DARS
A5 , Pince - Maribor: Zastoj. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A5 , Pince - Maribor: Okvara vozila. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Nesreča. R2-430, MB/Betnava - Pesnica (bivša H2 skozi MB): Ovire. RT-926, Koprivna - Črna: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R1-227, Kotlje - Slovenj Gradec: Delo. R2-454, Miklavž - Hajdina: Delo. LC--535607, cesta brez imena: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. RT-933, Breg - Jurklošter: Ovire. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. NK-999990, Krško - Drnovo: Delo. R1-229, Rogoznica - Senarska: Ovire. G1-6, Prem - Ilirska Bistrica: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. R1-210, Škofja Loka - Gorenja Vas: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. LC-122010, Hrastnik - Radeče: Ovire. RT-915, Grda Draga - Pudob: Delo. RT-928, Mozirje - Golte: Delo. RT-940, Zavrhek - Artviže - Pregarje: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Ovire. NK-690, Tržec - Zgornji Leskovec: Ovire. R1-225, Stahovica - Črnivec: Delo. LZ-212540, Ižanska C.: Delo. RT-923, Stahovica - Kamniška Bistrica: Ovire. R3-749, Vosek - Jurovski Dol: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R2-438, Šentilj - Trate: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. R2-408, Žiri - Trebija: Ovire. R3-702, Dravograd - Trbonje: Delo. G1-4, Otiški Vrh - Slovenj Gradec: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R2-425, Poljana - Šentvid: Ovire. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Ovire. G2-101, Ljubelj - Bistrica (Tržič): Ovire. R3-718, Pertoča - Fikšinci: Ovire. R3-638, Begunje - Bistrica (Tržič): Ovire. LC--121031, cesta brez imena: Delo. LC-690820, Kovinarska Koča - Krma: Delo. RT-907, Krnica - Zgornja Radovna: Delo. G2-112, Ravne - Dravograd: Ovire. R3-696, Škale - Graška Gora - Šmiklavž: Ovire. R3-704, Radlje - Ribnica: Ovire. G1-1, Brezno - Ruta: Ovire.

Električni dostavniki naj bi bili manj stresni

Tako je pokazala študija, ki so jo opravili med vozniki lahkih gospodarskih vozil

Študija, ki so jo opravili pri znamki Fiat Professional, je razkrila, da tišja kabina električnega dostavnika povzroča voznikom manj stresa, kot če bi sedeli v lahkih gospodarskih vozilih, ki jih ženejo motorji z notranjim zgorevanjem. Van Delivery Stress Test, prva tovrstna študija pri obravnavi dostavnih vozil, je bila naročena za boljše razume[1]vanje fiziološkega in psihološkega vpliva na voznike pri primerjavi različnih ravni hrupa v kabini v lahkem gospodarskem vozilu z motor[1]jem z notranjim zgorevanjem. V študiji so med drugim ugotovili, da se vozniki v električnih dostavnih vozilih bistveno manj znojijo, imajo nižji srčni utrip in nižjo telesno temperaturo. Zanimivo je, da so biometrični označevalci voznikov pokazali na višjo stopnjo stresa, kot je navedeno v vprašalniku, kar kaže, da so bili kazalci fiziološkega stresa voznikov višji od zaznane stopnje stresa. Čeprav je bil dizelski motor glasnejši, so številni udeleženci sami navajali, da je bolj znan zvok z zaznano stopnjo stresa le za kanček višji od električnega dostavnika. Udeleženci so opravili dogovorjeno 20-minutno pot v Londonu v električnem in dizelskem Fiatu Ducatu. Pot je bila določena tako, da je  ustrezala vsakodnevnim vožnjam dostavljalcev. Vozniki so dvakrat odgovorili tudi na vprašalnik o zaznanem stresu, in sicer kako spočit je bil voznik, kako zahtevna je bila vožnja, ali so uživali v vožnji in kako napeto, mirno ali utrujeno so se počutili.