
Študija, ki so jo opravili pri znamki Fiat Professional, je razkrila, da tišja kabina električnega dostavnika povzroča voznikom manj stresa, kot če bi sedeli v lahkih gospodarskih vozilih, ki jih ženejo motorji z notranjim zgorevanjem. Van Delivery Stress Test, prva tovrstna študija pri obravnavi dostavnih vozil, je bila naročena za boljše razume[1]vanje fiziološkega in psihološkega vpliva na voznike pri primerjavi različnih ravni hrupa v kabini v lahkem gospodarskem vozilu z motor[1]jem z notranjim zgorevanjem. V študiji so med drugim ugotovili, da se vozniki v električnih dostavnih vozilih bistveno manj znojijo, imajo nižji srčni utrip in nižjo telesno temperaturo. Zanimivo je, da so biometrični označevalci voznikov pokazali na višjo stopnjo stresa, kot je navedeno v vprašalniku, kar kaže, da so bili kazalci fiziološkega stresa voznikov višji od zaznane stopnje stresa. Čeprav je bil dizelski motor glasnejši, so številni udeleženci sami navajali, da je bolj znan zvok z zaznano stopnjo stresa le za kanček višji od električnega dostavnika. Udeleženci so opravili dogovorjeno 20-minutno pot v Londonu v električnem in dizelskem Fiatu Ducatu. Pot je bila določena tako, da je ustrezala vsakodnevnim vožnjam dostavljalcev. Vozniki so dvakrat odgovorili tudi na vprašalnik o zaznanem stresu, in sicer kako spočit je bil voznik, kako zahtevna je bila vožnja, ali so uživali v vožnji in kako napeto, mirno ali utrujeno so se počutili.