gorivna celica, 33 kWh baterija in rezervoarji, ki vsebujejo 3 kg vodika (2 rezervoarja po 1,5 kg) pri 700 barih.Drugo vozilo je mestni minibus, ki lahko prevaža do 15 potnikov na razdalji do 300 kilometrov.  Opremljen je s 30kW gorivno celico, 33kWh baterijo in rezervoarjem, ki vsebuje 4,5kg vodika pri 350 barih. Obe vozili  bosta na voljo prihodnje leto, skupaj z rešitvami za proizvodnjo in distribucijo zelenega vodika.

Celotna sestava vozil in posameznnh sklopov bo potekala v Franciji. Renault Master prihaja iz tovarne Batilly, električno in vodikovo integracijo izvaja PVI, hčerinska družba skupine Renault v Gretz-Armainvilliersu, električne motorje izdelujejo v tovarni Cleon, montaža gorivnih celic in postaj za oskrbo z vodikom pa se bo začela v tovarni Flins.