DARS
A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R1-201, Korensko Sedlo - Podkoren: Vreme. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-713, Ljutomer - Savci - Ptuj: Delo. R3-658, Dobliče - Sv. Ana - Stari trg: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. R3-726, Stročja vas - Pavlovci: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Delo. R3-609, Ajdovščina - Predmeja: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R3-753, Volče - Solarji: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. RT-931, Ribnica - Ribniška koča: Vreme. G2-108, Litija - Zagorje: Ovire. RT-915, Ilirska Bistrica - Grda Draga: Vreme. R3-630, Obrov - Golac: Vreme. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. LZ-212850, Šestova ulica: Delo. LZ-212060, Groharjeva cesta: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-716, Lemerje - Grad: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. G1-5, Krško - Drnovo: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. G1-1, Vič - Dravograd: Tovornjaki. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire.

Novi Volkswagen Multivan že z znanimi (slovenskimi) cenami

V tovarni v Hannovru se je začela serijska proizvodnja, v kratkem tudi prihod na slovenske ceste

01.10.21, Hannover, WWW.SCHEFFEN.DE VW T7 Hybrid fŠhrt vom Band Foto: HENNING SCHEFFEN PHOTOGRAPHY MOBIL: 01773193050 WWW.SCHEFFEN.DE info@SCHEFFEN.DE Friedrich-Engels-Str. 31 30880 Laatzen Region Hannover / Niedersachsen / GERMANY

Kljub izzivom, ki jih povzroča pandemija koronavirusa, in težkim razmeram glede dobave nekaterih delov (predvsem polprevodnikov), se je v skladu z načrti pred kratkim začela serijska proizvodnja novega Multivana. Začetek proizvodnje je mejnik v procesu obsežnega preoblikovanja glavne tovarne v znamke Volkswagen Gospodarska vozila Hannovru, kjer trenutno potekajo priprave na izdelavo električnega modela ID.Buzz , ki se bo začela prihodnje leto. V proizvodnem oddelku poleg priprav za nove modele izvajajo usposabljanja zaposlenih za nove proizvodne procese in postopen prehod na električno mobilnost.

Novi Multivan je prvo vozilo, ki ga v Hannovru izdelujejo na platformi MQB. Konceptualno gre za velik preskok, saj bo novinec imel tudi priključno hibridni pogonski sklop. Nova generacija uspešnega velikoprostorca je lažja in s količnikom zračnega upora 0,30 bolj aerodinamična, dolžinski prirastek je skoraj sedem centimetrov in Multivan je zdaj dolg 4,97 in širok 1,94 metra (plus 3,7 cm), ob tem pa z 1,90 metra višine za 4,7 centimetra nižji od predhodnika. Občutno se je povečala medosna razdalja ki je zdaj 3,12 metra – to je 12,4 centimetra več in zato je  v notranjosti več prostora. Kot alternativa je na voljo podaljšana različica z enako medosno razdaljo in s 5,17 metra dolžine, kar je za dobrih 13 centimetrov manj kot pri T6 v daljši izvedbi.

V začetku prodaje je Multivan na voljo z 1,5 litrskim ali 2,0-litrskim prisilno polnjenim štirivaljnikom s 100 kilovati (136 KM) oziroma 150 kilovati (204 KM), prihodnje leto pa se jima bo pridružil še 2,0-litrski štirivaljni turbodizel s 110 kilovati (150 KM). Pri vseh bo za prenos moči serijsko zadolžen 7-stopenjski samodejni dvosklopčni menjalnik DSG, pri električno hibridni različici je menjalniška avtomatika 6-stopenjska.

Pri uvozniku Porsche Slovenija Multivana pričakujejo že kmalu po uradni predstavitvi v začetku novembra, ko bomo zbirali prve vozne vtise. Osnovna izvedba z  2,0-litrskim bencinskim štirivaljnikom stane 43.500, priključno hibridna pa 49.600 evrov.