Po razkritju tovorne izvedbe Renaulta Masterja z vodikovim pogonom so pri podjetju Hyvia predstavili še dva nova prototipa. Master v izvedbi šasije pripravljen za različne nadgradnje ima doseg do 250 kilometrov in ga je mogoče predelati v tovorno vozilo z zabojnikom z uporabno prostornino do 19 kubičnih metrov, pogon oskrbuje 30 kW gorivna celica, 33 kWh baterija in rezervoarji, ki vsebujejo 3 kg vodika (2 rezervoarja po 1,5 kg) pri 700 barih.Drugo vozilo je mestni minibus, ki lahko prevaža do 15 potnikov na razdalji do 300 kilometrov. Opremljen je s 30kW gorivno celico, 33kWh baterijo in rezervoarjem, ki vsebuje 4,5kg vodika pri 350 barih. Obe vozili bosta na voljo prihodnje leto, skupaj z rešitvami za proizvodnjo in distribucijo zelenega vodika.
Celotna sestava vozil in posameznnh sklopov bo potekala v Franciji. Renault Master prihaja iz tovarne Batilly, električno in vodikovo integracijo izvaja PVI, hčerinska družba skupine Renault v Gretz-Armainvilliersu, električne motorje izdelujejo v tovarni Cleon, montaža gorivnih celic in postaj za oskrbo z vodikom pa se bo začela v tovarni Flins.





